Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروزه انواع پارتیشن اداری در دکوراسیون ادارات، سازمان ها و شرکت ها تاثیر بسزایی دارد... - اخبار بازار -

امروزه انواع پارتیشن اداری در دکوراسیون ادارات، سازمان ها و شرکت ها تاثیر بسزایی دارد. سبک کار و زندگی امروز تغییرات زیادی را پشت سر گذاشته است. کارمندان و کارکنان اداره زمان زیادی از روز را در دفتر کار سپری می کنند و برای افزایش راندمان کاری باید راهکار ویژه ای در چیدمان اداری خلق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهت ایجاد طرحی نو در اداره نیاز به مشاوره خرید پارتیشن با متخصصان زیربط دارید. باید به تمامی انتخاب ها و گزینه های پیشنهادی فکر کنید و بهترین انتخاب را که در شرایط حاضر عموما خرید اینترنتی پارتیشن است انجام دهید.

آیا به فاکتورهایی که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید اشراف دارید؟  آیا به ویژگی های محصول خوب فکر کرده اید؟ آیا بهترین مرکز خرید پارتیشن را می شناسید؟

این دست سوالات ذهن هر خریداری را به خود مشغول می کند. اما نگران فضای کوچک محل کار نباشید! فروشگاه اینترنتی ساویس شما را با تنوع محصولات اداری خاص آشنا می کند.

 پارتیشن اداری چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

ابتدا فضایی که قرار است دکوراسیون اداری در آن انجام شود بررسی کنید. به لحاظ سایز و ارتفاع باید بخشی از فضای کوچک را به خوبی کاور کند، بهتر است در فضاهای کوچک از انواع  پارتیشن اداری  ظریف تر با طراحی خلاقانه استفاده شود.

اولین نکته این است که جداکننده در ادارات تک رنگ باشد.  محصولات با تنوع رنگ خیلی زود کادر اداری را خسته می کند. به  رنگ بندی سایر المان های محیطی توجه کنید و رنگی متناسب با آنها انتخاب کنید.  انواع متحرک که قابلیت  باز کردن و جابه جایی دارند، برای ادارات مناسب تر است چراکه این امکان را فراهم می کند که بعد از مدتی تغییری در دکوراسیون ایجاد کنید.

در حال حاضر پارتیشن اداری در جنس های متنوعی ساخته شده اند.  برای هماهنگی با چیدمان اداری به کاربرد آن در محیط توجه داشته باشید.

در دکوراسیون های مختلف باید عناصر خاص و منحصر به فرد را به گونه ای چیدمان کنیم که هم نظم زیبایی حاکم شود و هم فضای کوچک اداره را شیک و لوکس نمایش دهیم. طراحی های شلوغ، فضا را کوچکتر نشان می دهد.

در ادامه مطلب پیرامون سبک مدرن در دکوراسیون اداره و تاثیر پارتیشن در فضای اداری صحبت می کنیم.

پارتیشن اداری و ایجاد سبکی مدرن

محصولات جداکننده بخش های اداری، جزو جدایی ناپذیر ادارات و سازمان ها است. بسیاری از ادارات مدرن از المان های ساده استفاده می کنند. فضایی بسیار آرام و خلوت کارمندان را به انجام کار ترغیب می کند.

محصولات جدید انتقال دهنده نشانه هایی از سبک مدرن در دکوراسیون است. متراژ و فضای اداری را بررسی کنید و  با مشاوره خرید پارتیشن  با کارشناسان متخصص در طراحی دکور بهترین انتخاب را در چیدمان داخلی داشته باشید.

در فضاهای کوچک انتخاب نمونه ای مناسب فضای کار را صمیمی، دوستانه و درعین حال مستقل نشان می دهد. رنگ های متضاد سفید و سیاه دکوراسیونی بسیار زیبا و جذاب می سازد. این دکور در عین شیک بودن و سادگی، زیبایی منحصر به فردی دارد.

توجه به این نکته نیز الزامی است که امروزه  ترکیبی از دو سبک سنتی و مدرن در ادارات، فضا را دلنشین تر و قابل تحمل تر می کند. گاهی اوقات المان های منحصرا مدرن روح را خسته و آزرده می کند.

مزایای استفاده از پارتیشن اداری

امروزه محصولات مدرن و جدید جایگزین دیوارهایی شده اند که روح شادابی و سرزندگی را از ادارات قدیم سلب کرده بود. جداکننده های مدرن علاوه بر شکیل کردن فضای اداری مزایای زیر را دارد:

تمرکز کارکنان را در کار افزایش می دهد؛حس پویایی و سرشار از انرژی در فضای اداره جریان می یابد؛فضای شیک و مدرن راندمان کار را بالا می برد؛پارتیشن اداری در فضای کوچک به نوعی عایق صوتی محسوب می شود؛محصولات جدید قابلیت اتصال تاسیسات و تجهیزات گوناگون را بر روی خود دارند؛قرارگیری پارتیشن در محل دقیق، دسترسی به فضا را تسهیل کرده و بیشترین استفاده از فضاهای کوچک می شود.

سخن آخر

در حال حاضرانواع پارتیشن اداری ثابت و متحرک تولید و به بازار عرضه شده است. مزیت انواع متحرک این است که با تغییر دکوراسیون می توانید محصولات را جابه جا کرده و تغییری در سبک چیدمان ایجاد کنید. این محصول برای هر فضایی در اداره مناسب به نظر می رسد. نکته مهم و کلیدی مطابقت رنگ و طرح با سایر المان های اداره است.

برای طراحی دکوراسیون باید توجه داشته باشید که نیازی به خرید محصولات گران قیمت و تجملاتی نیست. در مشاوره خرید پارتیشن کارشناسان توجه شما را به سادگی محصول و کیفیت آن معطوف می کنند.

خرید اینترنتی پارتیشن از وبسایت  ساویس  این امکان را فراهم کرده که تمامی مدل ها را در کنار هم ببینید و قیمت ها را مقایسه کنید. شرکت ساویس بزرگترین نمایشگاه دائمی تجهیزات اداری و منزل را در قلب بازار مبل اداری ایران در اختیار دارد و امکان خرید به صورت حضوری نیز فراهم است.

در این راستا مشاوره  خرید پارتیشن اداری  را از دست ندهید. کارشناسان ساویس فضای کار و المان های محیط اداری را بررسی کرده و بهترین گزینه های پیشنهادی را در اختیار شما قرار می دهند. خرید اینترنتی پارتیشن مقرون به صرفه و منحصر به فرد را از دست ندهید.  

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پارتیشن اداری خرید پارتیشن فضای کوچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۰۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تم بنفش برای دکوراسیون اشرافی، نظرتان چیست؟ (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تولید و اجرای انواع پارتیشن اداری مدرن
  • پیش‌بینی نگران کننده: امسال رشد اقتصادی نداریم؛ منتظر کاهش قیمت ارز و نرخ تورم هم نباشید
  • چرا نباید نگران نسل Z بود؟
  • نسل Z از نگاه اکونومیست/ چرا نباید نگران این جوانان بود؟
  • چطور بهار را به بالکن خانه ها ببریم؟ | ایده های برای نگهداری گیاهان در بالکن‌های۲ متری
  • راهنمای خرید پارتیشن اداری و کاربرد های آن
  • خانه ای با دکوراسیون ورزشی! (عکس)
  • راهنمای خرید تشک طبی یک نفره و دونفره
  • تم بنفش برای دکوراسیون اشرافی، نظرتان چیست؟ (عکس)
  • راهنمای انتخاب مانتو شلوار اداری در زمان بارداری