Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مایک تایسون قهرمان سنگین وزن بوکس جهان در مصاحبه‌ای تکان دهنده اعتراف کرد که چگونه از نمونه‌های ادرار اعضای خانواده در مسابقات استفاده می‌کرده تا از دوپینگ فرار کند.

تایسون قبلاً اعتراف کرده که به صورت تفریحی مواد مخدر مصرف کرده است. وی در کتاب "حقیقت بی چون و چرای" سال 2013 به مصرف ماری جوانا و کوکائین در زمان فعالیت در بوکس اعتراف کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او مجبور بود روش‌های جدیدی برای جلوگیری از عدم موفقیت در آزمایشات خود ارائه دهد.

وی در گفت وگویی اعلام کرد از نمونه ادرار کودک و همین طور همسرش استفاده کرده تا در زمان مسابقه پاک جلوه داده شود.

تایسون تاکید کرد با توجه به اینکه ممکن بوده نمونه ادرار همسرش او را باردار نشان دهد، تصمیم گرفته از نمونه کودکش استفاده کند.

این بوکسور ۵۴ ساله چند ماهی است تمرینات خود را برای بازگشت به رینگ از سر گرفته است. وی این ماه با روی جونز مبارزه‌ای خواهد داشت. این مبارزه ۸ آذر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوکس دوپینگ مایک تایسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۵۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا تکان خورد/ قیمت جدید طلا ۲۷ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت طلا در روز دوشنبه تثبیت شده و نزدیک به رکورد روز گذشته قرار گرفته است.

براساس گزارش رویترز، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۹۸ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک با یک کاهش ۰.۱۱ درصدی به ۲۳۷۱ دلار و ۴۰ سنت رسیده است.

محبوبیت طلا به عنوان یک سرمایه مالی به خاطر ترکیبی از مخاطرات ژئوپلیتیکی و دورنمای کاهش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در نیمه دوم سال جاری میلادی افزایش یافته است. با توجه به توانایی طلا برای افزایش قیمت تحت مقتضیات متنوع بازار در ۲۰۲۴، به نظر می‌رسد این فلز گرانبها تبدیل به سرمایه‌ای برای تمام موقعیت‌ها شده است.

تسنیم در گزارشی نوشت: قیمت طلا در روز گذشته به بیش از ۲۴۰۰ دلار رسید و ۱۴ درصد از ابتدای سال جاری میلادی تا حالا افزایش داشته است. خرید بالای بانک‌های مرکزی و تمایل به این فلز گرانبها به عنوان یک پشتوانه ایمن در بحبوحه ادامه مخاطرات ژئوپلیتیکی از قیمت آن حمایت کرده است.

علی رغم اطلاعات اقتصادی جدید آمریکا مبنی بر بهبود بازار کار این کشور و تورم بالا، سوزان کالینز رئیس فدرال رزرو بوستان گفت چندین مرحله کاهش نرخ بهره در سال جاری میلادی اتفاق می‌افتد.

پایین آمدن نرخ بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را پایین آورده و تمایل برای خرید آن را افزایش می‌دهد.

در میان سایر فلزات گرانبها قیمت نقره با ۰.۱۶ درصد کاهش به ۲۸ دلار و ۲۹ سنت رسید و پلاتین با یک کاهش ۰.۴۱ درصدی ۹۷۲ دلار و ۷۵ سنت معامله می‌شود.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895330

دیگر خبرها

  • رستمی: عملیات «وعده صادق» نشان‌دهنده چرخش قدرت در جهان معاصر است
  • (ویدئو) اعتراف اسرائیلی‌ها به تحمیل خسارت سنگین از اقدام تنبیهی ایران
  • اعزام ۲ بوکسور خراسان شمالی به مسابقات بیشکک قرقیرستان
  • اگر ایران به اسرائیل حمله کرد روی قبر من ادرار کنید!
  • همه چیز درباره کلیه سنگ ساز
  • مثانه بیش فعال دارید ؟ روش‌های سریع برای درمان را بدانید
  • قیمت طلا تکان خورد/ قیمت جدید طلا ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • ادعای زلنسکی : اقدامات تهران کل منطقه و جهان را «تهدید» می‌کند
  • ویدیوی تکان دهنده یک فلسطینی همزمان با حمله به اسرائیل
  • تبریک آندرتیکر به دیمین پریست پس از قهرمانی سنگین وزن جهان / فیلم WWE