Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوین کاستنر و دایان لین با فیلم جدید «رهایش کن» در صدر فروش گیشه‌های آمریکا قرار گرفتند.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، فیلم «رهایش کن» ساخته فوکوس فیچرز در باکس آفیس هفته انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا که تا حدود زیادی بی‌رمق بود، کمی تحرک ایجاد کرد و آخر هفته را با فروش تخمینی ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ میلیون دلار آغاز کرد.

در دوران پاندمی کووید -۱۹، این رقم فروش پایین برای اول کردن فیلم کافی بود.

فوکوس همچنین با اکران فیلم ژانر وحشت «بیا بازی کن» در هفته دوم نمایشش توانست رتبه دوم را به خود اختصاص دهد. این فیلم که محصول مشترک این کمپانی با شرکت امبلین پارتنرز است توانست ۱.۷ میلیون دلار بفروشد و فروش کل خود را به ۵.۶ میلیون دلار برساند.

فوکوس فیچرز که بخشی از شرکت یونیورسال پیکچرز است، به خاطر قراردادی که شرکت مادر آن با سینما‌های ای‌ام‌سی امضا کرده توانسته در دوران کرونا فعال بماند. قرارداد به آن‌ها اجازه می‌دهد فیلم‌های‌شان را ظرف ۱۷ روز از اکران سینمایی، در پلتفرم‌های ویدیویی هم پخش کنند و به ازای آن ای‌ام‌سی بخشی از سود‌های دیجیتال را به خود اختصاص می‌دهد.

در فیلم «رهایش کن» کوین کاستنر نقش یک کلانتر بازنشسته را بازی می‌کند و دایان لین همسر اوست. آن‌ها مزرعه خود در مونتانا را رها می‌کنند تا نوه‌شان را از دست یک خانواده خطرناک که در داکوتا زندگی می‌کند، نجات دهند.

لزلی منویل که برای کارش در فیلم «نخ خیال» در سال ۲۰۱۷ نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود، از دیگر بازیگران فیلم است. توماس بزوکا فیلمساز «سنگ خانوادگی» این پروژه را نوشته و کارگردانی کرده است.

در آخر هفته‌ای که گذشت، فیلم کمدی «جنگ با پدربزرگ» با نقش‌آفرینی رابرت دنیرو ۱.۵ میلیون دلار فروخت و در رتبه سوم قرار گرفت. به این ترتیب فروش این فیلم پس از سه هفته اکران به ۱۳.۴ میلیون دلار رسیده است.

فیلم «دزد صادق» محصول اوپن رودز با نقش‌آفرینی لیام نیسون که چهارم شد ۱.۱ میلیون دلار فروخت. به این ترتیب فروش کل فیلم به ۱۱.۲ میلیون دلار رسید.

«تنت» کریستوفر نولان جمع پنج فیلم اول را تکمیل کرد و داخل آمریکا ۹۰۵ هزار دلار فروخت. به این ترتیب فروش این فیلم علمی‌تخیلی در آمریکا به ۵۵.۱ میلیون دلار رسید و در سطح جهان هم این فیلم ۳۵۰.۸ میلیون دلار فروخته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کوین کاستنر هالیوود فیلم های هالیوود میلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۵۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش قیمت بیت‌کوین تا کجا ادامه خواهد داشت؟

ایتنا - در روزهای اخیر و به ویژه با بالاگرفتن تنش میان ایران و اسراییل، بازار ارزهای دیجیتال با افت شدید قیمت بیت کوین رو به رو بوده است. بر اساس گزارش‌ها، قیمت این رمزارز بیش از ۱۰ درصد کاهش یافته و روی تمام ارزهای دیگر نیز تاثیر منفی گذاشته است.
در بحبوحه تنش‌های میان اسرائیل و ایران، قیمت بیت‌کوین که هفته گذشته ۷۱ هزار و ۶۰۰ دلار بود، به ۶۴ هزار و ۱۴۰ دلار سقوط کرده است.

کارشناسان معتقدند که اولین مقاومت اصلی ممکن است در سطح ۶۶ هزار دلار قرار داشته باشد و مقاومت بعدی نیز روی ۶۸ هزار دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار گیرد.

در صورتی که بیت کوین بتواند از محدوده مقاومت ۶۶ هزار و ۸۵۰ دلاری عبور کند، قیمت آن ممکن است دوباره به ۷۰ هزار دلار افزایش یابد.

اما اگر بیت کوین نتواند از این محدوده بالا برود، ممکن است کاهش دیگری را آغاز کند و به سطح ۶۴ هزار و ۵۰۰ دلار و سپس ۶۳ هزار دلار نزول کند.

علاوه بر بیت کوین، سایر ارزهای دیجیتال بزرگ نیز در هفته های اخیر کاهش قیمت را تجربه کرده اند. اتریوم ۸.۰۲ درصد، سولانا ۱۵.۹ درصد و ریپل ۱۵.۷۱ درصد کاهش قیمت داشته اند. در مقابل، تتر و یو اس دی کوین تقریبا ثابت مانده اند.

کاهش شدید قیمت ارزهای دیجیتال، ارزش بازار جهانی این بخش را نیز تحت تاثیر قرار داده است. در حال حاضر ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال 2.36 تریلیون دلار برآورد می شود که نسبت به روز قبل ۳.۶۳ درصد رشد داشته است. سهم بیت کوین در این بازار نیز ۵۴.۲۳ درصد است که هشت دهم درصد کاهش را تجربه کرده است.

به طور کلی، بازار ارزهای دیجیتال در روزهای گذشته شاهد افت قیمت بیت کوین و سایر رمزارزهای بزرگ بوده است. این روند کاهشی در بحبوحه تنش های سیاسی و جنگ روانی در منطقه خاورمیانه تشدید شده است.

دیگر خبرها

  • فروش ۳ میلیارد دلار اوراق خزانه در اسرائیل در پی جنگ غزه
  • بازار رمزارز‌ها / صعود اندک بیت‌کوین
  • سرمایه‌گذاری بلندمدت و ویژگی‌های آن در بازار کریپتو
  • استقبال چینی‌ها از انیمیشن ژاپنی «پسر و مرغ ماهی‌خوار» / فروش نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار
  • قیمت بیت کوین امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۸ فروردين
  • استقبال عجیب چینی‌ها از انیمیشن میازاکی
  • قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • استقبال چینی‌ها از انیمیشن میازاکی/ فروش نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار
  • ریزش قیمت بیت‌کوین تا کجا ادامه خواهد داشت؟