Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، هوشنگ اولی‌زاده مدیر روابط عمومی شرکت گاز کردستان گفت: با هدف حفظ سلامت شهروندان، ماموران کنتور خوان شرکت گاز در شهر بیجار برای قرائت کنتور به درب منازل مراجعه نمی‌کنند و این کار توسط خود مشترکان صورت می‌گیرد.

او با بیان اینکه شرکت گاز از طریق پیامک از مشترکان این شهر، شماره مصرفی و کارکرد کنتور را درخواست می‌کند، اضافه کرد: در روستا‌های شهرستان بیجار نیز گازبانان رقم مصرفی را برای شرکت گاز ارسال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی شرکت گاز کردستان با اشاره به اینکه مشترکان از طریق شماره تلفن گویای ۳۱۹۲ هم می‌توانند کارکرد دوره‌ای کنتور خود را اعلام کنند، یادآور شد: فعلا قرائت کنتور فقط در شهرستان بیجار به صورت غیرحضوری انجام می‌شود و برای دیگر شهر‌های استان تصمیمی گرفته نشده است.

اولی‌زاده خواستار همکاری مشترکان بیجاری برای ارسال به موقع رقم مصرفی و کارکرد دوره‌ای کنتور شد و افزود: در صورت دستور شرکت ملی گاز و بحرانی‌تر شدن شیوع کرونا، کار قرائت کنتور در دیگر شهر‌های با وضعیت قرمز استان نیز غیرحضوری انجام خواهد شد.

او از مشترکان خواست در صورت بروز هر گونه حادثه با شماره ۱۹۴ تماس بگیرند و اظهار داشت: بخش اتفاقات شرکت گاز به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مشترکان است.

در حال حاضر ۵۴۵ هزار مشترک در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری، اداری و صنعتی از خدمات شرکت گاز کردستان بهره‌مند هستند و ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت شهری ۱۰۰ درصد بوده و در جمعیت روستایی ۹۳ درصد است.

این شرکت در شهرستان بیجار نیز به ۳۲ هزار مشترک خدمات می‌دهد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گازرسانی کرونا ویروس قرائت کنتور شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۹۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی هوشمند شد

علیرضا خدابنده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: پارسال ۳۷ هزار و ۵۲۸ مورد انشعاب برق در خراسان رضوی واگذار شده که رشد ۴.۵ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشت.

وی با اشاره به تغییر رویکرد توانیر در حوزه اختصاص اعتبارات به شرکت‌های توزیع گفت: امسال وصول مطالبات از مشترکین برق مهمترین و اثرگذارترین مولفه در استقلال مالی شرکت در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در سالی که به عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده است، گذر از پیک بار در تابستان امسال و بحث ناترازی تولید و مصرف برق، نیازمند ایجاد زیرساخت‌هایی در حوزه بهره‌برداری است.

خدابنده افزود: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» اولویت کار این شرکت در سال جاری رفع ناترازی برق با جلب مشارکت حداکثری مردم است.

وی اظهار کرد: موتور محرک بخش تولید، برق است و مهمترین مسئله در این بخش تأمین برق مطمئن و مستمر به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ادامه داد: از سوی دیگر تولید موجب اشتغالزایی، ارزش افزوده، کاهش بیکاری و کاهش معضلات اجتماعی می‌شود؛ لذا باید تسهیل گری برای متقاضیان بخش تولید به منظور تامین برق‌شان و همچنین ترویج فرهنگ درست مصرف را در اولویت قرار دهیم.

خدابنده اظهار کرد: در این راستا امسال تلاش خواهیم کرد همایش مدیریت بار و مصرف را در گام نخست برای کارکنان شرکت توزیع برق خراسان رضوی و خانواده هایشان برگزار کنیم.

وی در خصوص یکی از مهمترین پروژه‌های شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با عنوان تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار گفت: پارسال ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر از شبکه سیمی در استان به کابل خودنگهدار تبدیل شد و امسال ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر هدفگذاری شده است.

شرکت توزیع برق خراسان رضوی یک میلیون و ۴۴۳ هزار مشترک در شهرستان‌های استان به جز مشهد و طرقبه شاندیز دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت جدید خدمات پارکینگ‌های کرمانشاه
  • مشترکان برق مناطق سیل زده از موتور برق استفاده نکنند
  • هوشمندسازی بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی
  • بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی هوشمند شد
  • نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی
  • نصب ۵۲ دستگاه کنتور هوشمند حجمی توسط شرکت آب‌منطقه‌ای
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر می‌کند؟
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی‌کند/ پرمصرف ها نقره داغ می‌شوند
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی کند/ پرمصرف ها نقره داغ می شوند
  • قطع گاز در رشت