Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این بسته خبری از تدوین برنامه فرهنگ ترافیک شهرداری قزوین تا ترمیم و بهسازی آسفالت معابر نسیم شهر و تولید ۲۳ هزار تن آسفالت در شهرکرد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

درخواست شهردار لنده از مردم برای ماندن در خانه

مختار مشهدی زاده، شهردار لنده در پی تشدید بیماری کرونا در سطح شهرستان و سایر مناطق همجوار از عموم مردم خواست تا در منزل بمانند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصب پایه‌های روشنایی در ورودی چابهار

محمد یونس حقانی، شهردار چابهار گفت: به منظور رفاه حال شهروندان، روشنایی و زیبا سازی جاده ورودی شهر با نصب پایه‌های روشنایی در دستور کار شهرداری قرار گرفت و این اقدامات با هدف زیباسازی سیما و منظر شهری، تأمین نور مناسب و روشنایی جاده ورودی شهر در شب انجام شده است.

استفاده از امکانات شهرداری‌ها برای اسکان بی‌خانمان‌ها

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بر ضرورت استفاده از امکانات شهرداری‌ها برای اسکان بی‌خانمان‌ها در فصول سرد سال تاکید کرد.

تدوین برنامه فرهنگ ترافیک شهرداری قزوین

سعید مافی، مدیر امور فرهنگی و آموزش معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از تدوین برنامه‌های فرهنگ ترافیک در این معاونت با هدف ارتقای آگاهی عمومی در زمینه رعایت موضوعات حمل‌ونقل و ترافیک شهری و کاهش آمار حوادث رانندگی خبر داد.

احداث بوستان شهید محمودی اسلامشهر

با هدف افزایش سرانه فضای سبز و توسعه اماکن تفریحی، عملیات احداث بوستان شهید محمودی اسلامشهر (عرش) با سرعت قابل توجه‌ای در حال انجام است.

ترمیم و بهسازی آسفالت معابر نسیم شهر

قدرتعلی طلایی، شهردار نسیم شهر: آسفالت خیابان‌های نسیم شهر یکی پس از دیگری همچنان در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

طلب ۲۰۰ میلیارد تومانی شهرداری خرم‌آباد از دستگاه‌های اجرایی

محمد شریفی مقدم، شهردار خرم‌آباد گفت: شهرداری این شهر ۲۰۰ میلیارد تومان از دستگاه‌های اجرایی طلبکار است.

اقدامات ستاد بحران در مناطق سه گانه شهرداری ساری

در پی کاهش دما و بارش باران، شهرداری‌های مناطق سه گانه، در راستای رفاه حال شهروندان، با تشکیل ستاد سیل، اقدامات مؤثری را برای جلوگیری از سوانح احتمالی اجرایی کرده است.

تولید ۲۳ هزار تن آسفالت در شهرکرد

بهنام دادایی، مدیر کارخانه آسفالت شهرداری شهرکرد گفت: در ۷ ماهه نخست امسال ۲۳ هزار تن آسفالت توسط کارخانه آسفالت شهرداری شهرکرد تولید شده است.

احیای پارک‌های آبادان

شهرداری آبادان در چند ماه گذشته برای احیای پارک‌هایی که به دلیل اهمال و کوتاهی در امور به متروکه تبدیل شده بودند، اقدام کرده است.

کد خبر 454454

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران آسفالت معابر سیستم روشنایی چابهار ستاد مدیریت بحران شهرداری آبادان پارک آسفالت امکانات شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری ها شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری ها نسیم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۹۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد

احمد محمدی راستی در گفتگو با خبرنگار مهر، از آغاز عملیات اجرایی احداث میدان ورودی شهر رزن از سمت پلیس راه رزن، قزوین خبر داد و گفت: با توجه به اینکه شهر رزن یکی از مبادی اصلی ورودی غرب کشور محسوب می‌شود و از طرفی شاهد نابسامانی بصری و عدم زیبای در ورودی شهر بودیم ساماندهی و اجرای میدان ورودی بسیار ضروری بود.

محمدی راستی افزود: مساحت این میدان یک و هفت دهم هکتار است که کارکردهای مختلفی برای آن پیش بینی شده است

وی اظهار داشت: در بحث اجرای فضای سبز و پارک و مهمتر از همه در بحث ترافیکی جهت ارتباط کنارگذر با ورودی شهر رزن این میدان کاربرد دارد.

شهردار رزن گفت: بیش از ۱۰ میلیارد تومان برای این پروژه اعتبار پیش بینی شده است که در ۳ فاز اجرا می‌شود.

محمدی افزود: در مرحله اول پس از زیر سازی بحث کشت گل در حاشیه میدان اجرا می‌شود و سپس رینگ کندروی خودرو اجرا و محیط گردشگری و پارک مرکزی در آن پیش بینی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با افتتاح این پارک خدمات حمل و نقل و گردشگری در شهر رزن ارتقا یابد.

کد خبر 6087060

دیگر خبرها

  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • ارتقای روشنایی معابر جهان شهر تاریخی یزد
  • بازگشایی و بهسازی پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند