Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@10:02:20 GMT

موج جدید بارندگی در راه خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۱۳۲۸

موج جدید بارندگی در راه خوزستان

به گزارش ایرنا در این اطلاعیه آمده است: ورود سامانه بارشی و بالابودن ضرایب ناپایداری از اواسط وقت امروز دوشنبه تا روز جمعه ۲۳ آبان سبب رگبار باران، رعد وبرق، وزش بادمتوسط تاشدید و برخاستن گرد و خاک همرفتی و موقتی خواهد شد.

اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به تقویت بارش‌های همرفتی از اواخر روز شنبه تا اواسط وقت روز یکشنبه شامل رگبارباران همراه با رعد وبرق، احتمال ریزش تگرگ و تندباد لحظه ای در مناطق شمال غربی، غربی و جنوب غربی به صورت نقطه‌ای و در بقیه نقاط به صورت پراکنده نیز هشدار داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزان بارندگی ۲۴ ساعت گذشته در گتوند ۶۰، بستان ۳۶، دزفول ۳۳.۹، حسینیه ۱۴، شوشتر ۸.۴، لالی ۵.۷، مسجدسلیمان ۴.۵، ایذه ۳.۲، شوش ۲.۲، اهواز ۱.۶، کشاورزی اهواز ۰.۴ و دهدز ۰.۲ میلیمتر گزارش شده است.

برچسب‌ها خوزستان اهواز سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان اهواز سازمان هواشناسی خوزستان اهواز سازمان هواشناسی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۱۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 روال عادی پروازها در فرودگاه بین المللی اهواز

 به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین - خوزستان، سید مهدی رزاز صبح امروز (دوشنبه 27 فروردین ماه) در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: طبق نوتام صادر شده از سوی سازمان هوانوردی، تمام پروازهای روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه فرودگاه بین المللی اهواز لغو شده بود.

مدیر کل فرودگاه‌های خوزستان گفت: براساس دستور سازمان هواپیمایی کشور، از ساعت ۶ صبح امروز دوشنبه تمامی پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین المللی اهواز برقرار و به روال عادی برگشته و در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • وضعیت قابل قبول هوای ۷ شهر خوزستان
  •  روال عادی پروازها در فرودگاه بین المللی اهواز
  • ورود سامانه بارشی از جنوب خوزستان
  • هوای اهواز و هندیجان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • رگبارپراکنده بهاری ورعد وبرق با احتمال بارش تگرگ درسیستان وبلوچستان
  • فعالیت بیش از ۴۵۰ جهادگر در مناطق محروم آذربایجان غربی
  • وقوع رگبار‌های پراکنده و تندباد در آسمان خوزستان
  • لغو تمامی پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه اهواز تا فردا ۶ صبح
  • پیش‌بینی وزش باد در برخی مناطق خوزستان
  • پیش بینی وقوع رگبارهای پراکنده و رعد و برق در خوزستان