Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر آئین ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این فیلم به کارگردانی «مرتضی صفا منصوری» در یاسوج تولید شده و این فیلم به وضعیت جانبازان شیمیایی در ایام کرونا پرداخته است.

وی بیان داشت: فیلم کوتاه داستانی «من مسافرم» با موضوع دفاع مقدس نوشته شریف اسبلامی است که با حمایت حوزه هنری استان ساخته شده و «محمد علایی»، «امین محمد کوشکی»، «نرگس دژه»، «سعید رجبی» و «زهرا میرزایی» بازیگران این فیلم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آئین افزود: «محمداسپگی» تصویر برداری، «احسان یحیی آبادی» صدا برداری و «مرتضی صفا منصوری» تدوین این فیلم را برعهده داشتند.

وی بیان داشت: این فیلم به بخش مسابقه جشنواره ملی مهر سلامت در اصفهان نیز راه پیدا کرده است.

کد خبر 5066645

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد فیلم کوتاه یاسوج ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا محدودیت های کرونایی کرمانشاه بوشهر بارش باران ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد قزوین مجلس شورای اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • ۱۸۰۰ تن عسل در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد
  • تولید سالانه ۲۰۷ کیلو گرم ژل رویال در کهگیلویه و بویراحمد
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد
  • راه یابی مستند بانوی کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره ملی
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • ۸ مرکز ویژه خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • افتتاح نمایشگاه «سفر آخر» در حوزه هنری