Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@20:46:10 GMT

آغاز تولید مسکن‌ ملی در ۳ شهرک همدان

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۴۹۶۴

آغاز تولید مسکن‌ ملی در ۳ شهرک همدان

ایسنا/همدان معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه ۱۴۰۰ واحد مسکن طرح اقدام ملی مسکن در شهر همدان احداث خواهد شد، گفت: پیمانکاران انتخاب شدند و قول دادند در هفته جاری در محل مستقر شوند.

مجید صالحی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه طرح اقدام ملی مسکن در سه شهرک فرهنگیان، مدنی و بهشتی درنظر گرفته شده است، اظهار کرد: اخیراً به دستور استاندار همدان قسمت هایی به مساحت ۶۸۰ هکتار به شهر همدان الحاق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این میزان اراضی الحاق شده ذخیره ای برای بحث مسکن شهر همدان خواهد بود و برای جلوگیری از سودجویی ها اعلام نمی شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه با پروژه های خودمالکی قطعاً تعداد مساکن ملی در همدان بیشتر خواهد شد، افزود: علاوه بر مساکن تعریف شده در مسکن و شهرسازی، تعدادی از پروژه طرح ملی مسکن به صورت خودمالکی بوده که از متقاضیان در این پروژه ها گنجانده می شود.

صالحی با تأکید بر اینکه امیدواریم بتوانیم تا سال آینده تعدادی از مساکن ملی را آماده کنیم، خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) شروع به طراحی نقشه کرده و پیمانکاران قول دادند در هفته جاری در محل مستقر شوند و عملیات گودبرداری و آماده سازی را انجام دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی مسكن طرح مسکن ملی اداره راه و شهرسازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۴۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن

مجید صالحی امیرگفت: گشت مشترک بازرسی کارگروه ساماندهی بازار املاک و مستغلات در سطح شهر همدان تشکیل شده است و هر روز با سرکشی از بنگاه‌های معاملات ملکی از تخلفات پیشگیری می‌کند.

او گفت: در بازدید‌های صورت گرفته طی روز‌های گذشته، چند بنگاه نیز اخطار پلمب دریافت کردند و همچنین چندین مورد تشکیل پرونده و ارسال برای تعزیرات صورت گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: به منظور کنترل بازار مسکن، هفت هزار مورد بازرسی از بنگاه‌های معاملات ملکی استان انجام شده است و تعدادی از متخلفان جریمه و پلمب شدند که تاثیر مثبتی بر کنترل قیمت مسکن در شهر همدان داشت، اما تا حصول نتیجه مطلوب جای کار زیادی وجود دارد.

صالحی امیر گفت: همچنین در کارگروه تنظیم بازار مسکن، واحد‌های مسکونی خالی استان در دست شناسایی است و به دنبال صحت سنجی آن هستیم تا اقدامات لازم برای آن‌ها را انجام دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: پارسال ۱۰ هزار و ۳۸۶ فقره تسهیلات ودیعه مسکن به متقاضیان همدانی واگذار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان ۳ قم
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • معرفی مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ
  • ۵۳ شهرک جدید در نقاط مختلف کشور ایجاد می‌شود
  • زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد