Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@05:23:23 GMT

برگزاری وبینار آموزشی حریم کودک در فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۲۹۳۰

برگزاری وبینار آموزشی حریم کودک در فضای مجازی

رئیس شورای اجرایی شهر دوستدار کودک اصفهان گفت: وبینار آموزشی حریم کودک در فضای مجازی را با همکاری اداره کل بانوان و خانواده استانداری برگزار می‌کند.

سید احمد حسینی‌نیا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: وبینار آموزشی حریم کودک در فضای مجازی روز سه‌شنبه ۲۰ آبان‌ماه با هدف آگاهی خانواده‌ها و استفاده صحیح از فضای مجازی در انتشار عکس کودکان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: انتشار تصویر کودکان در هر عنوان و قالبی با اما و اگرهایی همراه است از جمله اینکه با انتشار این تصاویر به جای آنها تصمیم می‌گیریم و آینده‌ای تصویری برای آنها رقم می‌زنیم که هیچ نقشی در آن ندارند و شاید بعدها با آن موافق نباشند.

رئیس شورای اجرایی شهر دوستدار کودک اصفهان ادامه داد: برای آگاهی خانواده‌ها و خطرات احتمالی برای کودکان، وبینار آموزشی حریم کودک در فضای مجازی با حضور متخصصان این حوزه برگزار خواهد شد تا بتوان در دنیای مدرن امروز به واسطه اینترنت دوستان و اقوام نزدیک در لحظات زیبای زندگی خود، شریک کرده و در ضمن حریم شخصی کودکان و حق انتخاب سرنوشت آن‌ها را نیز محترم بشمارند.

وی با بیان اینکه شهر اصفهان در سال ۹۷ به عنوان نخستین پایلوت شهر دوستدار کودک کشور انتخاب شد، گفت: شهر اصفهان نخستین شهر کشور است که با تدوین گزارش وضعیت سنجی و با ایجاد ساختار حقوقی مناسب، زمینه هم‌افزایی و یکپارچگی میان دولت و سایر ذی‌نفعان از جمله نهادهای مدنی، بخش خصوصی، دانشگاه‌ها، رسانه‌ها و سازمان‌های مرتبط با حوزه کودکان و نوجوانان را فراهم کرده و با تقویت مشارکت کودکان، شفاف‌سازی فرآیند ایجاد شهر دوستدار کودک در تمامی مراحل ارزیابی یکپارچه، تدوین اهداف، اجرا و نظارت، تعیین شاخص‌های شهر دوستدار کودک مورد تأیید یونیسف، برنامه اقدامات اجرایی شهر دوستدار کودک و ابزارهای پایش آن را با مشارکت کودکان و تمامی ذی‌نفعان حوزه کودک تدوین و به تصویب مراجع ذی‌صلاح رسانده است.

کد خبر 454280

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر دوستدار کودک شهر کلانشهر شهرداری اصفهان معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهر دوستدار کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۲۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود

ابراهیم صفری در جلسه با اعضای شورای اسلامی استان و مسئولان امور شهری و روستایی استان با اشاره به اختصاص اعتباراتی برای برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه شورا‌ها گفت: این دوره در استان اردبیل برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: آشناسازی شورا‌ها با قوانین و نحوه جذب اعتبارات و سایر موارد ضروری است که برگزاری این دوره‌ها می‌تواند این امر را محقق کند.

رئیس شورای اسلامی استان اردبیل از انتخاب شورا‌های برتر روستا‌های استان خبر داد و گفت: انتخاب این شورا‌ها پس از بررسی شاخص‌های مختلف و بررسی ارزیابی‌های که فرستاده شده بود انجام شد.

صفری تصریح کرد: با جدیت پیگیر مطالبات و مشکلات مردم در مناطق مختلف هستیم و با تشکیل جلسات و حضور میدانی و استفاده از ظرفیت مدیران و نمایندگان مجلس در حل این مشکلات گام بر می‌داریم.

او ضمن تبریک حماسه غرور آفرین سپاه پاسداران گفت: ما قدردان غیور مردان نیرو‌های مسلح هستیم که با جان و دل در راستای اقتدار و عظمت کشورمان پیشگام هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • افتتاح جشنواره پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه
  • راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • باید‌ها و نباید‌های استفاده کودکان از فضای مجازی
  • تهدیدهای فضای مجازی برای کودکان
  • استفاده از زبان کودکانه در انتقال مفاهیم
  • وبینار تخصصی ترانزیت و مدل سازی حمل­ و نقل بار برگزار می شود