Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@22:25:46 GMT

مرکز ثبت نام لاتاری گرین کارت در ایران

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۰۸۸۰

مرکز ثبت نام لاتاری گرین کارت در ایران

ورود به هر کشوری قوانین خاص خودش را دارد. برخی کشورها را می‌توان تنها با یک گذرنامه دید و به گشت و گذار در آن پرداخت و برخی هم نیاز به ویزا دارد. برای ما که در ایران زندگی می‌کنیم، شرایط کمی خاص‌تر است، چون که علی رغم وعده‌های داده شده، متاسفانه کشورمان رتبه بالایی در زمینه ارزش پاسپورت ندارد و برای سفر به بسیاری از کشورها نیاز به اخذ ویزا داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفر به آمریکا و اقامت در آن تنها با داشتن گرین کارت و یا همان کارت سبز اتفاق می‌افتد. کارت سبزی که دریافتش به این راحتی‌ها نیست، البته هر ساله در طی ثبت نام لاتاری و برنده شدن در قرعه کشی آن برخی بدون دردسر موفق به کسب گرین کارت می‌شوند.

سفر به آمریکا برای برخی بزرگترین آرزوی زندگی است. اقتصاد قدرتمند و بیشترین تولید ناخالص از آمریکا "سرزمین فرصت ها" ساخته است و بسیاری ها به دنبال این هستند که رویاهایشان را در آن سرزمین تبدیل به واقعیت کنند. استانداردهای زندگی در آمریکا آن را به کشوری درجه یک تبدیل کرده است و برای همین از تمام قاره های جهان متقاضیان بسیاری برای مهاجرت دارد. از طرفی آمریکا مهد سرمایه گذاری است و با توجه به رویکرد اقتصادی آن، برای سرمایه داران بین المللی همیشه یکی از سرزمین های مورد علاقه برای عزیمت دائمی بوده است.

لاتاری چیست و مزایای برنده شدن آن کدام است؟

لاتاری یک سیستم قرعه کشی جهت دریافت گرین کارت آمریکاست، نام برنامه‌ای که برای حفظ کردن تنوع نژادی در میان مردم ایالات متحده اجرا می‌شود. در این برنامه که به قرعه کشی ویزای تنوع نژادی آمریکا اختصاص دارد، در هر سال 55 هزار ویزا، به شکلی تصادفی از راه برداشتن قرعه و شانسی، بین مشتاقان و متقاضیان مهاجرت به آمریکا تقسیم می‌شود.

اما شاید برای شما جذاب باشد که بدانید برنده شدن در لاتاری آمریکا چه مزایایی به همراه دارد. از جمله این مزایا می‌توان به:

اقامت در ایالات متحده آمریکا اجازه کار و اجازه تحصیل در آمریکا

 اشاره کرد. لاتاری ارزانترین و در عین حال ساده‌ترین روش مهاجرت به ایالات متحده است.

چگونه برای قرعه کشی لاتاری ثبت نام کنم؟

برای ثبت نام لاتاری بر خلاف گذشته نیازی به طی کردن راه‌های عجیب و غریب و پر دردسر نیست. شاید با خاطره‌ای که از تماشای فیلم «لاتاری» محمد حسین مهدیان در ذهن‌ها نقش بسته، ثبت نام آن، برای افراد عجیب و در عین حال پیچیده و دست نیافتنی به نظر برسد، اما باید گفت با کمک گرفتن از مرکز ثبت نام لاتاری، می‌توان بدون طی کردن شیوه‌های عجیب و غریب، شانس خود را برای مهاجرت به آمریکا امتحان کرد.

شرایط برای دریافت ویزای تنوع نژادی پیچیدگی چندانی ندارد و با ارائه چندین مدرک که در ادامه به آن اشاره می کنیم، می‌توان شانس را در ثبت نام لاتاری امتحان کرد. ثبت نام برای لاتاری نیازی به داشتن مدرک زبان ندارد و مصاحبه مدنظر در سفارتخانه به زبان فارسی انجام خواهد شد، هرچند که برای مراجعه و اقامت در کشوری که زبانی غیر فارسی دارد، دانستن زبان انگلیسی ضروری است. در ضمن ثبت نام لاتاری شرایط سنی نداشته و تنها داشتن دو سال سابقه کار نیاز است، هر چند که برای مهاجرت به آمریکا باید به حرفه و شغلی برای امرار معاش فکر کرد.

