Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@07:06:08 GMT

بانوان کارآفرین بخش قلعه نو حمایت می شوند

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۴۴۸۵

بانوان کارآفرین بخش قلعه نو حمایت می شوند

علیرضا صادقی بخشدار قلعه نوازکارآفرین روستای قمی آبادبازدیدبعمل آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ بخشدار قلعه نوک ارآفرینی را تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها و بهره وری مناسب از منابع دانست وافزود: بانوان کارآفرین همیشه توانسته اند با توانایی‌ها و برنامه ریزی‌های خوبی که دارند بر مشکلات و موانع غلبه کنند و به موفقیت های مهمی دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بانوان کارآفرین بخش قلعه نو را خلاق دانست وتصریح کرد:آنها توانسته اند مقام عمل توانایی های خود را اثبات کنندوامروزتوانسته اند در حوزه تولید محصولات مختلف از جمله محصولات کشاورزی، صنایع دستی،و..دربخش قلعه نو فعال وموفق باشند.

خانم افشار بانوی کارآفرین روستای قمی آباد پشتکارداشتن وقیمت مناسب ارائه محصولات ازجمله سبزیجات ،میوه جات خشک معطرو..را مهمترین عامل موفقیت خود دانست و افزود:توان وظرفیت بانوان درصورت حمایت مسئولان بروز بیشتری پیدا میکندودرسایه پیشرفت بانوان جامعه نیز از پیشرفت پایداربرخوردارمی شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بخشدار قلعه نو علیرضا صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۴۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق صنعت کشاورزی و گردشگری روستای کرد علیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛علی اسماعیلی دهیار روستای کرد علیا گفت: با مشارکت و همدلی اهالی روستا ۲۶۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی یکپارچه سازی شده و با اجرای سامانه آبیاری نوین سالانه بیش از ۳۵۰۰ تن محصولات کشاورزی از جمله گندم و جو، سیب زمینی و موسیر و ذرت علوفه‌ای تولید می‌شود.
اسماعیل افزود: هر ساله با جاری شدن آب چشمه‌ها و قنوات مردم روستا با اتحاد و هماهنگ برای لایروبی جوی‌ها و کانال‌های آبیاری اقدام می‌کنند تا بتوانند آب را به محصولات کشاورزی خود برسانند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی گفت: در کنار کشاورزی صنعت گردشگری روستا نیز با توجه به وجود شهر زیر زمینی ۲۵۰۰ ساله با مساحت ۲۰ هزار متر مربع و آبشار کرد علیا و چشمه شاهی و سد چشمه شاهی به همت مردم روستا فعال شده است و خانه‌های قدیمی و بوم گردی نیز برای حضور گردشگران مهیا شده که به اقتصاد روستا کمک می‌کند.
دهیار روستای کردعلیا هم گفت: در صورت تامین زیر ساخت‌های کشاورزی و حمایت مسئولان، کشاورزان این روستا محصولات خود را تا ۲ برابر افزایش می‌دهند.
اسماعیلی، ظرفیت کنونی اسکان گردشگران را در خانه‌های بوم گردی و قدیمی این روستا ۱۰۰ نفر برشمرد و افزود: در تعطیلات روزانه سه هزار نفر از این روستای گردشگری بازدید می‌کنند و در صورت حمایت از مالکان خانه‌های بوم گردی و قدیمی امکان افزایش ظرفیت پذیرش و اسکان گردشگر تا میزان ۴۰۰ نفر فراهم است.

دیگر خبرها

  • سیل راه ۴ روستای قلعه گنج را مسدود کرد
  • تخصیص اعتبارات دولتی برای راه اندازی بازارچه خاص بانوان
  • بازارچه خاص بانوان در سمنان احداث می‌شود
  • تصویب اعتبار برای راه اندازی بازارچه‌ محصولات خانگی بانوان
  • مکان یابی ایجاد بازارچه های صنایع دستی بانوان در کشور
  • برپایی بازارچه توانمندی بانوان کارآفرین در آستارا
  • نام پدر از کارت ملی حذف شد!
  • رونق صنعت کشاورزی و گردشگری روستای کرد علیا
  • توسعه صنعت فرآوری محصولات کشاورزی در بوشهر اولویت است
  • صنایع دستی روستای قلعه بالا