Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@15:28:08 GMT

جاده‌های شمالی خراسان رضوی لغزنده است

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۰۸۱۷

جاده‌های شمالی خراسان رضوی لغزنده است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ حسین میش مست جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: در حال حاضر جاده های شمالی استان بارانی، لغزنده و مه‌آلود است.

او افزود: هم اینک در مسیر درگز-کلات و آزادراه شهید شوشتری جاده ها بارانی و لغزنده است.   بیشتر بخوانید تصادف زنجیره‌ای در محور نیشابور به مشهد ۱۲ مصدوم برجای گذاشت
 جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی ادامه داد: همچنین در مسیر قوچان- درگز در محدوده گردنه تیوان، در جاده مشهد- کلات در محدوده گردنه گوجگی و در مسیر نیشابور در محدوده گردنه شریف آباد مه گرفتگی و محدودیت دید وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میش مست بیان کرد: در ٢٤ ساعت گذشته ١٠ فقره تصادف جرحی با ١٤ مجروح در جاده‌های این استان رخ داده است.   انتهای پیام//ف.ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جاده های خراسان رضوی وضعیت راه ها لغزندگی جاده ها تصادفات رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۰۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از لغزندگی معابر به سبب بارش باران و ممنوعیت تردد موتورسیکلت و دوچرخه سواران در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ ‌حمدله رحمتی‌پور‌ اظهار داشت: با توجه به عدم وجود سطح اتکای کافی لاستیک‌ها و لغزنده بودن مسیر و احتمال بروز خطرات جدی مانند واژگونی، وقوع تصادفات و حوادث مختلف، راکبان موتورسیکلت و دوچرخه از تردد در زمان بارندگی و لغزنده بودن معابر خودداری کنند.

وی افزود: اکنون تمام معابر شهری این استان لغزنده بوده و رانندگان ضمن رعایت جوانب احتیاط با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مناسب حرکت کنند.

‌رحمتی پور اضافه کرد: برابر ماده 169 آئین نامه راهنمایی و رانندگی، تردد موتورسیکلت و دوچرخه در زمان بارندگی و لغزنده بودن راه‌ها ممنوع است.

این مقام انتظامی  گفت‌: در این شرایط، سرعت خودرو می‌بایست کمتر از سرعت در شرایط عادی و جاده‌های خشک باشد و از گردش‌های ناگهانی خودداری و فاصله طولی و عرضی با سایر وسایل نقلیه را رعایت کنند.

توقیف 310 وسیله نقلیه حادثه‌ساز در البرز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز بیان کرد: در شرایط بارش دید رانندگان و عابران ضعیف تر از حالت عادی است و با توجه به لغزنده بودن سطح معابر، طول مسافت توقف نسبت به شرایط عادی بیشتر است که می‌طلبد رانندگان ضمن توجه کافی به جلو با احتیاط حرکت کنند.

رحمتی‌پور یادآور شد: رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودرو اطمینان حاصل کنند ضمن آنکه فشار باد لاستیک‌های خودروها را تنظیم نمایند.

وی گفت: اکنون تیم‌های پلیس راهور به منظور تسهیل در عبور و مرور در معابر شهری استان البرز مستقر هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • گروگان گیری خونبار در مشهد
  • ۲۰ استخر غیرمجاز ذخیره آب کشاورزی در بالادست سد کارده مشهد شناسایی شد
  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد