Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@11:57:37 GMT

دعا‌های علی دایی و دوستدارانش می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۹۲۱۳

دعا‌های علی دایی و دوستدارانش می‌گیرد

پس از آنکه کریستیانو رونالدو در ۲ فیفادی قبل‌تر به‌دلیل نیش خوردن از زنبور بازی تیم ملی پرتغال را از دست داد و نتوانست فاصله گل‌های ملی خود را که ۸ تا از علی دایی ۱۰۹ گله کمتر است، کمتر کند، در فیفادی قبلی هم تست کرونای او مثبت از آب درآمد و کریستیانو که متعجب شده بود و هیچ نشانه‌ای از ویروس چینی نداشت، هر چه آزمایش می‌داد باز هم نتیجه مثبت می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین ترتیب او ۳ بازی ملی دیگر را هم از دست داد که یکی از آن‌ها مقابل حریف دلخواهش یعنی سوئد بود که پذیرای بیشترین گل‌های ملی این بازیکن به‌عنوان یک تیم بود. کرونا باعث شده رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ هم دست‌کم یک سال به تعویق بیفتد. فرض کنید رونالدو با پرتغال در این مسابقات حضور می‌یافت که دست‌کم ۳ بازی در مرحله گروهی می‌توانست به میدان برود، جدا از سه چهار مسابقه دوستانه و تدارکاتی برای آماده‌سازی پیش از این رقابت‌ها. رونالدو به همین سادگی همه این بازی‌ها را از دست داد تا نتواند حتی یک گل به گل‌های ملی‌اش اضافه کند.

او در بازی با اسپانیا هم به‌طرز عجیبی توپ را به تیر دروازه کوبید و در بازی با فرانسه نیز مدافعان تیم قهرمان جهان و بازی تدافعی پرتغال زحمت متوقف کردن کریستیانو را کشید. حالا یک اتفاق دیگر در راستای توقف تعداد گل‌های ملی او در حال رخ دادن است. ۲ باشگاه یوونتوس و ناپولی به‌دلیل فشردگی مسابقات باشگاهی و همچنین ریسک آزادسازی بازیکنان به مقصد اردو‌های تیم‌های ملی قصد دارند ملی‌پوشان خود را در فیفادی این دفعه ممنوع‌الخروج کنند.

معلوم نیست یوونتوس بتواند حریف رونالدو شود؛ که تعصب شدیدی به تیم ملی دارد و حاضر نیست هیچ مسابقه‌ای را با پیراهن پرتغال از دست بدهد. پرتغال در تعطیلات موقت فوتبال باشگاهی ۳ بازی با فرانسه و کرواسی و آندورا دارد. شما اگر رونالدو بودید و برای ثبت یک رکورد تاریخی دیگر تنها به ۸ گل ملی نیاز داشتید، آیا از بازی مقابل آندورا چشم می‌پوشیدید؟ خصوصا اینکه این دیوگو پس از آنکه در لیورپول موفق شد جای فیرمینو را در ترکیب ثابت لیورپول بگیرد، در تیم ملی پرتغال هم شاخ و شانه می‌کشد و در آخرین بازی این تیم ۲ گل به تیم ملی سوئد زد تا کسی یاد جای خالی رونالدو نیفتد.

 

 

منبع:همشهری

منبع: فرارو

کلیدواژه: فینال لیگ قهرمان آسیا کریستیانو رونالدو علی دایی گل های ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۹۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان

به گزارش همشهری آنلاین سرانجام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان رای نهایی‌اش را درباره کریستیانو رونالدو اعلام کرد. طبق اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان رونالدو دو بازی‌ از همراهی النصر محروم و ۲۰ هزار ریال سعودی هم جریمه شد.

هنوز باشگاه النصر و کریستیانو رونالدو واکنشی به این رای نداشته‌اند. البته پیش از این باشگاه النصر اعلام کرد که کریستیانو رونالدو مرتکب کار اشتباهی نشده است.

رونالدو در دیدار برابر الهلال با علی البلیهی مدافع جنجالی الهلال درگیر و از بازی اخراج شد. الهلال در آن بازی توانست برابر النصر به پیروزی دست پیدا کند و در نهایت قهرمان سوپرجام شد.

کد خبر 845025 برچسب‌ها ویژه ورزشی کریستیانو رونالدو

دیگر خبرها

  • جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • اعتراض تیم رونالدو به لغو دیدار الهلال!
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • طارمی در اوج، گل صعود به فینال زده شد
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس
  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان
  • کریستیانو رونالدو نقره‌داغ شد