Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@22:42:27 GMT

توقیف ۸۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۴۸۱۴

توقیف ۸۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در اصفهان

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان، از توقیف محموله‌های خارجی قاچاق به ارزش ۸۳ میلیارد ریال در عملیات نصر، توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر با اعلام این خبر، اظهار کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله جدی با پدیده شوم قاچاق و تدابیر قرارگاه تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز عملیاتی یک روزه تحت عنوان نصر ۷۹ در راه‌های مواصلاتی استان به اجرا گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این عملیات که از ظرفیت و توان کلیه یگان‌های انتظامی و کارشناسان سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت و بازرسی نظارت بر اصناف بهره‌برداری شده بود حین کنترل هوشمندانه خودروهای عبوری ۱۴ دستگاه خودروی کامیون و ۱۰ دستگاه خودروی سواری حامل کالاهای خارجی قاچاق شناسایی و متوقف شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان، عمده‌ترین کالاهای قاچاق مکشوفه در این عملیات را لوازم خانگی، مواد خوراکی، لوازم یدکی و تجهیزات خودروی سبک و سنگین عنوان کرد و گفت: کارشناسان مربوطه ارزش این محموله‌ها را ۸۳ میلیارد ریال تخمین زدند.

سرهنگ هاشمی‌فر از دستگیری ۸۸ نفر قاچاقچی کالا در عملیات مذکور و تحویل آنها به مرجع قضائی خبر داد و گفت: این گونه اقدامات کنترلی پلیس تداوم دارد و پلیس اجازه سؤاستفاده به افراد فرصت طلب و سودجو که با قاچاق کالا باعث رکود و ایجاد مانع در مقابل جهش تولید در کشور می‌شوند، نمی‌دهد.

کد خبر 454373

منبع: ایمنا

کلیدواژه: توقیف قاچاق کالا جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان محموله خارجی قاچاق پلیس امنیت اقتصادی مقابله با قاچاق کالا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۴۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سرهنگ علی تیموری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق، کنترل و نظارت بر خودرو‌های سنگین در محور‌های مواصلاتی با ایجاد تور‌های ایست و بازرسی و راه اندازی گشت‌های محسوس و نامحسوس، به یک دستگاه تریلی تانکردار مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی ادامه داد: کامیون موصوف حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق با پلمب و مدارک جعلی بوده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان گفت: برابر اظهار کارشناسان ارزش کالای مکشوفه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است

دیگر خبرها

  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • توقیف خودروهای شوتی با بیش از ۲۳ میلیارد کالای قاچاق در رودبار
  • كشف بيش از يک ميليارد كالای قاچاق در كاشمر
  • از کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق تا توقیف ۲۱ خودروی شوتی در هرمزگان
  • توقیف یک دستگاه لندکروز میلیاردی در تمرچین
  • توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در لارستان
  • دپوی ۸ میلیاردی کالای قاچاق در بندر عباس  
  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل کالای قاچاق درلنجان