Web Analytics Made Easy - Statcounter

جردن هندرسون کاپیتان لیورپول از تصمیم داور برای اعلام پنالتی به سود منچسترسیتی در دیدار دیروز دو تیم انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار دیروز لیورپول و منچسترسیتی که با تساوی 1-1 به پایان رسید داور مسابقه بعد از برخورد توپ به دست جو گومز مدافع لیورپول در محوطه جریمه یک پنالتی به سود منچسترسیتی اعلام کرد که البته توسط کوین دی بروین از دست رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جردن هندرسون کاپیتان لیورپول اما در پایان بازی از تصمیم داور برای اعلام این پنالتی انتقاد کرد و آن را تصمیمی نادرست خواند.

 

 

درحالیکه جو گومز سعی داشت سانتر کوین دی‌بروین از سمت راست زمین را دفع کند توپ به دست او برخورد کرد. داور مسابقه کریگ پاوسون ابتدا پنالتی اعلام نکرد ولی بعد از توصیه تیم VAR و بررسی صحنه در مانیتور کنار زمین در سوت خود دمید و نقطه پنالتی را نشان داد. پنالتی ای که البته برای لیورپول گران تمام نشد چرا که کوین دی بروین آن را به بیرون زد.

 

 

دیروز در بازی لستر و ولوز هم صحنه مشابهی اتفاق افتاد و بعد از برخورد مشابه توپ به دست مکس کیلمن بازیکن ولوز داور بازی اعلام پنالتی کرد. جردن هندرسون بعد از بازی لیورپول گفت این دو صحنه نشان می‌دهد داورها دست کم در تصمیم‌های خود از یک قاعده تبعیت می‌کنند هر چند او معتقد است این تصمیم‌ها برای اعلام پنالتی صحیح نیست.

 

 

کاپیتان لیورپول در این باره گفت: " بعضی‌ها می‌گویند این حرف من بی طرفانه نیست چون پنالتی علیه ما گرفته شده ولی من در بازی امروز لستر هم صحنه مشابهی دیدم. جو در آن صحنه داشت به سمت دروازه ما می‌دوید. او باید دست‌هایش را چکار می‌کرد؟ این قانون کار را برای مدافعین خیلی سخت می‌کند".

 

جردن هندرسون در ادامه گفت: " این تصمیم‌ها خیلی سخت گیرانه است ولی حداقل داورها از یک قاعده تبعیت می‌کنند. چون هم در بازی لستر پنالتی گرفتند و هم امروز در بازی ما. ولی این تصمیم‌ها به نظرم خیلی سخت گیرانه است".

 

 

لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول کاپیتان لیورپول جردن هندرسون اعلام پنالتی تصمیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۱۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه بحث برانگیز در دیدار منچسترسیتی و چلسی که پنالتی و هندی از سوی داور و VAR اعلام نشد / فیلم

صحنه بحث برانگیز در دیدار منچسترسیتی و چلسی که پنالتی و هندی از سوی داور و VAR اعلام نشد / فیلم

دیگر خبرها

  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • تصاویر کامپیوتری و سه‌بعدی در تضاد با ادعای ژاوی؛ توپ لامین یامال گل نشد
  • ال‌کلاسیکو سوپرجنجالی: برای لالیگا آبرو نماند!
  • پنالتی جنجالی رئال درست بود (عکس)
  • اتهام بزرگ در لیگ برتر: داور VAR طرفدار حریف بود!
  • اعتراض تند ذوبی‌ها: پنالتی بود آقای داور!
  • صحنه بحث برانگیز در دیدار منچسترسیتی و چلسی که پنالتی و هندی از سوی داور و VAR اعلام نشد / فیلم
  • فوری | اولین تصمیم کمیته انضباطی در خصوص کاپیتان استقلال
  • جنجال در اف‌ای کاپ: داور به کمک سیتی رفت (عکس)