Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی صبح امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا و جلسه هماهنگی مدیریت بحران شهرستان اظهار کرد: با توجه به شرایط قرمز شهرستان برگزاری مراسمات عروسی و عزا در شهرستان ممنوع بوده و از جایگاه ستاد مقابله با کرونا شهرستان از همه مردم تقاضا دارم تا برای سلامتی خود و خانواده‌هایشان تمامی پروتکل‌های بهداشتی را با حساسیت بیشتری رعایت کرده تا بتوانیم مانند پیک‌های گذشته از این مرحله هم به خوبی عبور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: در روستاها برگزاری مراسم عروسی در منازل با محوریت دهیار و با نظر تخصصی خانه بهداشت روستا مبنی بر اینکه به تناسب وسعت و گستردگی فضای منزل چه تعداد مهمان می‌تواند دعوت شود خواهد بود ضمن اینکه برگزاری مراسم عزا در چادرها برای مردم محترم اهل سنت در راستای حفظ سلامت شهروندان مطلقا ممنوع است.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا شهرستان به پیروی از ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: برابر مصوبات ستاد مقابله با کرونا استان و ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت‌های اعلام شده در مشاغل مختلف در چهار بخش اطلاع‌رسانی شده که گروه اول می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند و گروه دوم برابر مصوبات از 20 آبان ماه تا 20 آذر تا ساعت 18 عصر به فعالیت خود ادامه خواهند داد و گروه سوم و چهارم نیز تا پایان شرایط قرمز و رسیدن به وضعیت مطلوب باید فعالیت خود را تعطیل کنند.
وی بیان داشت: تعطیلی مدارس در شرایط قرمز باید به ستاد ملی کرونا اعلام شود و بعد از اخذ مجوز و اعلام رسمی مدارس تعطیل خواهد شد و در حال حاضر درخواست تعطیلی مدارس به ستاد ملی کرونا انجام شده و تا 24 ساعت آینده مشخص خواهد شد که در صورت تعطیلی اعلام رسمی می‌شود در غیر این‌صورت فعالیت مدارس ادامه داشته و والدین مختار به حضور و با عدم حضور فرزندانشان در مدارس هستند.
کریمی گفت: در از همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها مستقیم و غیرمستقیم شهرستان با هدف صیانت و مراقبت و تندرستی مردم کمک گرفته و تا شکست نهایی این ویروس منحوس در کنار مردم بوده و به تلاش خود ادامه می‌دهیم.
وی تصریح کرد: دو کارگاه تولید ماسک با کیفیت در شهرستان توسط بخش خصوصی فعال شده و خوشبختانه شهرستان به لحاظ تامین ماسک هیچ مشکل و کمبودی نداشته و به‌خاطر افزایش تولید ماسک آماده ارائه ماسک به دیگر شهرهای استان است.
* 2000 بسته معیشتی بین نیازمندان گنبدی توزیع می‌شود
فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس در این جلسه اظهار کرد: در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه بیش از 2 هزار بسته معیشتی تهیه شده که در روزهای آینده بین آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا و نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود.
وی تصریح کرد: از زمان همه گیری بیماری کرونا در استان و شهرستان بسیج و سپاه وارد میدان شده و فعالیت‌های گسترده‌ی مانند ضدعفونی و گندزدایی معابر و محلات و کمک مومنانه را انجام داده است.
رمضانعلی قاسم‌پور گفت: تاکنون بیش از 24هزار بسته معیشتی، غذای گرم و نوشت افزار بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع شده و در روزهای آینده نیز بیش از 2 هزار بسته معیشتی بین این افراد توزیع می شود.
وی بیان داشت: سپاه یک نهاد انقلابی بوده که از مردم با مردم و برای مروم خدمت بی‌منت را ارائه داده و در کنار دولت و کادر بهداشت و درمان برای ریشه‌کنی این بیماری هر کمکی بتواند انجام می‌دهد.
انتهای پیام/2307

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا بازار تعطیلی مدارس ستاد مقابله با کرونا بسته معیشتی ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۱۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 

به گزارش خبرنگار مهر، جواد واعظ شامگاه دوشنبه در حاشیه اکران فیلم آسمان غرب به‌عنوان اولین اکران آزمایشی سینما دانش قوچان اظهار کرد: سینما دانش قوچان که متعلق به اداره آموزش‌وپرورش این شهر است از دهه ۶۰ تأسیس شد و به علت برخی مشکلات در دهه ۷۰ تعطیل شد.

سرپرست آموزش‌وپرورش قوچان با اشاره به اینکه این سینما با مشارکت بخش خصوصی در دهه ۹۰ آغاز به کار مجدد کرد اما شیوع ویروس کرونا دوباره این سینما را به تعطیلی کشاند، تصریح کرد: متأسفانه وجود برخی مشکلات پس از کرونا و نبود همتی در جهت بازگشایی مجدد این سینما به سمتی کشاند تا بیش‌ازپیش مستهلک‌شده و منابع مالی و بیت‌المال هدر رود.

وی با تأکید بر اینکه نیاز شهروندان به این مکان تفریحی فرهنگی به‌ویژه قشر نوجوان و جوان اهمیت راه‌اندازی این مجموعه را با قید فوریت دوچندان کرد، افزود: در این راستا برای مدت آزمایشی یک‌ماهه تفاهم‌نامه‌ای با ستاد اکران‌های مردمی عمار بسته شد تا بتوان بر اساس حضور مردم در این بازه زمانی به سمت جذب اعتبار از طریق خیرین و نهادهای مرتبط برویم و سینمایی درخور شأن آماده‌سازی کنیم.

واعظ بابیان اینکه بهسازی و تعمیر سینما برای صندلی، پرده، صوت و … حدود ۴.۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، ادامه داد: امشب اکران آزمایشی فیلم آسمان غرب به‌عنوان اولین اکران برای بسیج دانشجویی برگزار و در روزهای آتی نیز برای دیگر اقشار جامعه اکران خواهد شد.

کد خبر 6085971

دیگر خبرها

  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد
  • توجه به بخش خصوصی سبب تقویت تمام جامعه می‌شود
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی
  • تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است
  • چند سوال جدی در برابر طرح «تعطیلی پنجشنبه ها»