Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-29@12:26:37 GMT

جاماندگان از یارانه می‌توانند دوباره ثبت نام کنند

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۱۹۱۳

جاماندگان از یارانه می‌توانند دوباره ثبت نام کنند

سخنگوی کمسیون اقتصادی مجلس شورا ی اسلامی گفت: با تصویب طرحی که مجلس ارائهداده، به افرادی که در زمان ثبت نام یارانه به دلیل عدم دسترسی به سیستم از ثبت نام یارانه جا ماده اند فرصت ثبت نام مجدد داده می شود.

مهدی طغیانی در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا پیرامون طرح جاماندگان دریافت یارانه اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای حمایت از اقشار آسیب و طرح تأمین کالاهای اساسی، پیشنهادی با عنوان طرح جاماندگان دریافت یارانه مطرح کردند که بر اساس آن افرادی که در زمان ثبت نام یارانه‌ها به دلیل عدم دسترسی به سیستم‌های اینترنتی و مراکز ثبت نام از ثبت نام جا ماندند فرصت ثبت نام مجدد خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هنوز طرح تأمین کالاهای اساسی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به صورت کامل جمع بندی نشده است و متأسفانه بلافاصله بعد از مطرح شدن آن در صحن علنی رسانه‌ای شد؛ در صورتی که برخی از موارد این طرح حتی هنوز در صحن مطرح نشده است.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به منابع مالی طرح تأمین کالاهای اساسی گفت: مجلس شورای اسلامی پیرامون منابع این طرح پیشنهاداتی را مطرح کرده است، اما دولت در حال حاضر دولت منابع پیش بینی شده را غیر قابل واقعی توصیف کرده است.

طغیانی در ادامه گفت: در صورتی که طرح تأمین کالاهای اساسی در مجلس شورای اسلامی جمع بندی نشود و به صورت مصوبه فعلی به شورای نگهبان راه یابد، مغایر با اصل ۷۵ قانون اساسی شناخته می‌شود؛ بنابراین در صورتی طرح تأمین کالاهای اساسی از شورای نگهبان عبور می‌کند که منابع معین مورد تأیید دولت برای این طرح پیشنهاد شود در غیر این صورت این طرح برای دولت بار مالی خواهد داشت.

کد خبر 454318

منبع: ایمنا

کلیدواژه: یارانه نقدی یارانه هدفمندی یارانه ها یارانه معیشتی زمان واريز يارانه سازمان هدفمندی یارانه ها حذف یارانه حذف یارانه نقدی یارانه بنزین قطع یارانه یارانه حمل و نقل یارانه حمایتی حساب یارانه يارانه نيازمندان یارانه بلیت یارانه پنهان یارانه ثروتمندان یارانه سوخت یارانه نان سازمان هدفمندسازی یارانه ها سود یارانه واریز یارانه آبان 99 جاماندگان از یارانه کالاهای اساسی تامین کالاهای اساسی طرح تامین کالاهای اساسی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق طرح تأمین کالاهای اساسی مجلس شورای اسلامی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۱۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران‌فروشی کالاهای اساسی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود امرالهی، مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در گشت مشترک با سازمان تعزیرات حکومتی، واحدهای عرضه کننده میدان بهمن مورد بازرسی قرار گرفت.

وی افزود: در این بازرسی چند واحد متخلف به دلیل گران‌فروشی و افزایش قیمت، برگ جریمه دریافت کردند و به تعدادی اخطار قانونی داده شد.

امرالهی از پلمپ یک واحد عرضه کننده محصولات پروتئینی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خبر داد و گفت: این واحد پس از دریافت اخطارهای مکرر، سرانجام به علت مسائل غیر بهداشتی پلمپ شد.

مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی هرگونه افزایش قیمت و گران‌فروشی را تضییع حقوق عامه اعلام کرد و از برخورد قانونی با متخلفان خبر داد.

امرالهی در پایان تاکید کرد: گشت‌های مستقل و مشترک در قالب طرح نظارت عید و رمضان تا پایان فروردین به صورت گسترده در سراسر کشور ادامه دارد.

کد خبر 6064195

دیگر خبرها

  • مشکلی در تامین کالاهای اساسی بازار گیلان تا پایان تعطیلات نداریم
  • توسعه استان کرمان نیازمند راهبرد‌های اساسی در اتخاذ تصمیمات مطلوب و کلان
  • گران‌فروشی کالاهای اساسی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم
  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه ها اقدام کنند
  • توزیع کالاهای اساسی به نرخ دولتی در شهر قزوین آغاز شد
  • توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان و نوروز در گناوه
  • کالاهای اساسی مورد نیاز هیات های استان تهران درلیالی قدر توزیع شد
  • جابه جایی ۴۴۶ هزار تن کالای اساسی از مبدأ بنادر کشور از طریق جاده
  • تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان
  • تخصیص سهمیه ویژه اقلام اساسی برای استان های مسافرپذیر