Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@06:45:37 GMT

بهتر است لندن به تعهدات معوقه خود عمل کند

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۴۵۲۹

بهتر است لندن به تعهدات معوقه خود عمل کند

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل با اشاره به دیدار خود با راب مک ایر سفیر انگلیس در تهران گفت: دو کشور ظرفیت همکاری زیادی دارند.

به گزارش گروه سیاسی برنا، حسین امیرعبداللهیان در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: ‌⁧‫

«‌یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹/دیدار آقای راب مک ایر سفیر انگلیس در تهران

‌گفتگویی صریح و سازنده داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر خواستار مذاکرات بیشتر جمهوری اسلامی ایران است به وی تاکید کردم، بهتر است لندن به تعهدات معوقه خود عمل کند. مذاکره برای مذاکره بازی تکراری و بی‌حاصل است. دو کشور ظرفیت همکاری زیادی دارند.»

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امیرعبداللهیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۴۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سفال لالجین» سفیر فرهنگی و صادراتی همدان در اکسپو ۲۰۲۴

مدیر‌کل میراث فرهنگی همدان با بیان اینکه بیش از ۲۸ ظرفیت سرمایه‌گذاری گردشگری استان در ششمین نمایشگاه اکسپو معرفی می‌شود، گفت: «سفال لالجین» سفیر فرهنگی و صادراتی همدان در اکسپو ۲۰۲۴ است. - اخبار استانها -

محسن معصوم علیزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار‌ داشت: توسعه بازار صنایع‌دستی به ویژه سفال لالجین در بازارهای جهانی مورد تاکید مقام عالی استان است و کارشناسان نیز این مقوله را در اولیت قرار داده‌اند، بر همین اساس سفال لالجین امسال به عنوان یکی از زنجیره‌های ارزش تولیدی استان در اکسپو ایران مورد توجه قرار گرفته است.

وی همچنین به معرفی 28 ظرفیت‌ سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری همدان، به ویژه گردشگری سلامت اشاره کرد و افزود: نمایشگاه اکسپو امسال در چهار محور تعریف شده که یکی از این محورها که بسیار مورد تاکید است محور گردشگری سلامت است، لذا باید با دست پر و بر اساس برنامه‌ریزی دقیق در این نمایشگاه شرکت کنیم و در این خصوص نقش بخش خصوصی به عنوان یکی از ستون‌های اصلی بسیار پررنگ است.

مدیر‌کل میراث فرهنگی همدان با بیان اینکه معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های این بخش تنها با تعامل بخش خصوصی امکانپذیر است، بیان کرد: در تلاش هستیم با شناسایی ظرفیت‌ها در حوزه گردشگری سلامت و به کمک سایر بخش‌های خصوصی مانند دفاتر خدمات مسافرتی و همچنین توان اداری دستگاه‌های دولتی با توجه به اینکه استان توان بسیاری بالایی در این زمینه دارد به شکل مناسبی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این بخش در نمایشگاه امسال معرفی می‌شود.

علیزاده با اشاره به اینکه بخش زیادی از بیماران مراجعه کننده خارجی به استان از کشور عراق هستند، عنوان کرد: موضوع همجواری استان با کشور عراق و مناسبات بین دو کشور می‌تواند با فعالیت مناسب بین بخشی بهترین دستاورد را براس استان داشته باشد و نمایشگاه اکسپو فرصت بسیار مناسبی است برای ارائه این ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایی که تاکنون استفاده بهینه از آن نشده است.

وی معرفی ظرفیت‌های صادراتی صنایع‌دستی استان در نمایشگاه ایران اکسپو را ضروری دانست و عنوان کرد: بی‌تردید ایران اکسپو فرصت طلایی برای ارائه توان و دستاوردهای استان همدان به بازدیدکنندگان تجاری خارجی و داخلی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با اشاره به اینکه حمایت از تولید صنایع‌دستی که منشاء صادراتی داشته باشد همواره در استان همدان مورد توجه قرار گرفته است، بیان کرد: در نمایشگاه امسال ساخت و تهیه سفال به صورت زنده در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

علیزاده با اشاره به برنامه‌ریزی این اداره کل برای انجام مذاکرات B2B در حوزه گردشگری با فعالان و تجار حاضر در نمایشگاه اکسپو، گفت: در همین راستا پیش‌قراردادها و تفاهم‌نامه‌هایی نیز آماده شده که انشالله در حین برگزاری نمایشگاه با انجام مذاکرات و تعامل با نمایندگان و هیات‌های تجاری کشورهای حاضر در نمایشگاه در راستای توسعه صنعت گردشگری استان همدان منعقد خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه گردشگری به عنوان صنعت ارزآور و سفید در دنیا مطرح است و محور توسعه همدان نیز همین صنعت تعریف شده است، تاکید کرد: امروزه رسیدن به هدفی مشخص به تنهایی امکان پذیر نیست یا بسیار دشوار است و می‌دانیم که اگر افراد با هم متحد شوند می‌توانند کار‌های بزرگی صورت بخشند و به نتایج و بهره‌وری بهتری دست یابند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توخل به انگلیس برمی‌گردد: لندن نه، این بار منچستر!‏
  • بهانه حامیان اسرائیل برای فشار بر طرفداران فلسطین در لندن
  • چگونه وکیل حقوقی در تهران را انتخاب کنیم؟
  • «سفال لالجین» سفیر فرهنگی و صادراتی همدان در اکسپو ۲۰۲۴
  • تمجید سران عشایر مختلف عراق از عملیات وعده صادق
  • منچسترسیتی با غلبه بر چلسی به فینال جام حذفی صعود کرد
  • پاکستان: سفر رئیس جمهور ایران نقطه عطفی در روابط طرفین است
  • واکنش سفارت ایران در لندن به اتهامات بی دلیل به سپاه
  • سفارت ایران در لندن: اتهامات علیه سپاه فاقد اعتبار است
  • اعتراض مردم انگلیس به وتوی آمریکا علیه فلسطین