Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-16@16:10:26 GMT

لغو تعطیلی پنجشنبه‌ها در یک استان قرمز

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۶۳۴۳

لغو تعطیلی پنجشنبه‌ها در یک استان قرمز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، علی نیازی مدیرکل اداری و مالی استانداری البرز اظهار کرد: بر اساس نامه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، روزهای کاری هفته از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه است و تعطیلی پنجشنبه‌ها لغو شده است.

وی افزود: بر اساس این نامه حضور ۵۰ درصدی کارکنان ادارات فقط محدود به شهر کرج و تا پایان آبان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تازه‌ترین آمار کرونا در ایران؛ رکورد مرگ به ۴۵۹ نفر رسید | شناسایی ۹۲۳۶ مبتلای جدید | حال ۵۵۲۳ بیمار وخیم است | ۲۷ استان در وضعیت قرمز کد خبر 563586 برچسب‌ها استان البرز كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان البرز كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۶۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح قرمز هواشناسی در هرمزگان صادر شد

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با اشاره به صدور هشدار قرمز هواشناسی گفت: تمامی دستگاه های امدادی و خدمات رسانی استان با توجه به ورود موج جدید بارش در استان در حالت آماده باش کامل هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، محمد مرودی در جلسه فوق‌العاده ستاد پیشگیری و هماهنگی فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان هرمزگان اظهار داشت: با ورود سامانه جدید بارشی به استان هرمزگان از تمامی هم‌استانی‌های شریف تقاضا دارم تا از اسکان و تردد در حاشیه و حریم رودخانه‌ها و مسیل ها جدا خودداری کنند.

وی هدف از برگزاری این جلسه را ارزیابی میزان آمادگی دستگاه های اجرایی عضو ستاد بحران استان و ایجاد هماهنگی در صورت لزوم دانست و گفت: تمامی دستگاه های عضو این ستاد باید وظیفه خود را به درستی انجام دهند تا با توجه به اعلام قرمز هواشناسی شاهد اتفاقات ناگوار نباشیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، بر لزوم انجام اقدامات ایمنی و احتیاطی با هدف کاهش خسارت‌های احتمالی تاکید کرد و افزود: اقدامات لازم و مورد نیاز جهت حفظ ایمنی شهروندان انجام گیرد.

مرودی تصریح کرد: تمامی مرخصی‌ها و ماموریت‌های برون‌استانی مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد بحران استان لغو و مکلف به حضور در محل کار خود جهت مدیریت امور طبق هشدار هواشناسی هستند.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد بحران استان نسبت به استقرار ماشین آلات، تجهیزات و امکانات لازم جهت امداد و ایمنی هر چه بیشتر در سطح استان اقدام کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان،افزود: هر گونه اطلاع رسانی در چرخه مدیریت بحران صرفا با محوریت مدیریت بحران استانداری و بصورت متمرکز صورت پذیرد.

وی بر اطلاع رسانی گسترده جهت آگاهی هم استانی های عزیز و پیشگیری از وقوع هر گونه اتفاقی از طریق رسانه‌های رسمی به ویژه صدا و سیما و سایر خبرگزاری ها و مطبدعات، بخشداری ها و دهیاران تاکید کرد.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • تعطیلی مدارس این شهرها و استان ها فردا سه شنبه ۲۸ فروردین
  • مدارس هرمزگان فردا غیرحضوری است
  • تعطیلی «پنجشنبه» شامل بانک‌ها خواهد شد؟
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها قطعی شد | خبر مهم یک نماینده درباره کاهش ساعت کاری ادارات
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها یا شنبه‌ها؛ آخر هفته ایرانی‌ها چگونه تغییر می‌کند؟
  • تعطیلی «پنجشنبه» تصویب شد
  • پنجشنبه ها تعطیل شد!
  • صدور هشدار قرمز قرمز جوی و دریایی در هرمزگان
  • هشدار سطح قرمز هواشناسی در هرمزگان صادر شد
  • محدودیت زمانی آیین‌نامه جابجایی معلمان حق‌التدریس و سوادآموزی باطل شد