Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در خصوص آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات به واحدهای آسیب دیده ناشی از ویروس کرونا در استان همدان گفت: تاکنون 1044 میلیارد ریال تسهیلات کرونا در بانکهای عامل به تعداد 9493 فقره پرونده و در راستای صیانت از اشتغال 12038 نفر پرداخت شده است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان همدان،احمدتوصیفیان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در خصوص آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات به واحدهای آسیب دیده ناشی از ویروس کرونا در استان همدان گفت: تاکنون 1044 میلیارد ریال تسهیلات کرونا در بانکهای عامل به تعداد 9493 فقره پرونده و در راستای صیانت از اشتغال 12038 نفر پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


توصیفیان در تشریح جزئیات پرداخت تسهیلات به واحدهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا و اثرگذاری آن بر فعالیت برخی از صنوف و کسب و کارها دولت با هدف حفظ اشتغال موجود در بنگاه‌ها و حمایت از کارگران، پرداخت تسهیلات حمایتی با نرخ سود ترجیحی 12درصد را مصوب کرد تا در اختیار بنگاه‌های خدماتی و تولیدی آسیب دیده از کرونا قرار گیرد. پرداخت تسهیلات حمایتی به شاغلان کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا و فعالان اقتصادی 14رسته منتخب از نیمه خرداد ماه آغاز شده و مشمولان برای گرفتن وام به بانک‌ها معرفی شده‌اند.
وی افزود: نرخ سود تسهیلات 12درصد و دوره بازپرداخت تسهیلات، با احتساب دوره تنفس از اول آبان ماه و به مدت دو سال است. وثایق و تضامینی که برای دریافت تسهیلات از سوی بانک‌ها دریافت می‌شود، متفاوت و با ارائه سفته و معرفی ضامن خواهد بود و سقف مبلغ سفته نیز 1.5 برابر اصل سود تسهیلات است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان ضمن اشاره به تسهیل دولت و بانکها در تضامین و وثایق این گونه تسهیلات گفت: تسهیلات تا سقف 16میلیون تومان، نیازمند سفته فرد متقاضی یا چک به تشخیص بانک و تسهیلات 16میلیون تا 48میلیون تومانی نیازمند سفته متقاضی یا چک به همراه یک ضامن است. تسهیلات 48تا 160میلیون تومانی، به سفته متقاضی یا چک با دو ضامن نیاز دارد. برای وام 160تا 200میلیون تومانی ارائه سفته متقاضی یا چک به همراه سه ضامن لازم است و برای درخواست تسهیلات بالاتر از 200 میلیون تومان هم ارائه تضمین صادره از سوی صندوق‌های ضمانت یا به تشخیص بانک ارائه وثیقه‌های متعارف موردنیاز است.
توصیفیان تصریح کرد: تاکنون 1938 میلیارد ریال تسهیلات درخواستی به بانکهای عامل معرفی شده است که تاکنون 1044 میلیارد ریال با تعداد 9493 فقره پرونده و و در راستای صیانت از اشتغال 12038 نفر تسهیلات در بانکهای عامل پرداخت شده است؛ همچنین تعداد 5876 طرح با اشتغال 9068 نفر و مبلغ 895 میلیارد ریال در حال تکمیل مدارک و اخذ تسهیلات از بانکهای استان هستند که ضروری است کلیه عزیزان بانکهای عامل ضمن اخذ و تکمیل مدارک متقاضیان، نهایت تلاش را با توجه به مهلت محدود باقیمانده پرداخت تسهیلات تا پایان آبان ماه داشته باشند .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: میلیارد ریال تسهیلات اجتماعی استان همدان پرداخت تسهیلات بانکهای عامل متقاضی یا چک ویروس کرونا آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۰۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی دستمال جادویی در همدان نقره داغ شد

مرضیه یونسی گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان فامنین به پرونده قاچاق کالا شامل چهار هزار و ۸۰۰ عدد دستمال جادویی و ۵۲۸ ست دستمال آشپزخانه به ارزش یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و۴۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق، متهم را معادل ارزش کالا به پرداخت یک میلیارد و۴۴۰ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت ۲میلیارد و ۸۸۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

یونسی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • افزایش تسهیلات ازدواج درهرمزگان
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • قاچاقچی دستمال جادویی در همدان نقره داغ شد
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