Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@20:50:34 GMT

دعوت از دو ستاره جدید به تیم ملی اسپانیا

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۰۲۷۴

دعوت از دو ستاره جدید به تیم ملی اسپانیا

پس از مصدومیت آنسو فاتی و خسوس ناواس ، لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا از آسنسیو و بیرین برای حضور در اردوی تیم ملی اسپانیا دعوت کرد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مارکو آسنسیو جانشین آنسو فاتی مصدوم شد که روز شنبه در جریان دیدار مقابل رئال بتیس از ناحیه مینیسک زانو دچار آسیب دیدگی شد و چند ماه از میادین دور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نقل از مارکـا، وینگر تیم  رئال مادرید روز دوشنبه به اردوی تیم ملی اسپانیا ملحق خواهد شد و باید بعد از شکست سنگین تیمش مقابل والنسیا، روحیه خود را بهبود بخشد. از طرفی دیگر، با مصدومیت خسوس ناواس در جریان دیدار روز شنبه سویا مقابل اوساسونا، هکتور بیرین هم جانشین او شده است.
این اولین بار از سال ۲۰۱۶ است که بیرین به تیم ملی اسپانیا دعوت می شود و اولین باری است که توسط لوئیز انریکه دعوت می شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آنسو فاتی هکتور بیرین آرسنال انگلیس آنسو فاتی بارسلونا مارکو آسنسیو هکتور بیرین تیم ملی اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۰۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشبختی هوادار با آخرین خرید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر سیرجان پس از دو شکست متوالی مقابل سپاهان و پرسپولیس سعی داشت در دیدار این هفته برابر هوادار تهران نتیجه بگیرد و شرایط خود را بهتر کند، اما با وجود حملاتی که این تیم به وجود آورد، خط دفاعی بنفش‌ها روز موفقی را سپری کرد و در این بین مجتبی لطفی نیز توانست تاثیر زیادی در بسته ماندن دروازه تیمش داشته باشد.

مجتبی لطفی که آخرین ورودی هوادار در نقل و انتقالات زمستانی بود و از پرسیجا جپارا اندونزی به جمع شاگردان مسعود شجاعی اضافه شد، نخستین بازی خود را در دیدار معوقه مقابل آلومینیوم اراک انجام داد که عملکرد خوبی داشت و این هفته هم برابر گل‌گهر سیرجان موفق کار کرد تا در دو بازی برای تیم جدیدش یک تساوی و یک پیروزی را تجربه کند.

این مدافع که پس از تجربه بازی برای سایپا، نفت و... در لیگ برتر دوباره به ایران بازگشت و پیراهن هوادار را بر تن کرده، در تقابل با ستاره‌های هجومی گل‌گهر سیرجان کم‌اشتباه و مطمئن ظاهر شد و با پرس گذاشتن روی بازیکنان مقابل خود و قطع توپ بارها از حملات حریف جلوگیری کرد تا بدون گل خورده این بازی را تمام کنند.

لطفی که جایگاهش را در خط دفاعی هوادار تهران به دست آورده، در زمان گل سه امتیازی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان نیز با پرس گذاشتن روی روبرتو تورس کاری کرد تا این ستاره اسپانیایی توپ را از دست بدهد و حمله جدی بنفش پوشان شکل بگیرد و به گل برسند تا بازی خوب او تکمیل شود.

دیگر خبرها

  • ۲۹ فروردین در دنیای علم چه خبر؟
  • برای اولین‌بار در تاریخ؛ داور تکواندوی ایرانی به پارالمپیک دعوت شد
  • تصاویر رونالدو با ریش بلند جنجالی شد + عکس
  • حضور اولین داور بانوی تکواندوی ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • عکس| کمک ستاره بزرگ رقیب برای قهرمان جادوی ژابی
  • ستاره پرسپولیس دعوت میثاقی را رد کرد
  • دعوت ستاره قطری پرسپولیس از قاری قرآن نوجوان
  • شوک به سعودی‌ها؛ ستاره النصر به دنبال ترک عربستان
  • خوشبختی هوادار با آخرین خرید (عکس)
  • فیلم| اولین اثر رنگین‌کمان در سیاره‌ای خارج از منظومه شمسی