Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل سازمان صنعت و معدن گیلان گفت: تغییر هرچند ماه یکباره مدیرعامل یران پوپلین در واقع یک سیاست برای خرید زمان در جهت آسیب رساندن به منافع استان گیلان است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرهاد دلق پوش، مدیر کل سازمان صنعت و معدن استان گیلان پیرامون انتصاب مدیرعامل جدید ایران پوپلین، گفت: از انتصاب مدیرعامل جدید ایران پوپلین توسط مسئولات تهران نشین گلایه داریم، برای این کار به هیچ عنوان به مسئولین گیلان اطلاع ندادند، حداقل باید با سازمان صمت هماهنگی می‌کردند بعد فردا اگر مشکلی رخ دهد بر عهده سازمان صمت می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  بیشتر بخوانید: آخرین روز مهر؛ زمان نهایی برای واگذاری ایران پوپلین به فرد دارای اهلیت بود! کلاف سردرگمِ «ایران پوپلین» / تعیین تکلیف کارخانه نساجی گیلان تنها تا پایان مهر! اجازه نمی‌دهیم کارخانه ایران پوپلین تعطیل شود / فروش اموال شرکت‌ها و کارخانه‌ها معضل گیلان سابقه واگذاری کارخانجات تولیدی در گیلان درخشان و شفاف نیست
دلق پوش با بیان اینکه با نصب مدیران غیربومی فرصت رشد را از گیلان سلب می‌کنند مطرح کرد: با توجه به ممنوعیت واردات پوشاک و تولیدات نساجی توسط دولت، امروز بهترین زمان برای رشد و توسعه صنعت نساجی در داخل کشور است.

مدیر کل سازمان صنعت و معدن استان گیلان تصریح کرد: استفاده از مدیران غیربومی که اشنایی با صنعت نساجی و گیلان ندارد باعث هدر رفت حداقل یک تا دوسال زمان برای شناخت این صنعت می‌شود.
وی با بیان اینکه شرکت سرمایه گذاری بانک ملی برای احیای ایران پوپلین مرتبا سهل انگاری می‌کند و تعهدات خود را در استان عمل نمی‌کند افزود: تغییر هرچند ماه یکباره مدیرعامل در واقع یک سیاست برای خرید زمان در جهت آسیب رساندن به منافع استان گیلان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ایران پوپلین خصوصی سازی وزارت صنعت ایران پوپلین استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۷۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمدرضا فلاحتگر گفت: با توجه به پیشرفت ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن در گیلان و درخواست مردم برای خرید امتیاز آن ، هرگونه معامله و خرید و فروش امتیاز واحد‌های مسکونی تا زمان تحویل این واحد‌ها غیرقانونی و ممنوع است. 

وی با اشاره به گزارش‌های مردمی مبنی بر خرید و فروش این امتیاز‌ها، افزود: با خریداران ، فروشندگان و همچنین مشاوران املاکی که به خرید و فروش امتیاز واحد‌های مسکن ملی اقدام کنند، برخورد قضایی خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: هر شهروند فقط یک بار می‌تواند از امکانات و تسهیلات فرم «ج» یا همان امتیاز دولتی مسکن و زمین استفاده کند و در صورت فروش، این امتیاز را برای همیشه از دست خواهد داد. 

محمدرضا فلاحتگر افزود: با توجه به ماده ۲۳ قانون پیش فروش ساختمان و ماده ۱۹ آیین نامه اجرایی آن و نیز ماده ۳ آیین نامه اجرایی طرح‌های حمایتی و مسکن ملی، هر نوع خرید و فروش امتیاز طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ممنوع است و رسانه‌ها هم باید از درج تبلیغات محلی خرید و فروش این طرح‌ها خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • خطیر: تغییر حق مالک جدید است
  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
  • خطیر: خوشحالم واگذاری استقلال در زمان مدیریت من رقم خورد
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • تولید ۷۵ درصد پارچه موردنیاز کشور در داخل
  • رشد ۱۸ درصدی صنعت نساجی در دولت سیزدهم
  • برگزاری نخستین رویداد استارت‌آپی سال در صنعت نساجی اصفهان
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند
  • زمان تغییر آغاز شده است / تحلیل «المیادین» از وضعیت ایران در منطقه پس از عملیات «وعده صادق»