Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@04:22:51 GMT

جعفر سمیعی به دنبال تزریق پول به باشگاه پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۶۵۵۴

مدیرعامل پرسپولیس پس از دریافت گزارش مالی این باشگاه با یحیی گل محمدی درباره وضعیت اقتصادی سرخپوشان گفتگو کرد.

جعفر سمیعی پس از انتخاب به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس وضعیت مالی و حقوقی سرخپوشان را مورد بررسی قرار داد تا در جریان میان بدهی‌های داخلی و احکام مربوط به فیفا بابت طلب مربیان و بازیکنان خارجی پیشین سرخپوشان قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از میزان، سمیعی که یکی از اهداف خود را حل مشکلات مالی این باشگاه عنوان کرده بود با حساب خالی باشگاه روبرو شده است. باشگاهی که نزدیک به ۶ میلیارد تومان برای پرداخت قسط اول قرارداد فصل جاری برخی بازیکنان خود بدهی دارد اما فقط حدود هفت میلیون تومان در حسابش است.

سمیعی که سعی کرده است رابطه خود با یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس را نزدیک کند به طور مرتب با وی در ارتباط است و گزارش مالی باشگاه را نیز به گل محمدی انتقال داده است.

سمیعی از گل محمدی خواسته تا تمرکز بازیکنان را تا فینال لیگ قهرمانان آسیا حفظ کند و او نیز تلاش خود را برای تزریق پول به باشگاه خواهد کرد تا سرخپوشان بدون مشکل سراغ جام قهرمانی در آسیا بروند.

برخی بازیکنان تازه وارد پرسپولیس همچون احسان پهلوان و حامد لک تاکنون دریافتی از باشگاه نداشته‌اند و همانند بازیکنان فصل گذشته این تیم منتظر پول هستند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۶۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلینزمن یا یحیی؟! | گزینه اول و آخر تراکتور کیست؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ با این حال پیگیری این خبر از مسئولان باشگاه تراکتور چیزی جز تکذیب صریح را به‌همراه نداشته و آنها هرگونه تماس و مذاکره با این سرمربی را تکذیب می‌کنند.

تنها نام مطرح برای نیمکت تراکتور، یحیی گل‌محمدی است که مذاکرات و توافق اولیه را نیز با باشگاه تراکتور داشته و سرخپوشان تبریزی به دنبال رفع موانع حضور او در تیمشان هستند.

باشگاه تراکتور روز گذشته نیز از یحیی گل‌محمدی به‌عنوان گزینه پرافتخار نام بردند و حالا مسئولان این باشگاه در جلسات فشرده به دنبال دریافت مجوز کار او هستند.

در بین مدیران این باشگاه، هیچ گزینه دیگری مطرح نیست و آنها تنها به استخدام یحیی گل‌محمدی فکر می‌کنند و حتی امیدوارند او تا بازی با ذوب‌آهن مجوز خود را کسب کند.

کد خبر 846707 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • کلینزمن یا یحیی؟! | گزینه اول و آخر تراکتور کیست؟
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • مفت بازی سرخ؛ ۴‌سهل‌انگاری نابخشودنی پرسپولیس