Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@17:20:46 GMT

خدمات‌دهی «آمران سلامت» ملایر به بیش از ۶ هزار نفر

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۷۳۴۲

خدمات‌دهی «آمران سلامت» ملایر به بیش از ۶ هزار نفر

حمید عرفی‌یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با گرامیداشت هفتاد و سومین سال تاسیس سازمان جوانان هلال احمر در جمعیت ملایر اظهار کرد: جوانان سرمایه‌های و بازوان محکم جمعیت هلال احمر هستند و به عنوان یک مشاور ارزشمند در اجرای برنامه‌ها جمعیت هلال احمر را یاری می‌کنند.

وی به برنامه‌های هفته گرامیداشت سالروز سازمان جوانان هلال احمر اشاره کرد و گفت: عضوگیری از علاقمندان، برگزاری پویش «من محمد(ص) را دوست دارم» و برگزاری مسابقه عکاسی از طرح آمران سلامت از جمله این برنامه‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر دیدار با خانواده معظم شهدا و مسئولن ارشد شهرستان را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و افزود: از تعدادی از اعضای فعال در برنامه‌های مختلف از جمله طرح آمران سلامت تقدیر خواهد شد.

وی با بیان اینکه همزمان با فرارسیدن سالروز سازمان جوانان هلال احمر اعضا در پیشگیری از بیماری کرونا با طرح آمران سلامت حضور داشتند تصریح کرد: طرح از پنجم آبان شروع شده و تا ۱۵ ابان ادامه داشت که در این طرح ۶۹ نفر به روز خواهر و ۴۸ نفر به روز برادر همکاری داشته‌اند.

عرفی با اشاره به اینکه در این طرح ۱۱ تیم ثابت، ۲۸ تیم سیار و یک سمن همکاری کرده که جمعا ۳۵ تیم همکاری کرده‌اند  اضافه کرد: در این طرح یک‌هزار و ۲۳۰ عدد ماسک و ۱۳ لیتر مایع ضدعفونی‌کننده توزیع شد و ۶ هزار و ۸۷۷ نفر از مردم از خدمات تیم‌ها بهره‌مند شدند.

وی خاطرنشان کرد: تیم ها در بازار، تعویض پلاک، فروشگاه‌ها، نانوایی‌ها، بانک‌ها و معابر و خیابان‌های اصلی شهر ملایر  و....فعالیت داشته اند.

انتهای پیام/89013

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت ملایر جوانان هلال احمر عرفی آمران سلامت برنامه ها هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۷۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر ایلام به ۴۵ هزار نفر در طرح نوروزی خدمات ارائه داده است

به گزارش خبرگزاری مهر، مهر، حمزه محمدی مقدم، افزود: ارائه خدمات این جمعیت در طرح نوروزی با شعار 'هم راه تان هستیم' از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته تا صبح امروز ۸ فروردین ماه در ۲۱ پایگاه امداد و نجات ثابت و موقت امدادگران این جمعیت در مجموع به ۵۹ حادثه امدادرسانی کرده‌اند.

محمدی مقدم، تعداد تیم‌های عملیاتی به‌کارگیری شده در این حوادث را ۹۶ مورد عنوان کرد و گفت: در این مدت در مجموع به ۳۵۷ نفر در جریان این حوادث، امدادرسانی شده که از این تعداد ۱۷ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۳۲ نفر به صورت سرپایی توسط نجاتگران این جمعیت مداوا شدند.

وی اظهارداشت: با حضور اعضای جوانان خواهر و برادر در ۱۷ پست ثابت و سیار استان تاکنون بیش از ۲۷ هزار نفر مسافر نوروزی از خدمات بشردوستانه این جمعیت بهره مند شدند.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی نقاط حادثه خیز، پویش بهرفت، طرح یاس، تست فشار خون، پویش سبز، بهره مندی از فضای دوستدار کودک، خیمه نماز و غرفه فرهنگی، آموزش مهارت‌های ایمنی و کمک‌های اولیه از طرح‌های مختلف خدمات بشردوستانه جوانان جمعیت هلال احمر به مسافرین نوروزی است.

دیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام گفت: در این مدت بیش از ۵ هزار مسافر نوروزی از آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات توسط مربیان آموزشی این جمعیت بهره مند شده‌اند.

محمدی مقدم با بیان اینکه داروخانه و مراکز جامع توانبخشی در تعطیلات نوروز خدمات ارایه می‌دهند، خاطرنشان کرد: از ۲۴ اسفند سال گذشته تا کنون ۵۷۳ نفر نیز از خدمات این واحدها بهره مند شده‌اند.

وی به فعالیت حوزه داوطلبان اشاره کرد و ادامه داد: در این حوزه بیش از ۱۲ هزار نفر از طرح‌های مروجین سلامت، نیابت، غربالگری سلامت، پویش هلال رحمت، مرهم برای زائر و پویش بشردوستی از خدمات و فعالیت‌های داوطلبانه این جمعیت بهره مند شده‌اند.

محمدی مقدم اضافه کرد: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.

کد خبر 6063752

دیگر خبرها

  • فعالیت بشر دوستانه ۴۴ تیم سحاب هلال احمر مازندران
  • بهره‌مندی ۱۴۳ هزار مسافر از خدمات امدادگران فارس
  • خدمت رسانی هلال‌ احمر مازندران به حدود ۴۰۰ هزار مسافر نوروزی
  • هلال احمر ایلام به ۴۵ هزار نفر در طرح نوروزی خدمات ارائه داده است
  • ارائه بیش از ۱۱۱ هزار خدمت دارویی،‌ درمانی و توانبخشی به هموطنان
  • خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • ارائه خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • حضور نماینده ولی فقیه در استان در مرکز کنترل هلال احمر
  • بهره مندی بیش از ۸۱ هزار مسافر از خدمات پست‌های نوروزی هلال احمر کرمان 
  • بیش از ۵ هزار مسافر در خراسان جنوبی به پویش بهرفت هلال احمر پیوستند