Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، هانیه تقدسی عنو ان کرد: فردا قرار است نخستین جلسه آزمون تولیمو، در مرکز آزمون‌های بین‌المللی کانون زبان واقع در شهرک غرب برگزار شود؛ این مرکز مجهز به امکانات مدرن و به‌روز جهت برگزاری آزمون‌های الکترونیکی است.

وی همچنین به شرکت‌کنندگان این اطمینان خاطر را داد که برگزاری آزمون با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مسئول آزمون‌های بین‌المللی معاونت آموزش کانون زبان ایران، طبق تقویم سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون تولیمو قرار است از فردا به صورت یک هفته درمیان، روزهای سه‌شنبه برگزار شود.

تقدسی درباره این آزمون توضیح داد: تولیمویا TOLIMO مخفف The Test of Language by the Iranian Measurement Organization است که توسط سازمان سنجش آموزش کشور طراحی و اجرا می‌شود و در واقع آزمونی استاندارد برای تعیین سطح دانش زبان انگلیسی است. مدرک این آزمون برای پذیرش در دانشگاه‌های کشور مورد توجه است و کسب نمره بالا در آن برای قبولی در آزمون دکترا حائز اهمیت است.

مسئول آزمون‌های بین‌المللی معاونت آموزش کانون زبان خاطرنشان کرد: به‌زودی تقویم کامل زمان‌های برگزاری از طریق سایت کانون زبان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 5067466 آزاده سهرابی

منبع: مهر

کلیدواژه: آزمون تولیمو کانون زبان ایران ویروس کرونا شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش کمیته امداد امام خمینی ترخیص موتورسیکلت قوه قضاییه آلودگی هوا سازمان تامین اجتماعی شهر تهران شورای شهر مدیریت بحران دستگیری سارق میراث فرهنگی کانون زبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۵۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه‌چیز برای برگزاری موفق آزمون سراسری دانشگاه آزاد آباده مهیاست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست هماهنگی برگزاری آزمون سراسری با حضور اعضای هیئت رئیسه و کارکنان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در این نشست با بیان اینکه روز‌های ۶ و ۷ اردیبهشت‌ماه نوبت اول آزمون سراسری برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این دو روز یک‌هزار و ۵۰۰ نفر در آزمون سراسری شرکت خواهند کرد که باید به بهترین شکل این آزمون مهم را برگزار کنیم و همه‌چیز برای برگزاری آزمون مهیاست.

آرش زارعیان افزود: ۷۰ درصد شرکت‌کنندگان در آزمون خانم‌ها هستند که این مسئله مسئولیت بانوان مسئول در برگزاری کنکور را سنگین‌تر می‌کند.

معاون علمی و نماینده تام‌الاختیار برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده هم بیان کرد: بیشترین شرکت‌کنندگان در رشته علوم تجربی هستند و وظیفه دانشگاه در این امر مهم بررسی فضای برگزاری آزمون و رفع نواقص موجود به‌دلیل برگزاری هرچه بهتر و منظم‌تر آزمون سراسری است.

امامی عنوان کرد: با توجه اهمیت کنکور برای داوطلبان و خانواده‌های آنها عوامل اجرایی دانشگاه داوطلبان این آزمون را فرزندان خود دانسته و تأمین آرامش داوطلبین از مهم‌ترین وظایف دانشگاه است.

وی تأکید کرد: تمامی مقدمات برگزاری آزمون سراسری مهیا شده و انتظار داریم با کمترین نقصی این آزمون سرنوشت‌ساز را برگزار کنیم، در آزمون امسال نهاد‌های مختلف همچون نیروی انتظامی، فرمانداری ویژه، شبکه بهداشت و درمان، شهرداری و دیگر ادارات خدمت‌رسان شهرستان آباده دانشگاه آزاد اسلامی را یاری می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین تشکل معلم محور در فارس
  • نخستین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • رسالت کانون تقویت ادبیات داستانی است
  • برگزاری نخستین رویدادتربیت مربی هوش مصنوعی، درزاهدان
  • همه‌چیز برای برگزاری موفق آزمون سراسری دانشگاه آزاد آباده مهیاست
  • آمادگی مازندران برای برگزاری امتحانات نهایی
  • برگزاری کنکور سراسری ۷ و ۸ اردیبهشت ماه
  • برگزاری آزمون‌های نهایی مازندران در ۲۲۶ حوزه امتحانی
  • کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ + زمان دریافت، محل برگزاری sanjesh.org
  • «سعدی‌خوانی» در حوزه هنری برگزار می‌شود