Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعلی ترابی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار  ایرنا افزود: از امروز با قرار دادن امکانات لازم در آن طرف مرز تمرچین برای انجام تست کرونا، با ورود مسافران ایرانی به شمال عراق موافقت شده است.

وی اضافه کرد: در حال رایزنی هستیم تا طرف عراقی آزمایش‌های انجام شده در آزمایشگاه‌های ایران را نیز قبول کند تا هموطنان بتوانند با این آزمایش ها، به شمال عراق تردد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، پیشتر مسافران عراقی می‌توانستند با داشتن برگه تست کرونا که در کشور عراق انجام شده باشد، به خاک ایران وارد شوند.

مرز تمرچین در پیرانشهر و جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و محل تردد بسیاری از بازرگانان و افرادی است که برای کار به شمال عراق سفر می‌کنند.

پس از شیوع کرونا از بهار سال جاری، ورود مسافران از ایران به شمال عراق ممنوع شده بود.

برچسب‌ها ویروس کرونا مرز تمرچین اقلیم کردستان عراق پیرانشهر تمرچین پیرانشهر پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مرز تمرچین اقلیم کردستان عراق پیرانشهر تمرچین پیرانشهر ویروس کرونا مرز تمرچین اقلیم کردستان عراق پیرانشهر تمرچین پیرانشهر اخبار کنکور شمال عراق مرز تمرچین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۸۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست وزیر عراق: هیچ‌کدام از موشک‌ها یا پهپادهای ایرانی از عراق پرتاب نشده بود

به گزارش جماران؛ نخست‌وزیر عراق پرتاب برخی موشک‌های ایران از خاک این کشور به سمت سرزمین‌های اشغالی را تکذیب کرد.

ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان نوشت: «محمد شیاع السودانی» نخست‌وزیر عراق پرتاب برخی موشک‌های ایران از خاک این کشور به سمت سرزمین‌های اشغالی را تکذیب کرد. 

نخست‌وزیر عراق گفت: «بر اساس گزارش‌های نظامی که دریافت کرده‌ایم، شواهدی وجود ندارد که موشک یا هواپیمای بدون سرنشینی از عراق پرتاب شده باشد».

وی پیش از این با «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا درباره تنش‌های اخیر در خاورمیانه گفت‌وگو کرده بود.

دیگر خبرها

  • هواشناسی ۳۱ فروردین ۱۴۰۳/ ورود سامانه بارشی جدید از یکشنبه به ایران
  • مرز رسمی پرویزخان مهمترین مرز استان کرمانشاه با عراق
  • معطلی ۲ روزه مسافران در فرودگاه شارجه امارات به روایت شهروند ایرانی + فیلم
  • امکان پرواز به کشور‌های حاشیه خلیج فارس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط 7 مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • معطلی مسافران در خط ۷ مترو کاهش پیدا می‌کند
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط ۷ مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • خدمات تشریفات فرودگاه در پرواز تهران به استانبول
  • نخست وزیر عراق: هیچ‌کدام از موشک‌ها یا پهپادهای ایرانی از عراق پرتاب نشده بود
  • افزایش چشم گیر تردد مسافر و ناوگان باری از تمرچین پیرانشهر