Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@20:06:55 GMT

عرضه فرآورده‌های‌ هیدروکربوری در بورس انرژی

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۳۶۲۱

عرضه فرآورده‌های‌ هیدروکربوری در بورس انرژی

رینگ داخلی بازار فیزیکی بورس انرژی ایران امروز دوشنبه ۱۹ آبان ماه میزبان عرضه انواع فرآورده هیدروکربوری است.

به گزارش سرویس بورس مشرق، بر این اساس، کالاهای آیزوریسایکل، حلال ۴۰۰، حلال ۴۰۲، حلال ۴۰۶، حلال ۴۱۰، حلال ۵۰۲ و حلال ۵۰۳ پالایش نفت اصفهان، برش سنگین، گاز پروپان صنعتی و گاز مایع صنعتی پتروشیمی بندر امام، برش سنگین و سوخت کوره سبک پتروشیمی تبریز، برش سنگین شرکت پتروشیمی امیرکبیر، برش سنگین شرکت پتروشیمی شازند، پنتان پلاس پتروشیمی بوشهر، متانول پتروشیمی زاگرس، متانول پتروشیمی شیراز، متانول شرکت متانول کاوه، نفتای سنگین پالایش نفت تهران و نیتروژن مایع شرکت فجر انرژی خلیج فارس در رینگ داخلی بازار فیزیکی بورس انرژی ایران عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته نیز، کالاهای اکستراکت نفت سپاهان، آیزوریسایکل و پروپان پالایش نفت تهران، آیزوفید و حلال ۴۰۲ پالایش نفت تبریز، حلال ۴۰۴ پالایش نفت شیراز و میعانات گازی پالایش گاز ایلام در رینگ داخلی بازار فیزیکی بورس انرژی ایران مورد معامله قرار گرفتند.

طی معاملات دیروز بیش از  ۵ هزار و ۵۲ تن انواع فرآورده هیدروکربوری به ارزش بیش از ۲۳۳ میلیارد و ۳۶۱ میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

منبع:بازار سرمایه ایران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ بورس شاخص بورس بازار بورس بورس تهران فرابورس سازمان بورس و اوراق بهادار سازمان بورس بورس کالا اخبار بورس بازار بازار سرمایه بازار سهام سهام سرمایه گذاری بورس انرژی فیزیکی بورس انرژی ایران پالایش نفت برش سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۳۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سومین جایگاه عرضه بنزین نفت و گاز در شهرستان نیمروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: جایگاه اختصاصی مشهدی منصوری، هفتاد و هفتمین جایگاه عرضه سوخت منطقه است که در شهرستان نیمروز سیستان به بهره‌برداری رسید.
قربانعلی مردانی با اشاره به موقعیت مکانی بسیار خوب این جایگاه که در محور خروجی شهرستان زابل به سمت نهبندان و همچنین در محدوده شهرستان نیمروز واقع شده، افزود: این جایگاه دارای دو سکو، چهار تلمبه و هشت نازل عرضه بنزین و نفتگاز بوده و از ظرفیت ذخیره سازی ۱۳۸ هزار لیتر فرآورده برخوردار است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان اظهار کرد: این جایگاه در قالب مجتمع خدماتی، رفاهی در زمینی به وسعت ۳۰ هزار متر مربع و با اشتغالزایی ۱۰ نفر و اعتباری بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال با سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته و به بهره برداری رسیده است.
وی با اشاره به آغاز نهضت ساخت جایگاه‌های جدید در سیستان و بلوچستان، گفت: جایگاه مشهدی منصوری، هفتاد و هفتمین جایگاه منطقه زاهدان و پنجمین جایگاه جدید منطقه است که از دهه مبارک فجر سال ۱۴۰۲ تاکنون به بهره برداری رسیده است.
مردانی با بیان اینکه یک جایگاه دیگر نیز تا پایان ماه جاری در ناحیه زابل افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید، تاکید کرد: فراخوان ساخت ۲۹ باب جایگاه CNG در منطقه زاهدان و ۲۱ باب در منطقه چابهار انجام شده و در مرحله تشکیل پرونده متقاضیان است.
وی اظهار کرد: تعداد ۱۶جایگاه سوخت مایع جدید نیز در مرحله فراخوان و جذب سرمایه گذار قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امحا۳۰۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی در مشهد
  • کشف، ضبط و معدوم سازی حدود ۱۹ تن انواع مواد خام دامی
  • ۱۸۰۰ کیلوگرم فرآورده های دامی فاسد در مازندران معدوم شد
  • معدوم‌سازی ۱۸۷۷ کیلوگرم فرآورده‌ دامی فاسد
  • معدوم سازی بیش از ۱۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی در نهبندان
  • بهره برداری از سومین جایگاه عرضه بنزین نفت و گاز در شهرستان نیمروز
  • فروش سنگین و میلیاردی شخص حقیقی در خوساز | او کیست؟
  • اولین گواهی صرفه‌جویی، بهار در بورس عرضه می‌شود
  • کشف، ضبط و معدوم سازی ۱۹ تن مواد خام دامی در نهاوند
  • کشف و معدوم‌سازی ۱۹ تن انواع مواد خام دامی در نهاوند