Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی آهون منش، رییس اتحادیه دانشگاه های غیردولتی غیرانتفاعی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا درباره علت حضوری بودن ارایه مدارک تحصیلی دانشجویان ورودی جدید به دانشگاه های غیردولتی غیرانتفاعی به خصوص دانشگاه های شهرهای قرمز، اظهار داشت: قرار نبود صفر تا ۱۰۰ ثبت نام دانشجویان دانشگاه های غیردولتی غیرحضوری باشد، اما اعلام شد طبق دستور ستاد ملی کرونا کلاس های درس غیرحضوری برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ثبت نام دانشجویان ورودی جدید میتواند حضوری یا غیرحضوری باشد، تاکید کرد: بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، صحت مدارک دانشجویانی که قبول شده اند و ثبت نام می کنند با موسسه ثبت نام کننده است؛ بنابراین برخی از موسسات ثبت نام غیرحضوری از دانشجویان به عمل می آورند تا در فرصت های بعدی،‌ صحت مدارک آنان را بررسی کنند.

رییس اتحادیه دانشگاه های غیردولتی ادامه داد: در این زمینه از دانشجو تعهد گرفته می شود که در صورت صحت نداشتن مدارک تحصیلی، قبولی فرد ملغی می شود و دانشگاه هیچ مسوولیتی در این زمینه ندارد. با این حال برخی از دانشگاه ها تاکید بر اجرایی کردن دستورالعمل سازمان سنجش آموزش کشور دارند و باید مدارک را حضوری از دانشجویان تحویل بگیرند.

آهون منش در پاسخ به این سوال که چرا دانشگاه های غیردولتی مدارک را از طریق پست تحویل نمی گیرند، گفت: مدرک ارسال شده با پست ممکن است غیرمطمئن یا تایید نشده باشد. از سوی دیگر، برخی از دانشجویان اصل مدرک را ارسال نمی کنند.

وی همچنین در این باره که چرا دریافت مدارک در شهرهای قرمز باید حضوری باشد، گفت: افراد برای انجام سایر امور نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی رفت و آمد می کنند.

رییس اتحادیه دانشگاه های غیردولتی به این نکته اشاره کرد که دانشگاه های شهرهای قرمز از دانشجویان تعهد بگیرند تا صحت مدارک آنها بررسی شود.

به گزارش ایرنا، تعدای از دانشجویان دانشگاه های غیردولتی که در شهری غیر از محل زندگی خود پذیرفته شده اند نسبت به ارایه حضوری مدارک تحصیلی خود به دانشگاه محل قبولی اعتراض کرده اند. برخی از این دانشگاه ها در شهرهای قرمز از نظر شیوع ویروس کرونا قرار دارند که رفت و آمد را برای دانشجویان و خانواده های آنها که شاید دارای بیماری زمینه ای باشند، ‌سخت می کند.

در حالی دانشگاه های غیردولتی قصد دارند طبق دستورالعمل سازمان سنجش آموزش کشور عمل کنند که وزارت علوم همه فرایندهای ثبت نام دانشگاه های دولتی را غیرحضوری اعلام کرده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه کنکور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه کنکور ویروس کرونا دانشگاه کنکور اخبار کنکور دانشگاه های غیردولتی شهرهای قرمز ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۳۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند

مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان در دیدارش از دانشگاه کلمبیا که آغازگر اعتراضات ضد جنگ رژیم صهیونیستی در غزه بوده، با گروهی از جمعیت‌ که او را هو می‌کردند، روبرو شد و به سختی توانست چند جمله بگوید.

به گزارش ایسنا، مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تاکید کرد: «ما نمی‌توانیم اجازه دهیم این حجم از نفرت در دانشکده‌هایمان گسترش یابد. این اقدام باید همین جا متوقف شود. آنهایی که این خشونت را سازماندهی کرده‌اند باید دستگیر شوند.»

وی افزود: «ما از رئیس دانشگاه کلمبیا می‌خواهیم اگر نمی‌تواند به این هرج‌مرج فورا خاتمه دهد، از سمت خود استعفا کند. من به عنوان رئیس مجلس نمایندگان، نسبت به این موضوع متعهد هستم و کنگره سکوت نخواهد کرد.»

مایک جانسون پس از دیدار با رئیس دانشگاه کمبیا با جمعیت معترض مواجه شد که ضمن هو کردن به او گفتند: «از اینجا گمشو! ما به تو گوش نمی‌دهیم مایک؛ گند زدی!»

معترضان به جنگ غزه هم‌چنین در حضور رئیس مجلس نمایندگان آمریکا فریاد «فلسطین را آزاد کنید» سر دادند.

جانسون گفت که قصد دارد از جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بخواهد در صورت لزوم علیه اعتراض‌ها اقدامات اجرایی انجام دهد: «اگر این اعتراضات به سرعت مهار نشود و این تهدیدها و ارعاب متوقف نشود، گزینه گارد ملی وجود دارد.»

جانسون گفت: پیام من به دانشجویان داخل اردوگاه این است: به کلاس برگردید. از هدر دادن پول والدین خود دست بردارید.

موج اعتراض دانشجویان در آمریکا به جنایت های رژیم صهیونیستی در جریان تجاوز مرگبار به نوار غزه که طی روزهای اخیر در «دانشگاه کلمبیا» در شهر نیویورک آغاز شد؛ خیلی زود به دیگر دانشگاه‌ها  در دیگر ایالات آمریکا کشیده شد و همچنان به سرعت در حال گسترش است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتراضات دانشجویان آمریکایی با سرکوب همراه بود
  • تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا + فیلم
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا هم برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • جنگ در غزه، تحصن در کلمبیا
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه + فیلم
  • واکنش وزیر علوم به انتقادات دانشجویان به عدم حضور در دانشگاه‌ها
  • مشاهده سرو یک نوع قلیان کشنده در کافه‌های لاکچری شهرهای تهران، تبریز و شیراز | بعد از کشیدن این قلیان افراد از خود بی‌خود شده و بعد بیهوش می‌شوند
  • مرز خسروی فعال‌تر می‌شود
  • تحصیل در خارج از کشور، مطمئن‌ترین روش مهاجرت