Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم زوریا در دومین بازی متوالی لیگ برتر اوکراین نتیجه تساوی را به دست آورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی امشب تیم‌های زوریا و ورسکلا در هفته نهم لیگ برتر اوکراین با تساوی بدون گل پایان یافت.

اللهیار صیادمنش به عنوان بازیکن تعویضی زوریا از دقیقه 77 وارد زمین شد.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر اوکراین تیم زوریا با 11 امتیاز نهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تساوی زوریا با بازی 10 دقیقه‌ای صیادمنش

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اللهیار صیادمنش اللهیار صیادمنش لیگ برتر اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۷۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه اخباری به مربیان لالیگایی لیگ برتر

به گزارش ورزش سه، سعید اخباری سرمربی تیم چادرملو اردکان پس از توقف بدون گل تیمش مقابل داماش گیلان در نشست خبری حاضر شد و گفت: خیلی خوشحال هستم که در شهر شما حضور دارم و امیدوار هستم که به زودی این اتفاق در لیگ برتر بیفتد. این شهر شایسته است که در لیگ برتر تیم داشته باشد و با این هواداران پرشور و باکلاس واقعاً نیاز دارند که یک تیم در بالاترین سطح داشته باشند.

او ادامه داد: این بازی مقداری با توجه به حضور ما در جمع تیم‌های بالای جدول و حضور آنها در جمع تیم‌های پایین جدول شرایط استرسی داشتند و بعد از شروع بازی هم متوجه شدیم که کیفیت چمن بازی مناسب بازی نیست و از برگزارکنندگان گله دارم. وعده‌ای که به ما دادند وعده بازی در ورزشگاه سردار جنگل بود خود داماش بیشترین ضرر می‌کند. داماش تیم خوبی است و مربی دارد که دوست قدیمی من است و خودش را نشان داده. دنبال فوتبال کثیفی که دیگر تیم‌ها انجام می‌دهند نیست و در هر تیمی که بوده فوتبال بازی کرده. با این چمن روی زمین بازی می‌کند و واقعاً دمش گرم. ما خودمان در شهرمان این مشکل را داریم اما در شهرهای دیگر نمی‌شود عملکرد بهتری داشت. دو تیم تلاش کردند و خودتان بهتر از ما بازی را می‌دهید. باز هم یک تیرک دروازه زدیم و فکر می‌کنم این سیزدهمین تیرک فصل ما بود.

ویدئو: 330062

وی با اشاره به بحث داوری تاکید کرد: من فکر می‌کنم داور وسط سطح جدیدی از داوری را نشان داد و در سه دقیقه اول متوجه شدیم. من خودم صدا زدم و گفتم هر خطایی دیدی، بگیر چون سلامت بازیکن ما مهمتر از بحث نتیجه است ولی گفت هر خطایی را نمی‌گیرم چون می‌خواهم به بازی سرعت بدهم. کمک اول ایشان اصلا هماهنگی نداشت و در صحنه ده نفره شدن ما، اگر این خطا در وسط بود، داور چشم پوشی می‌کرد ولی کمک هماهنگ نبود.

او افزود: نزدیک ۱۲-۱۳ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردیم و شانس آوردیم که گل نخوردیم. وقتی ده نفره شدیم اجازه ندادم یک لحظه بازی بخوابد چون می‌خواستیم فوتبال بازی کنیم. ما بعد از ده نفره شدن هم موقعیت داشتیم و آنها هم در کل بازی یک موقعیت داشتند که بعد از این مسئله بود.

اخباری تاکید کرد: هفته گذشته بعد از بازی انجام شده اعتراض کردم که داور لیگ برتری بازی ما گول خورد. فکر می‌کنم این آه و فغان ما به جایی نمی‌رسد و امروز با تصمیمی که گرفته شد اذیت شدیم. داور وسط گفت من نگرفتم و داور کمک گفت. من گفتم همان خطا را در وسط زمین چه علیه ما و چه برای ما، نگرفتی. ما بچه‌هایمان هر چه داریم می‌گذاریم چون این تیم برای شهر اردکان و مردم استان یزد است. برای علی نظر محمدی دوست خوبم هم آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی چادرملو درباره بحث میان دروازه‌بان و توپ جمع‌کن‌ها توضیح داد: کدام تیم می‌آید برنامه ریزی کند؟ کدام تیم که در کورس است می‌خواهد با رسانه درگیر شود؟ ما دنبال این بودیم توپ زودتر به ما برسد و توپ جمع کن شیطنت کرد و توپ را نداد. مکث کرد و یک لحظه هم بازیکن ما اخراج شد ولی درگیری نبود.

اخباری در پایان گفت: داور کنار با تفکر داور وسط همراه نبود. در بحث درگیری و اعتراض کادرفنی هم بگویم که ۱۶ تیم در لیگ برتر و ۱۸ تیم در لیگ یک حضور دارند و تمام ۳۴ تیم‌ها و اصلا بزرگترین تیم‌های لیگ برتر، نیمکت‌هایی دارند که با حضور بزرگترین مربیان خارجی و لالیگایی این اتفاق برایشان می‌افتد و برای همه هست. من از همه دوستان و همکاران او عذرخواهی می‌کنم توپ نداد و شیطنت کرد که ما هم جریمه‌اش را با اخراج پرداخت کردیم.ذ

دیگر خبرها

  • قهرمان در لیگ‌های بزرگ جهان چگونه انتخاب می‌شود
  • نوشاد عالمیان با دو شکست متوالی، از جام جهانی تنیس روی میز حذف شد!
  • طعنه اخباری به مربیان لالیگایی لیگ برتر
  • ۷ برد و ۳ تساوی؛ عملکرد شگفت‌انگیز استون ویلا در ۱۰‌ بازی اخیر خود در زمین تیم‌های لندنی
  • پیش‌بینی اوپتا؛ منچسترسیتی تاریخ‌سازی می‌کند
  • توقف بولونیا مقابل مونتزا؛ دومین تساوی ۰-۰ پیاپی شاگردان موتا
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و بورنموث +فیلم
  • بعد از ۱۴ سال؛ یوونتوس بدون برد در ۵ بازی متوالی خارج از خانه سری آ
  • منچستریونایتد به بورنموث هم امتیاز داد
  • اللهیار صیادمنش از ترکیب خارج شد