Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام با بیان اینکه ایوان و ایلام در وضعیت بحرانی ابتلاء به کرونا قرار دارند، گفت: با اعلام محدودیت تردد در استان‌های مختلف از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، میزان تردد و ورود خودرو‌ها در استان ایلام نیز ۴۰ درصد کاهش یافته است.   قاسم سلیمانی دشتکی در گفت‌وگو با میزان، درباره آخرین روند مقابله با کرونا در استان ایلام اظهار داشت: شهرستان‌های ایلام و ایوان چند روز است که در وضعیت بحرانی ابتلاء به کرونا قرار گرفتند که در این دو استان محدودیت‌های مقابله با کرونا بیشتر از سایر شهرستان‌های استان برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همه مصوبات ستاد ملی کرونا در استان ایلام اجرایی می شود همچون ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی به استان که در صورت ورود، صاحبان این وسایل نقلیه جریمه می‌شوند.    استاندار ایلام بیان داشت: با اعلام محدودیت تردد در استان‌های مختلف از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، میزان تردد و ورود خودروها در استان ایلام نیز ۴۰ درصد کاهش یافته است.    سلیمانی دشتکی عنوان کرد: فعالیت‌های گروه‌های شغلی ۲ و ۳ و ۴ در دو استان ایلام و ایوان تعطیل اعلام شده است و ادارات با ۵۰ درصد ظرفیت در این شهرستان‌ها مشغول به فعالیت هستند و بیماران زمینه‌ای، زنان باردار و مسن مشمول دورکاری قرار گرفته اند. 
وی تصریح کرد: ۵ شهرستان در وضعیت قرمز و سه شهرستان در وضعیت  نارنجی ابتلاء به کرونا قرار دارند که فعالیت گرو ه‌های شغلی ۳ و ۴  در این شهرستان‌ها تعطیل اعلام شده است. امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک شاهد کاهش ابتلاء به این بیماری مسری خطرناک در سطح استان باشیم.    بیشتر بخوانید:  استاندار ایلام: در وضعیت قرمز ابتلاء به کرونا قرار داریم

 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام ابتلاء به کرونا قرار مقابله با کرونا استاندار ایلام استان ایلام شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۴۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر

به علت بارش باران و بروز سیلاب تردد در محور امرآباد - شانق شهرستان اراک دچار محدودیت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، از روز گذشته بارش‌های پراکنده در استان مرکزی آغاز شده به طوری که در اکثر شهرهای استان مرکزی شاهد بارش نزولات آسمانی بهاری بودیم، در اراک نیز در ساعاتی از روز بارش به صورت باران بوده و البته در مناطق اطراف اراک قدری این روند بارش شدیدتر بود.

این در حالی است که در بخش معصومیه و محدوده امرآباد و شانق در شهرستان اراک بارش شدید باران باعث بروز سیلاب در محور ترددی این بخش و در نتیجه بروز محدودیت تردد در محور امرآباد - شانق شهرستان اراک به علت وقوع سیلاب بعد از بارش سنگین باران شد.

بر اساس گزارش میدانی خبرنگار تسنیم، تردد از محور امرآباد - شانق به علت وقوع سیلاب امکان پذیر نبوده و درحال حاضر راهداران اداره کل راهداری اقدام به بستن راه و ممانعت از هرگونه تردد در این محور مواصلاتی به علت بارش باران و بروز سیلاب کرده‌اند.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • طرح زوج و فرد در تهران حذف می شود | محدودیت جدید برای موتورسیکلت‌ها در اطراف بازار
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • کاهش ۷۰ درصدی خسارات سیل با اجرای عملیات آبخیزداری
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس