Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی شرایط ثبت‌نام دانشجویان ورودی جدید را اعلام کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا و به نقل از تسنیم؛ معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان ضمن عرض تبریک و آرزوی توفیق برای همه دانشجومعلمان پذیرفته شده در آزمون سراسری سال 1399 کارشناسی پیوسته این دانشگاه اعلام کرد: زمان ثبت نام و پذیرش غیر حضوری از تاریخ 17 تا 22 آبان ماه 1399 خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از پذیرفته شدگان دعوت می‌شود با توجه به اطلاعیه‌های سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص شرایط و ضوابط اختصاصی دانشگاه فرهنگیان و مدارک لازم، در زمان‎های مقرر اقدامات مربوط به پذیرش غیر حضوری را از طریق مرورگر Internet Explorer و Chrome به نشانی education.cfu.ac.ir در سیستم جامع دانشگاهی گلستان انجام دهند.
پذیرفته شدگان برای آگاهی از زمان پذیرش حضوری به اطلاعیه های مندرج در سامانه پردیس‌های محل قبولی خود مراجعه کنند.
دانشگاه شهید رجایی نیز در خصوص وضعیت نظام وظیفه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ورودی بهمن 99 اعلام کرد: شروع ترم پذیرفته شدگان کارشناسی نیسمال دوم بهمن ماه است، دانشجویانی که دارای برگ اعزام بدون غیبت هستند چنانچه تاریخ اعزام آنها قبل از شروع ترم است باید به پلیس + 10 شهر محل سکونت خود مراجعه کرده و درخواست کتبی جهت تمدید مهلت اعزام تا 20 بهمن 99 کرده و 48 ساعت بعد به همراه کپی برگه انتخاب رشته سازمان سنجش و پرینت قبولی، به اداره وظیفه عمومی ناجا شهر خود مراجعه و موافقت ناجا با درخواست خود را کسب کنند.
در صورت عدم موافقت سازمان وظیفه عمومی به خدمت اعزام و هنگام ثبت نام از خدمت ترخیص خواهند شد. در صورت غیبت، سازمان وظیفه عمومی ناجا با ادامه تحصیل مشمول مخالفت کرده و قبولی پذیرفته شدگان دبیری لغو می‌شود.
ضمن عرض تبریک به مناسبت ورود پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ورودی بهمن 99 به دانشگاه تربیت دبیرشهید رجایی، به اطلاع می‌رساند با توجه به اینکه شروع نیمسال تحصیلی دانشجویان متعهد دبیری از بهمن 99 است. فرآیند پذیرش و ثبت نام این افراد از اواسط دی ماه 99 انجام خواهد شد.
ضمن تشکر از صبر و شکیبایی شما، خواهشمند است از تماس تلفنی یا مراجعه حضوری به دانشگاه جداً خودداری کرده و منتظر اطلاعیه‌های بعدی دانشگاه باشید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدگان بهمن 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۰۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری و با مشارکت شرکت سنگ آهن بافق از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، تعداد ۱۴ گروه نمایشی توانستند برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد امتیاز لازم را کسب کنند.

نمایش‌های راه یافته به این دوره جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد عبارتند از:- نمایش لیلا به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از فارسان- نمایش به افق محل به نویسندگی و کارگردانی داود رمضان زاده از میناب - نمایش ۱۹۴۸ به نویسندگی و کارگردانی یاسر خالقی از لنده - نمایش کیف پول به نویسندگی احسان عارف و کارگردانی مهدی گودینی از کنگاور- نمایش ایران به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی شایان فلاحیان از کرج- نمایش خسوف عشق به نویسندگی سید محمد علی موسوی و کارگردانی ام البنین حیدری از کاشان - نمایش راز به نویسندگی و کارگردانی نرگس اسماعیلی از قم- نمایش زنان مقاوم به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی مرضیه ذاکری از کرج- نمایش مرد شامی به نویسندگی و کارگردانی علی اصغر ایمانزاده از قم- نمایش آن سه نفر به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی علی صمصامی از بافق- نمایش ۴۴۴ به نویسندگی و کارگردانی نرجس آخوندی از مشهد- نمایش گیلدا به نویسندگی علی میرزا عمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفید دشتی از بروجن- نمایش پیراهن مشکی به نویسندگی سید جواد رحیم زاده و کارگردانی رضا خروجیان از ارومیه- نمایش کجای زندگی هستیم به نویسندگی و کارگردانی سید کاظم عباس زاده از بافق.

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • پذیرش بدون کنکور استعدادهای برتر ملی ‌در دانشگاه فرهنگیان
  • آغاز اجرایی سازی آیین نامه پذیرش استعداد‌های برتر ملی دانشگاه فرهنگیان از خرداد ماه
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام به هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام برای هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد
  • به کارگیری ۲۸ هزار نفر از پذیرفته‌شدگان در مدارس ابتدایی