Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@13:56:48 GMT

کشف 33 دستگاه خودروی سرقتی در تهران

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۶۸۶۰

کشف 33 دستگاه خودروی سرقتی در تهران

فرمانده یگان امداد از کشف 16 دستگاه خودرو مسروقه و 17 دستگاه خودرو تحت تعقیب همچنین یک دستگاه موتور سیکلت مسروقه در 48 ساعت گذشته توسط نیروهای این یگان خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ " دلاور القاصی مهر" گفت : نیروهای یگان امداد فاتب متشکل از واحد های گشت موتورسوار و خودرویی و نیروهای پاس پیاده با اعزام به کلانتری های سطح شهر در برقراری امنیت کلانشهر تهران نقش بسزایی داشتند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران پس از راه اندازی چندین واحد تخصصی گشت زنی و انجام گشت های انتظامی به صورت همزمان در سطح شهر موفق شدند تعداد 16دستگاه خودرو مسروقه ، 17 دستگاه خودرو تحت تعقیب، یک دستگاه موتور سیکلت مسروقه را در کمتر از 48 ساعت کشف و دستگیر کنند.

فرمانده یگان امداد در بیان جزئیات یکی از کشفیات بیان داشت: با دریافت خبری مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی سواری پژو مسروقه در بزرگراه قم به تهران ماموران سریعا مسیر تردد خودرو را مسدود و موفق شدند در یک عملیات پلیسی خودرو را متوقف و راننده آن را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: با انجام تحقیقات اولیه متهمان پرونده برای سیر مراحل قانونی به پلیس های تخصصی تحویل شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودرو کشف خودرو سرقتی دستگاه خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۶۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در محدوده بلوار وکیل آباد مأموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی یکی از متهمان که دارای سوابق متعدد سرقت بوده را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در اقدامی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و خودرو مورد استفاده در سرقت‌ها که مسروقه بود را نیز کشف کردند.

سردار احمد نگهبان افزود: متهم در تحقیقات تکمیلی به سرقت‌های متعدد محتویات و قطعات خودرو با همدستی ۳ نفر دیگر اعتراف کرد که ماموران کلانتری شهرک فراجا با هماهنگی مقام قضایی در اقدام‌هایی مجزا هر ۳ متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه هایشان تعداد زیادی قطعات مسروقه خودرو کشف کردند.

وی گفت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۵۰ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهر مشهد اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • قیمت تاکسی برقی؛ بین یک میلیارد تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم