Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، لاله ملک‌نیا مدیرعامل این شرکت درمورد این دستاورد گفت: در حال حاضر از پارچه‌های ضدامواج نانویی این شرکت در حوزه‌های مختلف نظیر لباس‌های ورزشی، البسه نوزاد و شکم‌بندهای بارداری استفاده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدای کار از پارچه‌های ضدامواج برای ساخت شکم‌بندهای بارداری استفاده کردیم و در ادامه لباس‌های نوزاد را نیز در لیست تولیدات خود قرار دادیم، در حال حاضر لباس‌های ورزشی نیز با این پارچه‌ها تولید و به بازار عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فعال در بخش نانو با بیان این که به صورت میانگین هر ماه ۲۰۰ متر پارچه ضدامواج تولید و در اختیار مشتریان قرار می‌دهیم، افزود: یکی از مزیت‌های این فناوری، قیمت پایین آن نسبت به نمونه‌های خارجی است،  همین مزیت موجب استقبال بازار از این فناوری ایرانی شده است.

ملک‌نیا ادامه داد: در حال مذاکره با یکی از مشتریان در چین هستیم که متقاضی استفاده از این پارچه‌های ضدامواج در تولید لباس‌های ورزشی است،  از این فناوری می‌توان برای ساخت لباس‌های ورزشی بدن‌سازی به روش EMA و EMS، سیستم‌های فیزیوتراپی و ریکاوری، صنایع نساجی، ورزشی و الکترونیک استفاده کرد.  

وی اظهارداشت: پارچه‌های حاوی نانوذرات رسانا با قابلیت انتقال پالس‌های الکتریکی مخصوص تمرین با دستگاه‌های EMS و EMA است،به دلیل استفاده از منسوجات ویژه در این لباس‌ها، تعمیر و تعویض آن‌ها بسیار دشوار و گران‌قیمت است،  اما با این پارچه‌های نانویی می‌توان لباس‌ها را با قیمت بسیار کمتر در داخل کشور تولید کرد.

وی یادآور شد: امروزه امواج الکترومغناطیس به جزء جدایی‌ناپذیر زندگی تبدیل شده‌اند؛ تلفن‌های همراه، اینترنت‌های بی‌سیم، تلفن‌های بی‌سیم و بسیاری از تجهیزات مورد استفاده، از امواج الکترومغناطیس برای انتقال اطلاعات استفاده می‌کنند.

مدیرعامل این شرکت تاکید کرد: مطالعات بسیاری در مورد رابطه این امواج با سلامت انسان انجام شده است، از این رو بهتر است خانم‌های باردار به‌منظور حفظ بهداشت و سلامت جنین در طول مدت بارداری، از شکم‌بندهای بارداری ضدامواج، استفاده کنند. شکم‌بندی بارداری می‌تواند جنین را در برابر بسیاری از فرکانس‌های موجود محیطی همچون تلفن همراه، Wi-Fi، ماهواره وغیره حفاظت کند.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر این لباس‌ها به‌صورت وارداتی از خارج از کشور تامین می‌شود و در نتیجه هزینه بالایی دارند.

برچسب‌ها مد ولباس پارچه فناوری نانو تولید داخلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مد ولباس پارچه فناوری نانو تولید داخلی مد ولباس پارچه فناوری نانو تولید داخلی اخبار کنکور لباس های ورزشی پارچه ها لباس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۳۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال اینتر و میلان روز گذشته دوشنبه ۳ اردیبهشت در دربی دلامادونینا رو در روی هم قرار گرفتند که تیم اینتر موفق شد همشهری خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهد تا برای بیستمین بار در سری آ عنوان قهرمانی را به دست آورد. پس از پایان بازی، «پیرو آسیلیو» مدیر ورزشی باشگاه اینتر خبر داد که حضور مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در فصل آینده به این تیم قطعی است.

در همین رابطه «فابریتزیو رومانو» خبرنگار مشهور حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا نیز خبر تأیید جذب طارمی را در صفحه خود در شبکه اجتماعی X (توئیتر) باز نشر داد تا مهر تأییدی به صحبت‌های مدیر ورزشی باشگاه اینتر بزند.

کد خبر 6086590

دیگر خبرها

  • توسعه فناوری همگام با تحولات آموزشی/ تولید نرم‌افزار داخلی با قابلیت آزمایشگاه فیزیکی شخصی
  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • تولید ۷۵ درصد پارچه موردنیاز کشور در داخل
  • افزایش تولید در مناطق کمتر برخوردار با کودهای نانویی «ایران ساخت»
  • این نقاشی چگونه تاریخ پارچۀ «جین آبی» را تغییر می‌دهد؟ (+عکس)
  • توافق اتحادیه اروپا برای تشدید تحریم‌های ایران
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم های بیشتر علیه ایران
  • چین F_۲۲ آمریکا را فلج کرد! آیا فناوری جدید در اختیار ایران قرار می‌گیرد؟
  • این نقاشی تاریخ پارچه «جین آبی» را تغییر داد؟
  • تولید دستگاه دمنده گاز CO۲ برای آندوسکوپی در ایران