Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان ناشی از کرونا در این استان به ۲۳۸ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۲ هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست دادند.

دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۴۰۵ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۶۰ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۲۷ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارکرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۱۲۲۹۰ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: از ۵۸۲ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج، ۵۳ درصد موارد مثبت و بیشترین موارد در شهرستان های گچساران، بویراحمد، کهگیلویه، بهمئی، دنا و چرام و بقیه موارد در سایر شهرستان های استان بود.
دکتر یزدان‌پناه تصریح کرد: با همزمانی کرونا و آنفلوآنزا در شرایط سخت و پیچیده ای هستیم. بنابراین توجه و حساسیت مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی باید بیش از پیش افزایش یابد.
وی ادامه داد: روند ابتلا به کروناویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز همچون سراسر کشور به طرز فزاینده ای افزایش یافته و این استان را در وضعیت بحرانی قرار داده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تاکید کرد: تنها راه کاهش آمار مبتلایان و فروکش کردن شیوع بیماری، همراهی مردم با استفاده صحیح از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، رعایت بهداشت فردی، حضور نیافتن در دورهمی ها و اجتماعات، حضور پیدا نکردن در مکان‌های شلوغ و پرخطر و فضاهای سربسته و وجود تهویه مناسب در محیط کار و خانه است. 
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، یزدان‌پناه بیان کرد: همچنین افرادیکه در قرنطینه هستند نباید تا دو هفته از شروع علائم محل قرنطینه را ترک کنند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد کروناویروس همه باهم علیه کرونا دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دانشگاه علوم پزشکی یاسوج کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۹۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به یاسوج سفر می کند

به گزارش خبرنگار مهر، بهادر کرمی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، «محمدعلی زلفی گل» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سفری یک روزه به یاسوج از برخی پروژه‌های این دانشگاه بازدید می‌کند.

وی بیان داشت: از جمله برنامه‌های وزیر علوم در این سفر، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی و بازید از چندین پروژه فعال است.

وی مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیئت رئیسه، دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه و زیارت مقبره شهید گمنام، را از دیگر برنامه‌های این سفر عنوان کرد.

کرمی افزود: وزیر علوم در این سفر در نشست آمایش آموزش عالی که با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه‌ها و دیگر مسئولان برگزار می‌شود، شرکت کرده و نشستی نیز با اعضای هیئت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی خواهد داشت.

کد خبر 6088508

دیگر خبرها

  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به یاسوج سفر می کند
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا