Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، مدیرعامل آمازون، جف بزوس پیروزی جو بایدن و کاملا هریس را در یک پست اینستاگرامی جشن گرفت. بزوس گفته که این پیروزی بیانگر این است که وحدت، همدلی و شایستگی خصوصیات دوران گذشته نیستند.

 

 

 

بزوس در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ رابطه خوبی با او نداشت و رئیس جمهور سابق آمریکا چندین بار مدیرعامل آمازون را به علت مالکیت «واشنگتن پست»، سوابق مالیاتی آمازون و ارتباط او با خدمات پستی مورد هدف قرار داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌بنیانگذار مایکروسافت و یکی از بزرگترین منتقدان نحوه رسیدگی به بحران ویروس کرونا در دوران ریاست جمهوری ترامپ، پیروزی جو بایدن و کاملا هریس را تبریک گفته. بیل گیتس به این موضوع اشاره کرده که منتظر همکاری با دولت جدید و رهبران کنگره برای کنترل شیوع ویروس کرونا است.

 

 

 

رئیس مایکروسافت، «برد اسمیت» نیز برای برد دیروز بایدن و هریس یک پست در سایت این کمپانی منتشر کرده و خواستار اتحاد در سراسر ایالات متحده آمریکا شده:

«اگر می‌خواهیم به عنوان یک ملت رو به جلو حرکت کنیم، باید پل‌های جدید برای بستن شکاف‌هایی که ما را از یکدیگر جدا کرده‌اند، بسازیم.»

مدیر عملیات فیسبوک، «شریل سندبرگ» و همسر مدیرعامل فیسبوک، «پریسیلا چان» این پیروزی تاریخی را به کاملا هریس تبریک گفته‌اند. سندبرگ در یک پست فیسبوکی نوشته:

«پس از چندین روز طولانی، ما می‌دانیم که جو بایدن رئیس جمهور بعدی ما خواهد بود و برای اولین بار در ۲۳۱ سال، معاون رئیس جمهور بعدی ما یک زن آمریکایی آسیایی و سیاه‌پوست و فرزند مهاجران است.»

 

 

 

همسر سابق استیو جابز، «لورن پاول جابز» در توییتی پیروزی بایدن و هریس را در انتخابات ۲۰۲۰ جشن گرفته است. مدیرعامل سیسکو، «چاک رابینز» در توییتی با تبریک به رئیس جمهور جدید آمریکا، اعلام کرده که این کمپانی مانند بایدن و هریس باور دارد که باید یک آینده فراگیرتر برای همه ایجاد کرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آمریکا انتخابات بایدن آمازون بیل گیتس جف بزوس رئیس جمهور جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۱۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور لهستان: روسیه در صورت پیروزی احتمالا به کشورهای دیگر حمله می‌کند

به گزارش خبرآنلاین اظهارات «آندژی دودا» رئیس‌جمهور لهستان یک روز پس از تصویب بسته کمک خارجی ۹۵ میلیارد دلاری مجلس نمایندگان آمریکا که شامل ۶۰ میلیارد دلار کمک جدید به اوکراین است، مطرح شد.

پیش‌بینی می‌شود لایحه مرتبط با این بسته کمکی سه‌شنبه به تصویب مجلس سنا برسد و جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا گفته است که به سرعت برای انتقال سلاح و مهمات به کی‌یف اقدام خواهد کرد. ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین هشدار می‌دهد که کشورش بدون کمک ممکن است در جنگ شکست بخورد.

به نقل از ایسنا آندژی دودا در برنامه «ساندی مورنینگ فیوچرز» کانال فاکس‌نیوز گفت: «این امپریالیسم سیری‌ناپذیر روسیه است. اطمینان از اینکه اوکراینی‌ها می‌توانند از خود دفاع کنند، حتمی و ضروری است.»

ادعاهای رئیس کشور لهستان در شرایطی بیان شد که بارها کرملین و ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفته‌اند که قصدی علیه ناتو ندارند. رئیس‌جمهور روسیه با هشدار به حامیان کی‌یف، تاکید کرده که مسکو به‌دنبال تقابل با دست‌نشانده‌های آمریکا در شرق اروپا نیست. او اظهار کرد چندین مقام غربی با این ادعا که مسکو در صورت شکست دادن کی‌یف در میدان جنگ متوقف نخواهد شد، تلاش کرده‌اند تا حمایت متحدان خود را نسبت به افزایش کمک‌ها به اوکراین جلب کنند.

ناتو در حال حاضر هزینه‌های نظامی را برای اعضای خود، ۲ درصد از تولید ناخالص داخلی تعیین کرده است، اما آندژی دودا گفت که مجموع آن باید به ۳ درصد افزایش یابد. او اذعان کرد که تسلیح مجدد نظامی در سراسر اروپا، خاطرات جنگ سرد را برای برخی از مردم تداعی می‌کند.

رئیس‌جمهور لهستان مدعی شد: «راه دیگری وجود ندارد. هزینه‌های دفاعی باید در حال حاضر افزایش یابد. درست همانطور که در دوران جنگ سرد بود، این راهی برای حفظ صلح در اروپا و راهی برای متوقف کردن امپریالیسم روسیه است.»

دودا گفت لهستان بیش از ۴ درصد از تولید ناخالص داخلی خود را صرف امور نظامی می‌کند و بیشتر آن صرف خرید تسلیحات ساخت آمریکا مانند سامانه موشکی پاتریوت می‌شود. خلبانان نیروی هوایی لهستان در ایالات متحده هستند و در حال یادگیری نحوه پرواز با جت‌های جنگنده اف-۳۵ لایتنینگ ۲ (F-۳۵ Lightning II) هستند که به تازگی خریداری کرده‌اند. او گفت: «ما واقعا از آن خوشحالیم.»

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898177

دیگر خبرها

  • تاکید بایدن بر حمایت‌های واشنگتن از کی‌یف
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • نگاهی به روابط اقتصادی ایران و پاکستان
  • رئیس‌جمهور لهستان: روسیه در صورت پیروزی احتمالا به کشورهای دیگر حمله می‌کند
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • بسته کمکی جدید برای تل‌آویو؛ «خیانت و فاجعه» دولت بایدن از نگاه مسلمانان آمریکا
  • کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می‌رساند
  • لایحه کمک امنیتی آمریکا به اوکراین و اسرائیل تصویب شد + جزئیات | این کمک باعث می شود اوکراینی های بیشتری کشته شوند