Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان انحصاری The Medium که قرار شده تنها برای کنسول ایکس باکس سری ایکس به صورت انحصاری منتشر شود به تازگی با تاخیر در زمان عرضه خود مواجه شده است. این عنوان که قرار بود در تاریخ ۱۰ دسامبر به دست خریداران کنسول ایکس باکس سری ایکس برسد اکنون تاریخ عرضه‌ای مطابق با ۲۸ ژانویه سال ۲۰۲۱ دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی خاص تنها برای کنسول ایکس باکس سری ایکس و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود و حتی دارندگان Xbox One هم نمی‌توانند این عنوان را تجربه کنند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، علت تاخیر در انتشار بازی The Medium وضعیت شیوع ویروس کرونا در لهستان است. تیم بازی‌سازی Bloober طی انتشار پستی در توئیتر اظهار کرد: "به دلیل وضعیت کرونا در لهستان زمان عرضه بازی مانند عناوین دیگر به تاخیر افتاده است". 

بیشتر بخوانید

عنوان Spider Man: Miles Morales از برترین بازی‌ های نسل جدید ماجرای بازی ترسناک و هیجان‌انگیز The Medium

عنوان The Medium یک بازی در سبک ترسناک روانشناختی درباره شخصیت Marianne است. نقش اصلی بازی The Medium فردی با قدرت‌های خاص است که می‌تواند بین دنیای واقعی و جهان مردگان سفر کند. وی که سفر‌های خود را با قدرت انتخاب صورت می‌دهد باید پازل‌ها و معماهای متفاوتی را با استفاده از قدرت‌‌های خاص خود حل کند.

شیوع ویروس کرونا تنها باعث تاخیر در زمان انتشار The Medium نشده است. عنوان Path of Exile نیز با تاخیر در زمان عرضه بسته‌های الحاقی خود مواجه شد و از طرف دیگر زمان عرضه Everspace 2 نیز از ژانویه به دسامبر تغییر کرد. از آن جا که کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و Xbox Series X در تاریخ ۱۰ نوامبر عرضه می‌شوند کاربران انتظار داشتند که پس از مدت کوتاهی بتوانند عنوان انحصاری The Medium را برای کنسول نسل جدید خود خریداری کنند. این بازی به عنوان یکی از بهترین و بزرگ‌ترین پروژه‌های انحصاری ایکس باکس سری ایکس شمرده می‌شود. بازی The Medium از سال‌ها پیش در حال ساخت است و تیم سازنده در نظر داشت ابتدا این عنوان را برای کنسول ایکس باکس ۳۶۰ منتشر کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی The Medium عنوان The Medium ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری ایکس کنسول ایکس باکس برای کنسول زمان عرضه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۴۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ سفیر سابق انگلستان به ایران‌ستیزان + عکس

این براندازان ایران-ستیز، آن اندازه بی‌غیرتی و وطن‌فروشی را گردن گرفته‌اند که حمله رژیم جعلی به «خاک» نمادین ایران را هم به بهانه ستیز با جمهوری اسلامی، توجیه می کنند.

به گزارش سرویس جهان مشرق، در بین سرخط‌های تبلیغاتی که پیاده‌نظام فارسی‌زبان تل‌آویو برای توجیه جنایت رژیم اسراییل در هدف قرار دادن کنسول‌گری کشورمان در سوریه(البته با هدایت و حمایت مستقیم و غیرمستقیم موساد) مثل طوطی تکرار می کنند، یکی هم این است که چون در ساختمان کنسول‌گری شماری از نظامیان ارشد کشورمان حضور داشتند و به شهادت رسیدند، پس ساختمان کنسول‌گری ماهیت دیپلماتیک نداشته و رژیم ماهیتا تروریست و جنایت‌پیشه‌ی تل‌آویو مجاز بوده که آن را هدف قرار دهد!

حال، «کریگ ماری»، دیپلمات پیشین انگلستان، نویسنده و فعال سیاسی، در پست خود در ایکس، پاسخ قابل تاملی به ایران ستیزان داده است:

ماری نوشت:

"من به عنوان یک سفیر سابق بریتانیا و 22 سال دیپلمات حرفه ای، سوگند یاد می کنم.

تقریباً هر سفارت ایالات متحده یا بریتانیا میزبان یک ایستگاه سیا یا MI6 است. همه محل سکنای پرسنل نظامی هستند و بسیاری از آن‌ها به نیروهای ویژه خدمات می دهند.

این که اماکن دیپلماتیک ایران از نظر کیفی با بقیه{اماکن دیپلماتیک در دنیا} متفاوت بود، مزخرف است. "

دیگر خبرها

  • پاسخ سفیر سابق انگلستان به ایران‌ستیزان + عکس
  • ایکس در پاکستان فیلتر شد
  • تاخیر در واحدهای مسکن ملی قابل تحمل نیست
  • پاکستان فیلترینگ «ایکس» را تایید کرد
  • درخواست چندین کشور از یوفا: مهلت اعلام لیست نهایی برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ را به تاخیر بیاندازید
  • سرمربی پرسپولیس نشست خبری را از دست داد
  • جهش به نسل بعد با ایکس باکس سری اس
  • افشای مشخصات کامل پلی‌استیشن ۵ پرو
  • آموزش: دستگاه پلی‌استیشن خود را چگونه برای اولین بار راه‌اندازی کنیم؟
  • گیفت کارت هایی که هر گیمری را خوشحال می‌کنند