Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد نیک بین ، با اشاره به پیگیری های مشکلات حوزه انتخابیه گفت: در حوزه انتخابیه کاشمر، خلیل‌آباد، بردسکن و کوهسرخ چند موضوع را به صورت جدی پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه جاده شادمهر از پرخطرترین جاده‌های خراسان رضوی است، ادامه داد:چند موضوع به صورت جدی با مسئولین و فرمانداران پیگیری می شود.جاده شادمهر به انابد با کسری بودجه و تخصیص کم بودجه مواجه است و کار به کندی پیش می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: طول مسیر جاده شادمهر تا انابد 110 کیلومتر است که علیرغم پیگیری ها هنوز این مسیر قابل بهره برداری کامل نیست و جاده مرگ در این منطقه محسوب می شود.بودجه ای که دولت برای این موضوع گذاشته ،اعتبار آن در سال ۹۹ ، ۴۳ میلیارد است که ۹ میلیارد آن تخصیص داده شده است و برای سال ۱۴۰۰ ،دولت تخصیص صد در صد این بودجه را در برنامه بگذارد تا این پروژه تکمیل شود.

بیشتر بخوانید:

خرید تضمینی کشمش ترشیز در انتظار اقدام عملی وزارت جهاد کشاورزی
نماینده مردم کاشمر،خلیل‌آباد ،بردسکن و کوهسرخ در مجلس با اشاره به قول وزارت جهاد کشاورزی درباره خریدتضمینی کشمش، مطرح کرد: نکته ای که در منطقه پیگیری می‌شود و باید به نتیجه برسد؛معاون تعاون روستایی وزارت جهاد برای این موضوع به شهرستان آمده‌اند، با معاون وزیر و همه مدیرکل ها در تهران جلسه داشتیم و قول دادند و مصوب و امضا کردند که خرید تضمینی کشمش در منطقه را انجام دهند،اما هنوز انجام نشده است.

نیک بین با اشاره به مبلغ ۲۳۵۰۰ تومانی خرید تضمینی کشمش، ادامه داد: از وزیر جهادکشاورزی و معاون می خواهیم که موضوع مهم خرید تضمینی کشمش را با قیمتی که اعلام کرده اند؛به زودی در منطقه اجرایی کنند.

وی با اشاره به سی تی اسکن شهر بردسکن، ادامه داد: با پیگیری های به عمل آمده و جلسه با معاون وزیر بهداشت؛ حدود یک یا 2 ماه آینده سی تی اسکن به شهرستان بردسکن ارسال و نصب شود. ۸ تخت کامل و مجهز برای اتاق های CCU بیمارستان‌های کاشمر و بردسکن قرار است،گرفته شود. ۲۵۰ میلیون تومان این تخت ها ارزش دارد که دکتر طالبیان معاون اجرایی معاون وزیر بهداشت قول دادند که این تخت ها را به زودی تجهیز کنند./

منبع: پارسینه

کلیدواژه: خرید تضمینی کشمش جاده شادمهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۴۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز خرید تضمینی گندم از ۲۰ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار در کارگروه خرید تضمینی گندم سال زارعی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۲ گفت: با توجه به اینکه برداشت گندم در استان ابتدا در شهرستان نهبندان آغاز می‌شود از ۲۰ اردیبهشت مردم در این شهرستان می‌توانند گندم خود را به مراکز خرید گندم تحویل دهند و مابقی مراکز هم متناسب با تولید در شهرستان‌ها تا پایان شهریور فعالیت خواهند کرد.

جعفری افزود: در استان بهره برداران با کمک ۹۸ کمباین داخلی،۳۲ کمباین مهاجر و ۱۲۸ دروگر کار عملیات برداشت گندم و جو را در استان انجام می‌دهند.
وی گفت: در خراسان جنوبی ۱۷ هزار و ۱۸۱ هکتار زیر کشت گندم، ۲۱ هزار و ۴۰۸ هکتار زیر کشت جو، هزار و ۸۰۸ هکتار زیر کشت گندم آبی و هزار و ۵۰۵ هکتار زیر کشت گندم و جو دیم وجود دارد که باید برداشت‌ها مدیریت شده باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار با اشاره به پیش بینی ۱۷ مرکز خرید تضمینی گندم در استان و اینکه ۱۵ مرکز دولتی هستند گفت: در سال جاری قیمت هر کیلوگرم خرید تضمینی گندم ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان برای هر کیلوگرم گندم است.

جعفری افزود: همچنین گندم مرغوب نیز تا کیلویی ۱۸ هزار و ۹۰۰ تومان خریداری می‌شود.

وی گفت: تعداد کشاورزان خرید تضمینی گندم از ۴۴۷ نفر در سال ۱۴۰۰ به سه هزار و ۶۱۲ نفر در سال گذشته رسیده است.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار افزود: در استفاده از کمباین‌ها در زمینه برداشت گندم باید تلاش شود از ضرر کشاورزان ریزش و افت برداشت جلوگیری شود.

هاشمی زاده رئیس هیات مدیره بنیاد توانمند سازی گندم کاران استان هم گفت: در سال گذشته بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ نفر در تولید گندم فعالیت داشتند.
وی افزود: در راستای حمایت از کشاورزان، بهره بردارانی که برایشان مقدور باشد، کارخانه ماشین خرید گندم را به مزرعه می‌فرستد تا هزینه حمل کاهش یابد و در خصوص تردد کمباین‌ها هم نیروی انتظامی همکاری لازم را انجام خواهد داد و در خصوص سوخت این ماشین الات هم مشکلی نخواهد بود.
هاشمی زاده افزود: در خصوص پرداخت هم مقرر شد مسئولان پیگیری لازم را انجام دهند و وجه کشاورزان سریعتر پرداخت شود.

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید تضمینی گندم به ۵۵۶ هزار تن رسید
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • خرید مدل های مختلف جاروبرقی مرکزی از نمایندگی های معتبر کسری
  • خرید بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم در خوزستان
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • آغاز خرید تضمینی گندم از ۲۰ اردیبهشت
  • رشد چشم‌گیر خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی
  • دغدغه بی ثباتی قیمت‌ها به ایستگاه سوئیس رسید
  • ادعای کارشناس تلویزیون محل جدید تامین کسری بودجه توسط دولت! | فیلم