Web Analytics Made Easy - Statcounter

تا این لحظه پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز نشده و خریدهای جدید باشگاه در بلاتکلیفی به سر می برند

8 بازیکن استقلال منتظر هستند با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه قراردادهای خود را ثبت کنند.

به گزارش طرفداری، رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، مهدی مهدی پور، احمد موسوی، بابک مرادی، محمد نادری و متین کریم زاده 7 خرید جدید استقلال هستند که به همراه داریوش شجاعیان هنوز نتوانسته اند قرارداد خود را ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته مهم اینکه با وجود وعده مدیران باشگاه هنوز پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال باز نشده و این موضوعی است که باعث شده بلاتکلیفی 8 بازیکن استقلال همچنان ادامه دار باشد.

قرار بود 8 خرید جدید استقلال فردا با حضور در هیات فوتبال قراردادهای خود را ثبت کنند اما تا این لحظه باشگاه هنوز خبری به آن ها نداده و این نشان می دهد هنوز ایمیل فیفا مبنی بر باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی به باشگاه استقلال نرسیده است.

البته ممکن است ایمیل فیفا تا ساعات آینده به باشگاه استقلال ارسال شود اما آنچه مسلم است تا این لحظه این اتفاق رخ نداده است.

 

همچنین بخوانید:

استقلال | احتمال افزایش قرارداد 3 آبی پوش

پرویز مظلومی: در آخرین لحظه تاییدیه پرداخت پول شفر به باشگاه اعلام شد و به فیفادی برخورد کردیم

 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پنجره نقل و انتقالاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۷۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ

به گزارش "ورزش‌سه"، طی روزهای اخیر و پس از اتفاقات رخ داده در لیگ دسته اول ابهامات زیادی درباره محل میزبانی استقلال ملاثانی آبی پوش از سپاهان وجود داشت که امروز جلسه‌ای در استان خوزستان با حضور مسئولان باشگاه‌های ورزشی و مسئولان سیاسی برگزار شد و در پایان به این جمع بندی رسیدکه ورزشگاه فولاد آره‌نا میزبان مصاف استقلال ملاثانی و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بشود.

با این حال هنوز نامه رسمی از سوی خوزستانی‌ها به سازمان لیگ ارسال نشده و به همین دلیل هنوز به صورت رسمی نمی توان گفت که فولاد آره‌نا میزبان مصاف سپاهان و استقلال خواهد بود.

به همین دلیل باشگاه سپاهان در انتظار ارسال رسمی نامه از سوی مسئولان استان خوزستان و دریافت ابلاغ از سوی فدراسیون است تا ابهامات انها درباره محل برگزاری مسابقه از بین برود.

دیگر خبرها

  • نارضایتی کارکنان منچستریونایتد از رویکرد رتکلیف در حذف امتیاز آن‌ها
  • عربستان اسپانسر فیفا شد!‏
  • کشاورزان همچنان چشم انتظار اعلام جایزه تحویل گندم
  • در انتظار وقوع یک انقلاب در خط میانی یوونتوس؛ چه کسانی می‌روند؟
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • لحظه امضا قرارداد خریداران سهام پرسپولیس + ویدئو
  • بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!