Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:29:26 GMT

کابوس برای ستاره بارسلونا؛ تیغ جراحی در انتظار فاتی

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۶۶۲۲

کابوس برای ستاره بارسلونا؛ تیغ جراحی در انتظار فاتی

به نظر می رسد مصدومیت آنسو فاتی جدی تر از آن چیزی است که در ابتدا تصور می شد.


به گزارش "ورزش سه"، دیشب بارسلونا نمایشی فوق العاده مقابل بتیس ارائه داده و با پنج گل این تیم را مغلوب کرد، اما بدترین خبر برای این تیم مصدومیت آنسو فاتی از ناحیه مینیسک و دوری طولانی مدت او از میادین بود. در ابتدا به نظر می رسید آنسو فاتی می تواند تنها با گذراندن جلسات فیزیوتراپی و درمان زیر نظر پزشکان چیزی حدود دو ماه دیگر به میادین بازگشته و بیارسلونا را در کوران رقابت های دشوار فصل یاری کند، اما نشریه آ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اس مدعی شد معاینات امروز زیر نظر دکتر رامون کوجات، او را مجاب به تن دادن به عمل جراحی کرده است.

 

 

بدین ترتیب آنسو فاتی چیزی بین سه الی چهار ماه قادر به همراهی بارسلونا نخواهد بود و این بدترین خبر ممکن برای رونالد کومان در مقطع فعلی است. البته جراحی به معنای بهبودی کامل آنسو فاتی خواهد بود و دیگر خطراتی مانند احتمال بروز یک مصدومیت جدید در ادامه فصل این بازیکن را تهدید نخواهد کرد.

 

آنسو فاتی در روزهای ابتدایی فصل در بهترین فرم ممکن بوده و در بسیاری از بازی ها گل های مهمی برای بارسلونا به ثمر رسانده بود. بلوگرانا قصد دارد در فصل نقل و انتقالات زمستانی یک مهاجم جدید جذب کند و ممفیس دیپای در حال حاضر جدی ترین گزینه آنها محسوب می شود، اما تا آن مقطع دست رونالد کومان برای چینش خط حمله تیمش از همیشه بسته تر خواهد بود.

بارسلونا آنسو فاتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا آنسو فاتی آنسو فاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۶۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش

به گزارش "ورزش سه"، دی یونگ یکی از بازیکنان خوب بارسلونا در این فصل بوده اما مصدومیت‌های متوالی باعث شده است که شرایط سختی را تجربه کند و حالا به نظر می‌رسد که این وضعیت روی تصمیم مدیران باشگاه درباره او هم تاثیر گذاشته است.

مدیران بارسلونا پیش از این هم تصمیم جدی برای فروش او داشتند اما این بازیکن حاضر نشد پیشنهادات ارائه شده را بپذیرد و بر ماندن در این تیم اصرار کرد و توانست خودش را به کادر فنی ثابت کند و عملکرد خوبی را در ترکیب بارسا تحت هدایت ژاوی به نمایش بگذارد.

اما حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که این باشگاه به صورت جدی تصمیم دارد که این ستاره هلندی را در پنجره تابستانی پیش رو به فروش برساند و البته این تصمیم تنها به دلیل مشکلات مالی و برای تامین هزینه خریدهای جدید نیست.

کادر فنی به این نتیجه رسیده‌اند که این بازیکن توانایی حضور در میدان به عنوان هافبک دفاعی را ندارد و به همین دلیل قصد دارد که تمرکزشان را روی جذب بازیکنی قرار دهند که بتواند در این پست هم به میدان برود و مشکلات آنها را حل کند.

این تصمیم در حالی گرفته شده است که پیش از این هم گفته شده بود دی یونگ به هیچ وجه تصمیمی برای جدایی از بارسا ندارد و همین موضوع متقاعد کردن او را برای قبول پیشنهادات دشوار خواهد کرد، خصوصا که او یکی از بالاترین دستمزدها را در این باشگاه دریافت می‌کند.

دیگر خبرها

  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • حمله به ستاره ایرانی: دیگر به اینجا برنگرد! | اگر حرف خوبی برای گفتن نداری، چیزی نگو
  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • بنرهای هواداران میلان و اینتر در دربی دلامادونینا؛ از اتهام دزدی تا کابوس
  • مصدومیت شدید ستاره آمریکا: چقدر بدشانسی پسر!‏