Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل محبان در گفتگو با مهر اظهار کرد: تا کنون ۷۳ هزار و ۷۴۵ نفر از مردم خراسان شمالی از خدمات جمعیت هلال احمر در قالب طرح ملی آمران سلامت بهره مند شده‌اند.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با اشاره به همکاری هزار و ۴۸۷ نفر از اعضای جوان و داوطلب در اجرای این طرح بیان کرد: طی این طرح، ۳۲ هزار و ۴۵۰ عدد ماسک بین شهروندان توزیع و ۱۸۰ لیتر مایع ضدعفونی کننده مصرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ۵۵ تیم در طرح آمران سلامت استان فعال بودند، افزود: این طرح در تمامی شهرستان‌های استان انجام شد که تیم‌های فعال برای اجرای آن در پایگاه‌های ثابت، سیار، خانه‌های هلال و سمن‌ها مستقر شدند.

محبان در انتها گفت: طرح ملی آمران سلامت در پی فرمایشات رهبر معظم انقلاب و به منظور استفاده از نیروهای جوان و داوطلب برای مقابله با کرونا اجرا شد.

کد خبر 5067653

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمرخراسان شمالی ابوالفضل محبان ویروس کرونا تولید ماسک ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر بارش باران محدودیت های کرونایی کرمانشاه شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا قزوین لیگ برتر فوتبال ایران مجلس شورای اسلامی اردبیل آمران سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۸۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی گفت: تصادف ۲ خودرو پراید در راز و جرگلان باعث فوت و مصدومیت ۷ نفر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی و به نقل از روابط عمومی هلال احمر، ابوالفضل محبان اظهار کرد: حادثه برخورد ۲ دستگاه خودرو پراید امروز در محور آغمزار به تنگه راز شهرستان رازوجرگلان یک کشته و ۶ مصدوم داشت.

وی افزود: این سانحه رانندگی ساعت ۱۴:۲۲ در کیلومتر ۱۰ محور آغمزار به تنگه راز گزارش که بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات کریک و تنگه راز به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه دو نفر از مصدومان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و چهار نفر نیز توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافتند.

محبان گفت: در این سانحه رانندگی یک نفر نیز جان خود را از دست داد که پیکر وی به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

کد خبر 747674

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • بهره‌مندی اصحاب فرهنگ و هنر از خدمات بیمه تأمین اجتماعی
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور
  • بهره‌مندی ۵ کاروان حج تمتع استان سمنان از مدیران جوان