Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-فرماندار بندرعباس گفت: افزایش نرخ سیلند گاز خانگی در ۲ هفته گذشته در جزیر هرمز، به دلیل مشکلات قراردادی حمل و نقل توسط شناور بوده، که با حل این موضوع از امروز سیلندرهای گاز ارسال شده توسط شناور با قیمت قبلی به فروش می‌رسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، با وجود ظرفیت‌های عظیم تامین گاز مایع در استان هرمزگان، متاسفانه کمبود و افزایش قیمت سیلندر گاز خانگی به یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان هرمزگانی تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتمام گازرسانی به 200 روستای خوزستان تا پایان سال/ ماجرای کمبود کپسول گاز در استان چیست؟پیگیری تسنیم نتیجه داد؛ وزارت نفت از سهمیه‌بندی کپسول گاز عقب‌نشینی کردگزارش| قیمت کپسول گاز در نیکشهر فضایی شد / بلاتکلیفی مردم در صف‌های طولانی دریافت کپسول+ تصاویر

اگر به جایگاه‌های عرضه سیلند گاز در نقاط مختلف هرمزگان مراجعه کنید، مشاهده خواهید کرد که در هر شهری متاسفانه این کپسول‌های گاز یا قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسد.

متاسفانه هرمز، جزیره کوچک این دیار در حال حاضر جزء یکی از مناطقی است که هر چند ماه یکبار، با افزایش قیمت بسیار زیاد کپسول گاز مردم دچار تشویق و سردرگمی می‌شوند چرا که در شرایط فعلی و محرومیت حاکم بر این جزیره، اغلب خانواده‌ها توانایی پرداخت این هزینه ندارند.

با وجود اعلام معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در مراد ماه سال جاری و اعلام قیمت مصوب سیلندر گاز مایع 11 کیلویی در استان هرمزگان، متاسفانه در جزیره هرمز این سیلندرها با قیمت 20 هزارتومان به مردم فروخته می‌شود.

در حالی که عبدالرضا پیروی منش گفته بود که تیم‌های بازرسی در حال گشت زنی و نظارت بر فروش سیلندر گاز در استان هرمزگان هستند و با متخلفان برخورد قضایی صورت خواهد گرفت، اما گویا هرمز به نقطه‌ای خارج از استان هرمزگان تبدیل شده که گرانی سیلندرهای گازمایع در این جزیره از دید تیم‌های نظارتی پنهان مانده است.

عزیزاله کناری، فرماندار بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به مشکلات موجود جهت انتقال امکانات به مردم جزیره هرمز اظهار کرد: به دلیل قرار گرفتن هرمز در دریا، انتقال برخی از تجهیزات و ارائه خدمات از طریق شناورهای دریایی با دشواری همراه است.

فرماندار بندرعباس افزود: افزایش قیمت نرخ سیلندر گاز در جزیره هرمز به دلیل تغییر شناور بود و باید این تغییر باید هزینه حمل و نقل سیلندرها پرداخت می‌شد.

کناری ادامه داد: متاسفانه در قرارداد شناور قبلی مشکلاتی به وجود آمد و همین موضوع باعث شد تا انعقاد قرار داد جدید سیلندرهای گاز با شناور و با هزینه حمل شهروندان به هرمز 

انتقال داده شود در صورتی که قبلا این هزینه از اهالی هرمز دریافت نمی‌شد و هزینه حمل رایگان محسوب می‌شد.

وی خاطر نشان کرد: این مشکل امروز مرتفع شد و از امروز کپسول‌های گاز خانگی با همان قیمت قبلی در جزیره هرمز به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/872/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان هرمزگان افزایش قیمت سیلندر گاز جزیره هرمز کپسول گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۹۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!

به گزارش قدس آنلاین، گروه خودروسازی سایپا از امروز (چهارشنبه) طرح فروش وانت سایپا ۱۵۱ SE را با قیمت جدید آغاز کرده است. این طرح از ساعت ١۴ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

صرفاً متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند در این طرح فروش نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، شرکت کنند.

این محصول که تاکنون با قیمت مصوب ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه‌ می‌شد، مشمول ۴۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان افزایش قیمت شده و اکنون با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان عرضه شده است. 

این خودور صرفا در رنگ سفید و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان  شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی  saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • رونمایی از اولین موتور ۶ سیلندر ساخت ایران
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان پنجم اردیبهشت
  • رشد ابر، رگبار باران و رعد وبرق در برخی نقاط هرمزگان، ۵ اردیبهشت
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان / افزایش سرعت بادجنوب غربی
  • توقیف ۲ فروند شناور متخلف صید ترال در آب‌های قشم
  • پرهیز شناورها از تردددر تنگه هرمز/احتمال سیلاب در مسیل‌ها از فردا
  • پرهیز تردد شناورها در تنگه هرمز/احتمال سیلاب در مسیل‌ها از فردا
  • رشد ابر‌های همرفتی و رگبار باران و رعد و برق در هرمزگان