Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از زد دی نت، به برترین گروه شرکت کننده در این رقابت ۷۴۴۵۰۰ دلار جایزه تعلق می‌گیرد. جام تیانفو برترین و مهم‌ترین رقابت هکری در کشور چین است.

در جریان برگزاری این رقابت، برخی از این نرم افزارها و سیستم عامل‌های آمریکایی به شیوه‌هایی نوین و بی سابقه هک شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال سومین دوره این رقابت در شهر چنگدو در مرکز چین برگزار شد.

از جمله مشهورترین و پرکاربردترین سیستم عامل‌ها و نرم افزارهای آمریکایی و غیرآمریکایی که در جریان این رقابت هک شدند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- سیستم عامل آی او اس ۱۴ نصب شده بر روی آیفون ۱۱ پرو

- یک گوشی گلکسی اس ۲۰ سامسونگ که مجهز به سیستم عامل اندروید بود

- سیستم عامل ویندوز ۱۰ نسخه آوریل ۲۰۲۰

- سیستم عامل اوبونتو

- سیستم عامل کروم

- مرورگرهای کروم، سافاری و فایرفاکس

- نرم افزار ادوب ریدر برای مطالعه فایل‌های پی دی اف

- VMWare EXSi (hypervisor)

- QEMU (emulator & virtualizer)

- میان افزار روتر ایسوس و تی پی – لینک

امسال ۱۵ تیم هکری از چین در این رقابت شرکت کردند. شرکت کنندگان برای هک کردن هر یک از نرم افزارها و سیستم عامل‌ها ۵ دقیقه فرصت داشتند. ارزش کل جوایز اختصاص یافته در این رقابت هکری بالغ بر یک میلیون و ۲۱۰ هزار دلار است.

منبع:  مهر
انتهای پیام/

کد خبر: 1080372 برچسب‌ها هکر سایت امنیت اطلاعات

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: هکر سایت امنیت اطلاعات سیستم عامل رقابت هک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۲۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، سخنگوی صنعت برق گفت: در مصرف برق صرفه‌جویی کنید، خودرو و لوازم خانگی جایزه بگیرید.
مصطفی رجبی مشهدی مدیر عامل شرکت توانیر و سخنگوی صنعت برق گفت: مشترکان بخش خانگی در صورت صرفه‌جویی کردن، می‌توانند علاوه بر دریافت قبض رایگان، در قرعه‌کشی جوایز غیر نقدی هم شرکت کنند.
وی در تشریح این جوایز گفت: پیش بینی شده که ۴۷ میلیون جایزه مختلف مانند خودرو، لوازم خانگی، تجهیزات و کالا‌های دیجیتال به قید قرعه، به مشترکانی که در مصرف برق صرفه جویی کنند، تعلق بگیرد؛ این جوایز بر اساس امتیازی که مشترک در حوزه صرفه‌جویی کسب کند، پرداخت می‌شود.
حمید رضا کریمی فرد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس هم مهر ماه پارسال اعلام کرد: در بازه زمانی اول خرداد تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ ،  ۲۸۹ هزار و ۸۲۲ قبض مشمول دریافت پاداش صرفه‌جویی شدند و ۵۰ میلیاردتومان پاداش صرفه جویی دریافت کردند. 

 

دیگر خبرها

  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • ستاره ژاپنی عامل خوشبختی گزینه سابق ایران
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران
  • اعلام قیمت و شرایط پرداخت تاکسی‌های برقی
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران | من زمان جنگ ویتنام هم به آمریکایی بودنم افتخار می‌کردم اما حالا...| تصاویر
  • مدیران نگران چه هستند؟
  • جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی‌
  • «متاورس» بازگشته است
  • « متاورس » بازگشته است؟
  • اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران