Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد ابول نژادیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با تأکید بر اینکه همه بیمارستان‌های استان در راستای بروز پدیده تنگی نفس بر اثر وقوع بارندگی و همچنین گرد و خاک در حالت «آماده به باش» در آمده بودند، اظهار کرد: به دنبال این گرد و خاک و بارندگی روز گذشته، فقط چهار نفر به بیمارستان‌های استان مراجعه کردند که یک نفر بیمارستان گلستان و سه نفر بیمارستان سینا در اهواز بوده‌اند که با حال عمومی خوب ترخیص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه از همکاری خوب مردم در این زمینه تقدیر کرد و افزود: افراد زیادی که در سطح بازارها بودند، به علت استفاده از ماسک از این آلرژی گرد و خاک و بارندگی مصون ماندند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در ادامه بیان کرد: اگر بارندگی در بعد از ظهر اتفاق بیفتد، با توجه به وقوع گردافشانی درختان و علف‌های هرز در بعد از ظهرها و اوایل شب، شانس ابتلاء بیماران بالاتر می‌رود؛ بنابراین اگر بارندگی و یا پیش‌بینی بارندگی در بعد از ظهر و یا اوایل شب باشد که در این صورت به مردم توصیه می‌شود که در خانه خود بمانند.

ابول نژادیان با اشاره به اینکه اگر قطرات باران به هنگام بارش ریز و ملایم باشد، تعداد مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌های استان کم خواهد شد، در پایان گفت: همچنین اگر قطرات باران هنگام بارش درشت و همراه با رعدوبرق باشد، با توجه به اینکه گردافشانی‌ها و پخش شدن ذرات آلرژی با حجم زیادی صورت می‌گیرد، در این صورت تعداد مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌های استان زیاد خواهد بود.

کد خبر 5067320

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیماری های تنفسی بارندگی گرد و غبار ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر محدودیت های کرونایی کرمانشاه شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا بارش باران قزوین لیگ برتر فوتبال ایران مجلس شورای اسلامی آلودگی هوا بیمارستان های استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۴۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت‌های غذایی در استان بوشهر افزایش یافت

به‌گزارش خبرنگار مهر، محمد محبوبی پنج شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آمار مراجعه کنندگان به بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های استان بوشهر به علت مسمومیت غذایی در چند روز گذشته بالا رفته است و بیشتر از زمان معمولی شده است.

فوق تخصص گوارش و کبد افزود: بیشتر مراجعه کنندگان این روزها به بیمارستان‌ها مسافران نوروزی هستند.

وی گفت: برخی از این مسافران به دلیل ناآشنایی با غذاهای بوشهری دچار مسمومیت شده‌اند.

وی بیان کرد: به دلیل اینکه در هنگام مسافرت عواملی مانند آب و موارد دیگر ممکن است مشکلات گوارشی ایجاد کنند و وقتی غذای مانده نیز به آن اضافه شود مشکل را تشدید خواهد کرد.

وی به مردم و به‌ویژه گردشگران توصیه کرد: مسافران و مهمانان نوروزی از مصرف غذاهای مانده به خصوص در هنگام مسافرت و غیر بهداشتی پرهیز کرده و از جاهای معتبر و مطمئن غذا تهیه کنند.

کد خبر 6064491

دیگر خبرها

  • حدود سه میلیون نفر به مراکز اورژانس کشور مراجعه کردند
  • مسمومیت‌های غذایی در استان بوشهر افزایش یافت
  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • بررسی میزان خسارت‌های سیل ۶ فروردین ماه
  • فیلم فاجعه در اهواز؛ حفره بزرگ پس از باران | نحوه مسدود کردن وسط خیابان را ببینید!
  • بارندگی‌های اخیر در اهواز منجر به اتفاق خاصی نشد
  • مراجعه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمار به بیمارستان‌ها در ایام نوروز + فیلم
  • مراجعه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمار به بیمارستان‌ها در ایام نروز
  • حفره بزرگ در‌ زمین اهواز پس‌ از باران (فیلم)
  • خدمت رسانی به بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ مراجعه کننده به بیمارستان نی ریز