Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@15:39:49 GMT

کشف بیش از ۸ هزار لیتر روغن خوراکی احتکار شده در تهران

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۳۳۹۵

کشف بیش از ۸ هزار لیتر روغن خوراکی احتکار شده در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی ولی پور گودرزی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه مالک مغازه‌ای در حوالی خیابان خیام، مقادیر فراوانی روغن‌های خوراکی را دپو و جمع آوری کرده است، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: هویت مالک مغازه و نشانی دقیق مغازه در دستور کار قرار گرفت و تیمی از مأموران این پلیس به نشانی اعلامی اعزام و مشخص شد که یکی از مغازه داران مواد غذایی مقدار فراوانی روغن جامد در انبار مغازه اش دپو و جمع آوری کرده است که نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام پلیسی توضیح داد: دستور دستگیری متهم و بازرسی از انبار مغازه اخذ و پانزدهم آبان ماه تیمی از کارآگاهان این پلیس به نشانی اعلامی اعزام شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه در بازرسی از داخل انبار مغازه ۸ هزار و ۸۴۸ لیتر روغن جامد خوراکی در قوطی‌های ۴ الی ۱۶ کیلویی در مارک‌های مختلف کشف شد، افزود: در این رابطه یک مالک مغازه دستگیر و در همان بازجویی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال احتکار شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

کد خبر 5066596

منبع: مهر

کلیدواژه: کالای قاچاق روغن نباتی ویروس کرونا شورای شهر تهران شهرداری تهران ترخیص موتورسیکلت وزارت آموزش و پرورش کمیته امداد امام خمینی آلودگی هوا شهر تهران سازمان تامین اجتماعی پلیس راهور شورای شهر مدیریت بحران قوه قضاییه شورای حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۳۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأمورین این پلیس موفق به کشف محل فروش البسه قاچاق در محدوده غرب تهران شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کفش و کیف خارجی قاچاق در فروشگاهی در غرب تهران انبار و نگهداری می‌شود.

سرهنگ افشاری افزود: مأموران این پلیس در بازرسی مشاهده می‌کنند که در محل مذکور که یک فروشگاه کیف و کفش است مقادیری کفش و کیف خارجی در محل انبار و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی می‌باشند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تصریح کرد: کالاهای مکشوفه شامل ۲۸۸ جفت کفش و ۲۵ عدد کیف خارجی قاچاق برند معروف دنیا، بوده که پرونده قضائی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را چهار و نیم میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می‌شود، از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

کد خبر 6087937

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق و دستگیری یک متخلف در زاهدان
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق ودستگیری یک متخلف در زاهدان
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران