Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران گفت: با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی فرزندان شهدا و جانبازان هفتاد درصد و بالاتر استخدام رسمی می‌شوند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ رضا جلالی مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز جامعه در سایه ایثار و جانفشانی شهدا و رزمندگان حاصل شده است یکی از موضوعات مغفول مانده در ارتباط با جامعه  ایثارگری را اجرای طرح جامع خدمت رسانی به ایثارگران عنوان کرد و افزود: با تصویب بند "و" ماده 44 قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران در جلسه علنی بیست و هفتم مهرماه سال جاری مجلس شورای اسلامی و همچنین تأیید شورای نگهبان بکارگیری فرزندان شهدا و جانبازان هفتاد درصد و بالاتر به تمام سازمانها و دستگاهها و همچنین شهرداری تهران ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بر این اساس و مطابق بخشنامه ابلاغ شده از سوی دفتر ریاست جمهوری به بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان برنامه و بودجه و همچنین سازمان اداری و استخدامی کشور تمام کارکنان قراردادی، شرکتی، روز مزد و غیره استخدام رسمی خواهند شد.

طفره شهرداری تهران از اجرای مصوبات نامگذاری شورای شهردولت در شرایط کرونایی یک ریال هم به شهرداری تهران نداد/ خیلی مأخوذ به حیا نیستیم، لازم باشد داد هم می‌زنیمگزارش/ بی‌توجهی شهرداری تهران به مناسبت‌های مذهبی تمامی ندارد!/ اینبار بایکوت ایام ولادت پیامبر اکرم(ص)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرداری تهران بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۶۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

برادر ارجمند و انقلابی جناب آقای قربانی نیا احتراما، درگذشت دایی مرحوم شما پیرغلام  سید و سالار شهیدان بوده اند را به شما و بیت معظمتان تسلیت عرض نموده و از خداوند غفار برای آن فقید غفران و بخشش الهی و برای همه بازماندگان آن عزیز صبر را خواستاریم.

انشالله روح پاک آن مرحوم در ایام شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی با خاندان پیامبر اسلام محشور شود.

 

منبع: پایگاه خبری شهدای ایران

دیگر خبرها

  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • جزییات افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان نیرو‌های مسلح
  • جزییات افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان نیروهای مسلح
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین خبر افزایش حقوق جانبازان