Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آمارهای ابتلای مردم به کرونا همچنان در حال افزایش است به طوری که دیگر هیچ آماری انسان را متعجب نمی‌کند.

بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان آمار مبتلایان سرپایی به کووید 19 بر اساس تست آزمایشگاهی تا ظهر امروز 24 هزار و 471 مورد بوده است که 306 مورد از آن‌ها طی 24 ساعت گذشته گزارش شده است که با این حساب مجموع مبتلایان به این بیماری در استان به 29 هزار و 540 نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس همین گزارش از اسفندماه سال‌گذشته تاکنون ابتلای قطعی 5 هزار و 69 نفر در استان زنجان به کووید 19 بر اساس تست‌های آزمایشگاهی ثابت شده که 4 هزار و 45 نفر از آن‌ها بعد از بهبود از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

در حال حاضر 661 نفر در بیمارستان‌های استان زنجان به دلیل ابتلا به کووید 19 و یا مشکوک بودن بستری هستند که 46 مورد از این آمار جزو مبتلایان روز هستند.

همچنین طی مدت زمان شیوع ویروس کرونا 735 نفر جان خود را از دست داده‌اند که هشت نفر از آن‌ها جزو آمار روزانه بوده‌اند.

براساس همین گزارش آمار تجمیعی بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان زنجان شامل بیماران مبتلای قطعی به کووید 19 و همچنین مشکوک 14هزار و 853 نفر اعلام شده است.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان دانشگاه علوم پزشکی بیماری بیمارستان بستری استان زنجان بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۷۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴

رئیس اتاق بازرگانی زنجان از حضور اتاق بازرگانی زنجان در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو (۲۰۲۴ IRAN EXPO ) خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، صمد یوسفی‌اصل رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اتاق بازرگانی زنجان به‌عنوان کانون بخش‌ خصوصی استان به‌منظور معرفی هر چه بهتر ظرفیت‌های اقتصادی و توانمندی‌های صادراتی زنجان، در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO) که با هدف ترویج الگوی توسعه زنجیره ارزش کسب و کارهای تولیدی و خدماتی و با محوریت طرح توسعه زنجیره‌های ارزش راهبردی برگزار می‌شود، حضور خواهد یافت.  

وی ادامه داد: نمایشگاه ایران اکسپو 2024  که روزهای هشت تا 12 اردیبهشت سال جاری با حضور مدیران ارشد، صنعتگران و تجار و بازرگانان خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود یکی از مهمترین فرصت‌های پیش‌روی فضای اقتصادی کشور است تا با عرضه کردن محصولات صادرات غیرنفتی و معرفی زنجیره‌های ارزش صادرات‌محور ضمن ارائه مستقیم ظرفیت‌ها و چالش‌ها، اهمیت حضور خود در نقشه تجارت جهانی را نمایان کند.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان تصریح کرد: حوزه‌های تمرکز ششمین نمایشگاه ایران اکسپو 2024 شامل صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، تولیدات صنعتی، فرش دستبافت، صنایع دستی و گردشگری، دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی، صنعت ساختمان و خدمات فنی‌مهندسی و صنعت پتروشیمی است که اتاق بازرگانی زنجان نیز با اتکا بر رویکرد نمایشگاه، پیشبرد و ارتقای مبادلات تجاری کشور از طریق ارائه محصولات با کیفیت صادراتی و شناخت نیاز بازارهای جهانی، تلاش خواهد کرد با زبانی ساده و با الگوبرداری از ساختار اکسپوها، گذشته، حال و چشم‌اندازهای آینده ظرفیت‌های ذاتی و فضای اقتصادی استان را به نمایش بگذارد.

اتاق بازرگانی زنجان گفت: در این نمایشگاه که بیش از 2 هزار تاجر خارجی از آن بازدید می‌کنند، مساعی خود را متمرکز در معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان، نمایش محصولات زنجیره‌های ارزش استان، معرفی سبد صادرات غیرنفتی استان، میزان تعامل با بخش خصوصی(G2B)، فرصت‌سازی برای تعاملات با بخش خصوصی(B2B)، امضای تفاهنامه‌های تجاری، مذاکرات تجاری و ... خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به این سرطان بیشتر شده است
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • کمک ۷ میلیارد ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام زنجانی
  • کووید باعث تحریک آسم در کودکان نمی‌شود
  • سروده ‌شاعر زنجانی برای غزه/ با عکس کهنه تو به آواز می‌رسد