آیا ثبت نام لاتاری در ایران انجام می‌شود؟

ثبت نام لاتاری برای ایرانیان هم امکان پذیر است. در شرایط ثبت نام لاتاری و دریافت کارت سبز آنچه قید شده این است که فرد باید در یکی از کشورهای مجاز متولد شده باشد که بنا بر آخرین اطلاعیه‌ها ایران نیز جزء کشورهای مجاز به شمار می‌رود.

لاتاری متاهل‌ها و مجردها چه فرقی دارد؟

ثبت نام برای دریافت کارت سبز آمریکا از طریق لاتاری برای متاهلین و افراد مجرد تفاوت‌هایی دارد. از جمله اینکه مجردها نمی‌توانند کسی را به عنوان همراه ذکر کنند و برای او ثبت نام کنند، اما متاهلین می‌توانند با مراجعه به مرکز ثبت نام لاتاری علاوه بر ثبت نام خودشان برای همسر و فرزندان مجرد زیر 21 سال خود نیز ثبت نام کنند.

بهترین راه ثبت نام لاتاری در ایران کدام است؟

ثبت نام کارت سبز آمریکا از راه قرعه کشی لاتاری در ایران هم امکان پذیر است، اما در این میان هستند سودجویانی که در این زمینه، بعضا از آگاهی ناکافی مراجعین سو استفاده کرده و با اخاذی از افراد جیب خود را پر پول می‌کنند. از کافی نت‌های نامعتبر گرفته تا مراکز بی نام و نشانی که بدون هیچ سابقه‌ای اقدام به جذب مشتری می‌کنند و از احساسات و رویاهای متقاضیان مهاجرت به آمریکا نهایتء سو استفاده را می برند!

ما در ادامه این مطلب قصد داریم یک مرکز ثبت نام لاتاری معتبر را به شما معرفی کنیم، مرکز "کارت سبز" (www.cartesabz.net). در این مرکز علاوه بر ثبت نام برای شرکت در قرعه کشی لاتاری خدمات آنلاین دیگری هم به شما ارائه می‌شود.

مراجعین می‌توانند در مرکز ثبت نام لاتاری از انجام امور مربوط به ثبت نام، به دست تیمی معتبر و البته ثبت شده و قانونی استفاده کنند. همچنین از دیگر مزایایی که در مرکز ثبت نام لاتاری و خدمات آنلاین کارت سبز ارائه می‌شود، می‌توان به وجود سامانه برخط و آنلاین و همچنین درگاه بانکی شاپرک نیز اشاره کرد.

در مرکز کارت سبز پیش از ثبت نام لاتاری، امکان بهره گیری از مشاوره پیش از ثبت نام هم فراهم بوده و البته اطلاعات افراد هم توسط کارشناسان مرکز مورد بررسی قرار می‌گیرد تا اگر مدارکی نیاز به ترجمه داشت به بهترین نحو و به شکل کاملا منطبق با استانداردهای لاتاری مورد ترجمه قرار بگیرد. همچنین کارشناسان مرکز ثبت نام لاتاری کمک می‌کنند تا افراد با رفع نواقص پرونده و کمبود مدارک بتوانند ثبت نامی بی عیب و نقص داشته باشند.

پشتیبانی تلفنی، تلگرامی و حتی حضوری و همچنین ارائه پرینت و تاییدیه رسمی به شکل متناسب با هر نوع از ثبت نام از دیگر خدمات مرکز ثبت نام لاتاری و خدمات آنلاین کارت سبز است.

کد خبر 563706

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مهاجرت به آمریکا ثبت نام لاتاری گرین کارت کارت سبز قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۰۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج جدید شمش طلا در مرکز مبادله همراه با جزئیات مشخص شد

مرکز مبادله ارز و طلای ایران اعلام کرد: بر اساس شیوه نامه نحوه برگزاری حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران مورخ (۹ بهمن ماه)، نوزدهمین (چهارمین جلسه سال جدید) جلسه حراج شمش طلای استاندارد روز یکشنبه (۲ اردیبهشت)، برگزار می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • عدالت فرهنگی یعنی همه جای ایران سرای من است
  • میانگین نرخ ارز تخصیصی برای واردات ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان است
  • میانگین نرخ ارز تخصیصی برای واردات ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان است/ تامین ۲.۵ میلیارد دلار ارز
  • از کجا بفهمیم زگیل تناسلی داریم و چگونه باید آن را درمان کنیم ؟
  • زمان حراج جدید شمش طلا در مرکز مبادله همراه با جزئیات مشخص شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ چهار‌شنبه ۲۹ فروردین
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • نرخ جدید ارزها در مرکز مبادله ایران
  • فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در رده درجه دار نیرو استخدام می‌کند