Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس در رابطه با درخواست اعضای شورا مبنی بر حذف شرکت‌های واسطه برای به کارگیری نیرو، گفت: در روزهای ابتدایی مجلس طرحی را به کمیسیون اجتماعی در این رابطه داده‌ایم که تا تصویب آن پیگیری می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز ، محمدحسین فرهنگی در نشست مشترک اعضای شورای شهر تبریز با نمایندگان تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس با اشاره به ارائه طرح درآمد پایدار شهرداری‌ها به مجلس، اظهارداشت: مجلس تلاش فراوانی برای تصویب آن کرد، ولی شورای نگهبان با ارائه ایرادات اساسی آن را به مجمع ارسال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این طرح علی رغم اصلاح، مغایر اصل صد قانون اساسی است، مجمع رأی بدهد یا ندهد، لایحه به هم بخورد یا نخورد، ابتدا باید بین شورا و مجلس حل شود سپس به مجمع ارسال شود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعضای شورای عالی استان می‌توانند طرح‌ها را در قالب لایحه مورد نظر به صورت مستقیم برای تصویب به مجلس بفرستند.

وی در رابطه با درخواست اعضای شورا مبنی بر حذف شرکت‌های واسطه برای به کارگیری نیرو، تصریح کرد: در روزهای ابتدایی مجلس طرحی را به کمیسیون اجتماعی مجلس در این رابطه یعنی تعیین وضعیت کارکنان شهرداری‌ها که به صورت پیمانی فعالیت می‌کنند، داده‌ایم که تا پخته شدن و تصویب آن پیگیر خواهیم بود .

پیگیری جذب اعتبارات برای رفع حاشیه‌نشینی در تبریز/قرارگاه خاتم برای حل پدیده حاشیه نشینی تبریز وارد میدان می‌شود یارانه کالایی در بودجه 1400 پیش بینی شده است سند عمارت شهرداری تبریز بعد از 120 سال صادر شد

فرهنگی بابیان این‌که ایجاد میادین میوه و تره‌بار در محلات توسط شهرداری باید مورد توجه و پیگیری قرار گیرد، افزود: جلسه قبل پیشنهاد داده بودیم فرماندار نیز در جلسات باشد، اما دعوت نشده است و باید از این به بعد حضورداشته باشند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ناقص ماندن پروژه بیمارستان تأمین اجتماعی را به‌خاطر قید شرط شهرداری در قرارداد دانست و تشریح کرد: شهرداری چون نمی‌تواند به بیمه به صورت مستقیم زمین اهدا کند، آن را در اختیار استانداری قرار داده است تا توسط استانداری این واگذاری انجام گیرد، اما وجود یک بند در قرارداد، باعث شده تأمین اجتماعی تمایلی به آغاز پروژه نداشته باشد.

وی ادامه داد: اما در قراردادی که بین شهرداری و استانداری منعقد شده است، بندی وجود دارد که در آن نوشته شده است که باید استانداری زمینی عوض این زمین در اختیار شهرداری قرار دهد و در غیر اینصورت شهرداری می‌تواند از پیشرفت پروژه جلوگیری کند، به همین علت نیز بیمه حاضر به شروع پروژه نیست تا وضعیت تعیین تکلیف شود.

فرهنگی از عدم خدمات‌دهی شهرداری به ساکنین شهرک شهید بهشتی در جاده سنتو انتقاد کرد و ابرازداشت: سد شهید مدنی آبگیری شود اما عبور جریان آب از تبریز به همت شهرداری وابسته است چراکه در طرح‌های شهری نیز آب از این محل تأمین خواهد شد و امیدوارم در  پروژه‌های جدی سال آینده لحاظ شود.

انتهای پیام/114/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسکو و آذرشهر در مجلس نماینده مردم تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۵۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: کارگران و خانواده‌های آن‌ها چشم به راه اقدامات شهرداری سنندج هستند و مشکل بیمه آن‌ها با وعده حل نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سالار علی ویسی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جلسه بررسی مشکلات بیمه کارکنان و کارگران شهرداری که با حضور دستگاه‌های مسئول برگزار شد، اظهار کرد: کارگران شهرداری چشم به راه اقدامات مدیران شهرداری در خصوص ارائه راهکاری برای حل مشکلات قطعی بیمه و عقب ماندگی حق اولیه خود هستند.

وی افزود: در این راستا سه سال است که با سو مدیریت صورت گرفته در این حوزه بدهی ۲۳ میلیاردی شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی به بیش از ۱۶۰ میلیارد افزایش یافته و تاکنون اقدام مؤثری جهت توقف افزایش و پرداخت بدهی صورت نگرفته است.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج ادامه داد: اولین مشکل عدم اطلاع شهرداری از میزان دقیق بدهی و اختلاف محاسباتی بوده که با هم‌افزایی و بررسی‌های مجدد می‌توان اختلاف نظرها را با سازمان تأمین اجتماعی حل و فصل کرد.

علی ویسی تصریح کرد: بارها جلساتی با حضور اعضای شورای شهر در ساختمان شورا و دفتر مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی برگزار و راهکارهایی مصوب و ارائه شده که بی‌نتیجه مانده است که از مدیران شهرداری خواستاریم برای آخرین بار کمیته‌ای با حضور کارشناسان شهرداری و سازمان تأمین اجتماعی تشکیل داده و طی یک ماه آینده نتیجه بررسی نهایی را برای اقدامات بعدی اعلام کنند.

کد خبر 747187

دیگر خبرها

  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • تلاش ناکام تندروهای مجلس برای بررسی محرمانه یک طرح دیگر
  • تلاش ناکام نمایندگان تندرو مجلس برای بررسی محرمانه یک طرح دیگر /۱۳۷ رای مخالف در مقابل ۴۷ رای موافق!
  • تعطیلی جدید شنبه یا پنجشنبه است؟ بررسی مجلس به کجا رسید؟
  • بررسی طرح نظام قانونگذاری و تعیین اختیارات مراجع وضع قوانین
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود