Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر جمشید محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون اجرای طرح ملی نسخه نویسی الکترونیک در بیش از ۷۵۰ مطب طرف قرارداد با بیمه سلامت استان گیلان اجرایی شده است.

وی اظهار داشت: علاوه بر این ۴۹۲ مرکز درمانی شامل داروخانه ها، مراکز تصویربرداری،  آزمایشگاه ها و غیره به صورت الکترونیک به بیمه شدگان سلامت خدمات لازم و مورد نیاز را ارایه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح اجرای نسخه نویسی الکترونیک اظهار داشت: در نسخه نویسی الکترونیک بیمار با مراجعه به پزشک نیازی به دفترچه ندارد و فقط با ارایه کد ملی خود هویت و پوشش بیمه‌ ای او تایید شده و همپوشانی بیمه‌ای بیمار کنترل می شود و با تایید این موارد شناسه رهگیری تولید و جایگزین دفترچه شود.

محمدی با بیان اینکه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک از طرح های مهم بیمه سلامت است، خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت کاهش مراجعات مردمی اجرای طرح ملی نسخه نویسی الکترونیک با حذف دفترچه‌های کاغذی در این ارتباط نقش مهمی داشته که اقداماتی خوبی در استان گیلان انجام شده است.

بر اساس آخرین آمار افزون بر یک میلیون و ۲۰۰ هزار در استان گیلان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

برچسب‌ها رشت بیمه سلامت گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت بیمه سلامت گیلان رشت بیمه سلامت گیلان اخبار کنکور نسخه نویسی بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۳۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی

رئیس گروه تحول دیجیتال سازمان تأمین اجتماعی می‌گوید تقریباً همه اطلاعات نسخه‌پیچی دارو برای پرداخت غیرحضوری تا کمتر از یک ماه آینده به بیمه‌های تکمیلی می‌رسد.

به گزارش صداوسیما، قائم مقام بیمه مرکزی در این باره گفته در حال حاضر فقط حدود ۳۰ درصد اطلاعات از بیمه‌های پایه به شرکت‌ها رسیده؛ موضوعی که باعث سردرگمی مردم برای دریافت هزینه بیمه تکمیلی دارو شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت