Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@14:41:16 GMT

واکنش وریا به اظهارات سیدجلال

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۷۶۹۰

واکنش وریا به اظهارات سیدجلال

سیدجلال حسینی در مصاحبه اخیرش بالا بودن رقم قرارداد بازیکنان برخی از تیم‌ها صحبت کرد که واکنش وریا غفوری را به همراه داشت.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال ضمن غلط دانستن مقایسه استقلال و پرسپولیس در این خصوص گفت: «بازیکنی که برای مذاکره می‌رود، منافع خودش را در نظر می‌گیرد، باشگاه هم منافع خودش را. هر دو طرف هم باید به تعهدات‌شان عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه اداره استقلال و پرسپولیس غلط است و مقایسه شدن‌شان هم اشتباه است و این مشکلات پیش می‌آید. اگر این دو باشگاه واگذار شوند، از این حرف و حدیث‌ها پیش نمی‌آید.»

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ورزش فوتبال استقلال پرسپولیس وریا غفوری سید جلال حسینی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سفیر ایران به اظهارات وزیر خارجه اتریش

سفیر ایران در وین در پیامی در شبکه ایکس به اظهارات وزیر خارجه اتریش درباره حملات ایران به رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، عباس باقرپور در پاسخ به پیام وزیر امور خارجه اتریش در شبکه مجازی ایکس در واکنش به حملات شنبه شب و بامداد یکشنبه به اهدافی در سرزمین های اشغالی نوشت: کاش در پیامتان این‌گونه می نوشتید که؛ از حمله اسرائیل به سفارت ایران در سوریه که نقض آشکار کنوانسیون وین است به شدت نگران هستم و این یک سطح جدید از تشدید تنش است و از اسرائیل می‌خواستید که از افزودن بنزین به آتش دست بردارد و فورا مسیر خود را تغییر دهد.

الکساندر شالنبرگ در پیامی در ایکس در واکنش به حملات شنبه شب ایران به سرزمین های اشغالی نوشت: به شدت از حملات پهپادهای پرتاب شده از سوی ایران علیه اسرائیل نگران هستیم. این سطح جدیدی ار تشدید تنش در شرایطی است که در حال حاضر بسیار خطرناک است. از ایران و نیروهای نیابتی آن بخواهید تا از افزودن بنزین به آتش دست بردارند و فورا مسیر خود را تغییر دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش صهیونیست‌ها به اظهارات علی کریمی درباره پاسخ ایران به اسرائیل
  • ملاقات عالیشاه و سیدجلال در تالار مشاهیر
  • واکنش ستاره ذوب‌آهن به پیشنهاد پرسپولیس یا استقلال
  • واکنش وینگر ذوب‌آهن به احتمال حضورش در پرسپولیس یا استقلال
  • واکنش ستاره‌های استقلال و پرسپولیس به حمله موشکی به اسرائیل + عکس
  • بازگشت مدافع محروم به ترکیب استقلال
  • واکنش سفیر ایران به اظهارات وزیر خارجه اتریش
  • اظهارات تند یحیی گل‌محمدی علیه مسئولان پرسپولیس
  • واکنش تند ملوان: حمله به پرسپولیس و البته استقلال!
  • مدیرعامل پرسپولیس به بیانیه استقلال خندید!