Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری بعد از ظهر یکشنبه در نشست هم اندیشی با سازمان‌های مردم نهاد شهرستان دشتی با تاکید بر اینکه تشکل‌های مردم نهاد در همه عرصه‌ها مشارکت کنند، اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی جامعه سمن‌ها باید در این زمینه نقش آفرینی کنند.

وی افزود: در حال حاضر ۲۱ سازمان مردم نهاد در حوزه‌های مختلف در سطح شهرستان مشغول به فعالیت هستند که باید از این ظرفیت در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز از این سمن‌ها حمایت و پیشتیبانی کنند.

وی بر تاکید بر اینکه سمن‌ها در حوزه‌های اجتماعی راهکارهای لازم ارائه دهند، گفت: فعالیت‌ها و تلاش‌های تشکل‌های مردم نهاد در سطح شهرستان در موج سوم نیز تداوم داشته باشد.

فرماندار دشتی یادآور شد: سازمان‌های مردم نهاد در رزمایش کمک‌های مومنانه، بحران، حقوق شهروندی و فرهنگ مصرف درست استفاده کردن آب و برق ایفای نقش کنند.

کد خبر 5066628

منبع: مهر

کلیدواژه: دشتی عبدالله نادری سمن ها ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا محدودیت های کرونایی کرمانشاه بوشهر بارش باران ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد قزوین مجلس شورای اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران گرگان مردم نهاد مردم نهاد سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۵۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رفع موانع مشارکت مردم در امر تولید و تحقق دغدغه رهبری در امر اقتصاد با فرهنگ سازی مهمترین محور این جلسه بود.

امام جمعه شهرستان خوی در این جلسه گفت:با هم‌افزایی بین دستگاه‌های فرهنگی شهرستان با محوریت شورای فرهنگ عمومی برای تحقق شعار سال تلاش خواهد شد.

وی بابیان‌ابنکه اقتصاد، تولید و معیشت مردم، دغدغه اصلی مقام معظم رهبری خصوصا در یک دهه اخیراست افزود:شرطی شدن اقتصاد با گره خوردن به مسایل برجام، عدم حضور مردم در متن میدان اقتصادی از جمله عواملی مهم است که موجب رکود اقتصاد می‌باشد.

حجت‌الاسلام قاسم‌خانی افزود:حضور و مشارکت موثر مردم در تمامی عرصه‌های کشور موجبات توفیق را فراهم می‌آورد که از جمله ان مشارکت مردم در تولید می‌تواند باشد.

برداشتن قوانین دست پاگیر، مبارزه با قاچاق، منع واردات بی رویه، فساد مالی کارشکنی‌های اداری، از جمله موارد متوجه دولت جهت تسهیل مشارکت مردم در امر تولیدمی باشد.

امام جمعه خوی تصریح کرد:مردمی سازی اقتصاد به معنای واقعی کلمه درواقع تغییر ذهینیت‌ها و اصلاح مقررات زاید می‌باشد به طوری که هر شهروند این فرصت را داشته باشد که بتواند یک کسب و کار راه بیاندازد.

فرماندار ویژه شهرستان خوی هم دراین جلسه گفت:تحقق جهش تولید با مشارکت مردم مستلزم فرهنگ‌سازی بوده و پیش نیاز‌های فرهنگی این امر باید پیش بینی شود.

وی افزود:تشکیل دبیرخانه تخصصی برای مردمی سازی اقتصاد با رویکرد رفع موانع در جهت تحقق هرچه بهتر شعارسال در اولویت قرار دارد.

دیگر خبرها

  • مستندهایی از شهدای شاخص شهرستان دشتی ساخته شود
  • برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره فعالیت نهاد امدادرسانی برای آوارگان فلسطینی
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوی
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۵ سال توفیقات فراوانی داشته است
  • برداشت محصولات جالیزی در شهرستان دشتی
  • «وقف رضوی» راهکاری برای تحقق شعار سال 1403
  • اردو‌های دانش آموزی باید در اولویت فعالیت‌های مدارس باشد 
  • تأمین مالی جمعی ابزاری مؤثر جهت تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • برگزاری انتخابات اتاق اصناف کشاورزی در خاتم
  • ظرفیت شهرستان دشتی در حوزه‌های مختلف معرفی شود